Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-03-28@09:53:47 GMT

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور ۹۷

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۱۵۱۳

مهلت مجدد ثبت نام در کنکور ۹۷

به گزارش جام جم آنلاین، حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: کلیه داوطلبان منقاضی ثبت نام برای آزمون سراسری ۹۷ که برای دوره های روزانه نوبت دوم یا شبانه، نیمه حضوری مجازی و پردیس های خودگردان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و غیر دولتی و کد رشته های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی که در مهلت تعیین شده اول بهمن ۹۶ تا چهارشنبه ۱۱ بهمن ۹۶ موفق به دریافت سوابق تحصیلی نشده و یا به هر دلیلی نتوانستند در آزمون ثبت نام کنند، مهلت مجدد در نظر گرفته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مهلت مجدد برای ثبت نام این گروه از داوطلبان از یکشنبه ۱۳ اسفند ۹۶ آغاز می شود و تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه ۹۶ ادامه دارد.

توکلی گفت: این دسته از داوطلبان می توانند در این فرصت مجدد به سایت سازمان سنجش مراجعه و با مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه ای که امروز ۱۴ بهمن ۹۶ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، در صورت واجد شرایط بودن در روزهای اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی یادآور شد: همچنین داوطلبانی که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کرده اند در صورت نیاز می توانند در روزهای ۱۳ تا ۱۶ اسفندماه نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش خاطرنشان کرد: آزمون سراسری سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه و جمعه ۷ و ۸ تیرماه ۹۷ برگزار می شود.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۱۵۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ از امروز ۷ فروردین آغاز شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، ثبت‌نام نوبت دوم کنکور 1403 برای پذیرش رشته‌های با آزمون دوره‌های روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام‌نور و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی و همچنین رشته‌های تحصیلی با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی از امروز  7 فروردین از طریق سایت سازمان سنجش آغاز و در روز یکشنبه 12 فروردین 1403 پایان می‌پذیرد.

داوطلبان لازم است برای اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی، ضوابط مربوط به استفاده از سهمیه ایثارگران، مقررات وظیفه عمومی برای برادران، مقررات مربوط به ضوابط ثبت‌نام اتباع غیر ایرانی و سایر موارد مورد نیاز، دفترچه راهنمای ثبت‌نام در این آزمون را مطالعه کرده و در صورتی که شرایط و ضوابط مندرج در دفترچه راهنما را دارند، به عنوان داوطلب در این آزمون ثبت‌نام نمایند و این دفترچه هم اکنون از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور در دسترس متقاضیان است.

در کنکور 1403 برای نخستین بار گروه فرهنگیان به مجموعه گروه‌های موجود ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان‌های خارجه اضافه شد و کنکور فرهنگیان به منظور پذیرش در دانشگاه فرهنگیان  فقط اردیبهشت برگزار خواهد شد و در نوبت دوم کنکور در تیرماه این آزمون وجود ندارد‌.

ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از 7 فروردین آغاز می‌شود

سهم سوابق تحصیلی و کنکور در سال 1403 به میزان مساوی 50 درصد برای هر کدام است.

نوبت اول کنکور سال 1403 برای همه داوطلبانی که در موعد مقرر 5 تا 15 آذر ماه نسبت به ثبت نام در آزمون سراسری اقدام کرده‌اند در روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت ماه 1403 برگزار خواهد شد و نوبت دوم آزمون سراسری سال 1403 در روزهای پنجشنبه و جمعه 7 و 8 تیر ماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام بیش از ۱۹۵ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • تازه‌ترین آمار داوطلبان نوبت دوم کنکور اعلام شد
  • ثبت‌نام ۸۰ هزار نفر در روز اول ثبت‌نام نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳
  • ۱۱ مرحله ثبت نام نوبت دوم کنکور
  • آغاز ثبت‌نام نوبت دوم کنکور از امروز ۷ فروردین
  • آغاز ثبت نام نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌ نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • آغاز نام‌نویسی نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳
  • اجرای طرح تشدید نظارت بر صحت عملکرد نازل‌های سوخت در یزد
  • تمدید مهلت ویرایش اطلاعات آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش