Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@17:21:05 GMT

آخوندی: گزارش برف ۹۶ را سال ۹۷ تحویل دهید

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۱۸۱۸

وزیر راه و شهرسازی در نامه‌ای خطاب به معاون حمل‌ونقل وزارتخانه دستور داد تا ظرف ۳ ماه آینده گزارشی از وضعیت اضطراری روز‌های ۷ و ۸ بهمن‌ماه جاری در قالب دو گروه کارشناسی و با همکاری کامل سازمان‌ها و شرکت‌های مورد اشاره تهیه کنند. در واقع، گزارش برف بهمن ماه امسال باید در سال آینده تحویل داده شود. آفتاب‌‌نیوز : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی گزارش داد، عباس آخوندی در نامه‌ای خطاب به مهرداد تقی‌زاده، معاون حمل‌ونقل خود، دستور داد تا تحت نظر وی گزارش کاملی از وضعیت اضطراری در تاریخ ۷ و ۸ بهمن‌ماه جاری جهت استحضار رئیس‌جمهور، دولت، مجلس شورای اسلامی و سایر مقام‌های مسئول و همچنین آگاهی عمومی تهیه و ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در متن این نامه وزیر راه و شهرسازی خطاب به معاون حمل‌ونقل آمده است: با توجه به پایان رسیدن شرایط اضطراری در اثر بارش برف در روز‌های شنبه و یکشنبه ۷ و ۸ بهمن‌ماه سال جاری و ایجاد شرایط اضطراری در منطقه تهران، البرز، قزوین، گیلان، زنجان و قم ضروری است با فوریت دو تیم بررسی کارشناسی متشکل از کارشناسان حرفه‌ای و خبره در زمینه حمل‌ونقل جاده‌ای و هوایی تشکیل دهید تا گزارشی از موضوع تهیه و ارائه نمایند.
در ادامه این دستور آخوندی به تقی‌زاده آمده است: این تیم باید تحت نظارت جناب‌عالی و با همکاری کامل سازمان هواپیمایی کشوری، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و شرکت راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران جزئیات مسائل را بررسی و گزارش کاملی از تحلیل شرایط و چارچوب راهکار‌های سیستمی جهت مقابله با وضعیت اضطراری جهت استحضار رئیس‌جمهور، دولت، مجلس شورای اسلامی و سایر مقام‌های مسئول و همچنین آگاهی عمومی تهیه و ارائه کنند.
در بخش دیگر آمده است: این گزارش باید حداکثر ظرف مدت سه ماه تهیه و حاوی فرآیند شکل‌گیری شرایط اضطراری در انواع بحران‌های احتمالی، نحوه مدیریت و اطلاع‌رسانی، اقدام میدانی صورت گرفته و همچنین پیشنهاد‌های لازم جهت درس گیری از حادثه و بهبود مدیریت شرایط مشابه تهیه و ارائه کنند.
ارائه اصول اصلاحات ساختاری مورد نیاز در سیستم حمل‌ونقل جهت ارتقای تاب‌آوری آن در برابر حوادث به ویژه حمل‌ونقل تهران و حومه و سیستم هوایی با توجه به دو فرودگاهه بودن تهران، از مواردی است که آخوندی در تهیه گزارش مذکور، توجه به آن را ملزم کرده است.
منبع: فارس

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه

پرواز استانبول-تهران به علت بدحال شدن یکی از مسافران، شب گذشته یعنی نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی ارومیه شد.

مدیرکل فرودگاه های آذربایجان غربی گفت: پرواز استانبول - تهران به دلیل بدحال شدن یکی از مسافران خود در شامگاه نهم اردیبهشت، ناچار به فرود اضطراری در فرودگاه ارومیه شد.

محمدعلی نائل قراملکی امروز در گفت و گو با ایرنا افزود: پرواز شماره ۶۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا در مسیر استانبول - تهران به دلیل وجود بیمار بدحال با درخواست خلبان در فرودگاه ارومیه به زمین نشست.

وی اضافه کرد: پس از فرود این پرواز در فرودگاه ارومیه، رسیدگی به وضعیت بیمار انجام شده و اقدامات اولیه توسط اورژانس مستقر صورت گرفته و بیمار به یکی از بیمارستان های ارومیه منتقل شد.

وی اظهار کرد: این پرواز نیز با همکاری نیروهای عملیاتی فرودگاه ارومیه در سریع ترین زمان ممکن فرودگاه ارومیه را بامداد دوشنبه به مقصد فرودگاه امام ترک کرد.

بیمار بدحال این پرواز پس از بهبودی با هماهنگی های صورت گرفته صبح امروز، دوشنبه با پرواز شرکت هواپیمایی آتا عازم تهران شد.

دیگر خبرها

  • رصد بانک‌ اطلاعاتی دستگاه‌های اجرایی لرستان
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف
  • تشکیل پرونده برای ضاربان آمر به معروف که برای ۳دختر نوجوان ایجاد مزاحمت کرده بودند | آخرین وضعیت جوان باغیرت و ۲ اراذل و اوباش
  • پرونده قضایی برای ضاربان شهید الداغی تشکیل شد
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • آپشن جدید خودرو‌های آمریکا
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • آپشن جدید خودروهای آمریکا
  • گرمای شدید و اعلام وضع اضطراری در جنوب آسیا
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه