Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رییس بیمارستان حضرت زینب با اشاره به هزینه بالای کاشت جنین در مراکز غیردولتی گفت: این خدمت درمانی به عنوان یکی از محور‌های طرح تحول نظام سلامت در بیمارستان حضرت زینب با حدود ۳ میلیون تومان هزینه ارائه می‌شود.

دکتر عالمتاج صمصامی گفت: در این طرح زوج‌هایی که تاکنون صاحب فرزند نشده اند و سن مادر نیز کمتر از ۴۰ سال باشد، هزینه کاشت جنین را با تعرفه دولتی معادل ۱۵ درصد از این هزینه ۳ میلیون تومانی پرداخت می‌کنند و مابقی هزینه توسط دولت تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مبلغ پرداختی شامل هزینه‌های اتاق عمل، انتقال و فریز جنین است ، افزود: هزینه ویزیت، آزمایش، سونوگرافی و دارو‌ها برعهده بیمار است که در بیمارستان حضرت زینب این هزینه‌ها نیز برای مراجعه کنندگان با تعرفه دولتی محاسبه می‌شود.
مدیر گروه زنان و زایمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: در حال حاضر ۱۲ درصد از زوج‌های ایرانی با مشکل ناباروری مواجه هستند که این آمار ۳ درصد کمتر از میانگین جهانی است.
دکتر محمد ابراهیم پارسانژاد با اشاره به پیشتاز بودن دانشگاه علوم پزشکی شیراز در درمان ناباروری، افزود: مرکز درمان ناباروری این دانشگاه در سال ۱۳۷۱ در بیمارستان زینیه راه اندازی و در سال ۱۳۸۶ به بیمارستان مادر و کودک غدیر منتقل شد.
وی افزود: از آنجا که همزمان با اجرای طرح تحول نظام سلامت، باید خدمات ناباروری با تعرفه دولتی در یکی از بیمارستان‌های دولتی شیراز ارائه می‌شد، این مرکز مجددا از بیمارستان مادر و کودک غدیر به بیمارستان حضرت زینب منتقل شد.
دکتر پارسانژاد با بیان اینکه هنوز بخشی از تجهیزات آموزشی – درمانی، جنین، اسپرم و تخمک‌های فریز شده از بیمارستان مادروکودک غدیر به بیمارستان حضرت زینب منتقل نشده است، افزود: با توجه به اینکه جنین‌های فریز شده در دمای حدود منفی ۱۰۰ نگهداری می‌شوند، انتقال آن‌ها نیازمند رعایت شرایط و نکات ویژه‌ای است که باید با همکاری مسئولان ذیربط در دانشگاه علوم پزشکی شیراز امکان جابجایی آن‌ فراهم شود. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۱۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی شامگاه پنج شنبه در نشست با مدیرعامل و شورای معاونین هلال احمر استان سمنان به میزبانی این جمعیت ضمن بیان اینکه اعتبارات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان با رشد چشمگیر همراه بود، ابراز داشت: از این اعتبارات برای رفع کمبودها و دغدغه‌های استان استفاده خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه هلال احمر یکی از مواردی که باید از اعتبارات سفر بهره مند باشد، افزود: توجه به زیرساخت و تجهیز امکانات اولیه پایگاه‌های امداد و نجات موارد مهمی که نفع عمومی را در پی دارد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه تکمیل و تجهیز امکانات هلال احمر استان در دستور کار است، ابراز داشت: اقدامات، امداد رسانی و ارائه خدمات بر پایه به روز شدن امکانات نیروهای امدادی است.

هاشمی از حضور بسیار پررنگ و ارزنده مجموعه جمعیت هلال احمر استان در ایام تعطیلات نوروز تقدیر کرد و افزود: امدادگران و نجات گران استان با کمترین امکانات بهترین و بیشترین خدمات را به مسافران و زائران ارائه کردند و این شایسته قدردانی است.

وی حضور به موقع امدادگران در سوانح و حوادث، برای آسیب دیدگان و مصدومان تسکین دهنده و آرامش بخش خواند و بیان کرد: خدمت رسانی، افزایش امید، اعتماد آفرینی و مراقب از جان مردم اقدام مهم از سوی امدادگران و نجات گران است.

کد خبر 6088755

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • اعتبارات دور دوم سفر در رفع کمبودهای استان سمنان هزینه می‌شود
  • نارضایتی از بیمارستان کودکان در قم
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • لیست قیمت اتحادیه لوله کشی گاز تعرفه نظام مهندسی، دستمزد و قیمت لوله گاز ۱۴۰۳ (
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • قطع ارائه خدمات دولتی به صاحبان مجوز فاقد شناسه یکتا
  • لبخند سه بیمار نیازمند به پیوند در شیراز
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد