Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،فریدون بابایی، فرماندار شهرستان خلخال عنوان کرد: آبشار منطقه گردشگری ازناو آماده افتتاح و بهره‌برداری می‌باشد و بیش از چند مسیر طبیعت‌گردی‌، صعود‌های ورزشی و جاده سلامت در منطقه ازناو و کمرخونی روستای خوجین درحال اجرا است.

وی تصریح کرد: در بحث گردشگری و تکمیل زیرساخت‌ها در منطقه گردشگری ازناو‌، با ورود یک سرمایه‌گذار توانمند بخش خصوصی مراحل اداری آن در حال پیگیری است و در آینده‌ نزدیک شاهد تحول چشمگیر در شهرستان خلخال در حوطه گردشگری خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان خلخال از اجرای طرح گردشگری و اجرای تله‌کابین روستای گردشگری اندبیل خبر داد و افزود: اجرای طرح گردشگری و اجرای تله‌کابین روستای گردشگری اندبیل خلخال با ورود دولت و سرمایه‌گذاری دولتی از سوی سازمان همیاری و شهرداری‌ها اجرا خواهد شد.

بابایی تاکید کرد: تسهیلات دولتی در سال ۹۶ برای شهرستان خلخال از سوی دولت اختصاص یافته و در بحث اشتغال فراگیر روستایی بیش از 56 میلیارد تسهیلات داریم که نیازمند استقبال و حضور مردم در عرصه برای دریافت و استفاده از این تسهیلات با بهره 6 درصد برای توسعه اقتصادی روستاها و اشتغال جوانان روستا هستیم.

وی با تبریک دهه مبارک فجر بیان داشت : بیش از 60 طرح عمرانی و 10 طرح اقتصادی در شهرستان خلخال در طول دهه مبارک فجر با حضور مسؤولین استانی در شهرستان خلخال به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

از اجرای طرح گردشگری و اجرای تله‌کابین روستای گردشگری اندبیل

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۱۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد

سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با محوریت آغاز بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان «به احترام مردم اصفهان» امروز (دوشنبه) با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه خدماتی، گردشگری و ورزشی در مجتمع گردشگری صفه با هزینه ۱۰۳ میلیارد تومان امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ در قالب سی‌ویکمین ویژه‌برنامه «به احترام مردم اصفهان» با حضور مدیران شهری اصفهان آغاز شد.

بخشی از این پروژه‌ها شامل بازسازی و به‌روزرسانی بولینگ، راه‌اندازی مجموعه‌های غذایی جدید، توسعه پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های خدماتی و احداث و نصب پنل‌های خورشیدی است.

شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهرداری اصفهان به‌دنبال پیگیری اقدامات ویژه حوزه سرمایه‌گذاری و مشارکت ارزنده با بخش خصوصی و معرفی پروژه‌های قابل توجه و نوین تفریحی و گردشگری به مدیریت شهری اقدامات ویژه‌ای را طی دو سال اخیر در این حوزه رقم زده است.

کد خبر 749151

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره برداری از ۱۵ طرح تفریحی و گردشگری در اصفهان
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود