Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-25@20:04:43 GMT

افتتاح  12 طرح عمرانی در سه شهرستان

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۲۱۰۰

به گزارش خبرگراری صدا و سیما،مرکزاصفهان؛ در شاهین شهر درمانگاه مددکاری اجتماعی، مرکز مشاوره  و چهار مهد کودک  با بیش از سه میلیارد ریال هزینه  با حمایت بهزیستی و  بخش خصوصی بمنظور خدمات رسانی و اشتغالزایی افتتاح شد.

 

 

 

 

 یازدهمین مرکز روانشناختی و مشاوره شهرستان خمینی  شهر، مجتمع خدمات بهزیستی و مرکز بینایی سنجی و سالن اجتماعات اداره بهزیستی از طرح هایی بود  هزینه ای بیش از یک میلیارد ریال  در خمینی شهر به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 


در بخش مرکزی آران و بیدگل خانه بهداشت روستای علی آباد به مساحت 190 متر مربع ، روشنایی بلوار شهید روحانی و پارک والیعصر در زمینی به وسعت سه هزار متر مربع در روستای یزدل بخش مرکزی طرح هایی است که امروز هزینه  565 میلیون تومان با به بهره برداری رسید.

 

 

 

یادی از شهدای روستای فارفان
همزمان با دهه مبارک فجر  یادواره 12 شهید روستای فارفان   بخش بن رود برگزار شد.
حجت الاسلام علیرضا شریفی امام جمعه روستای کفران وفارفان در این یادواره، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: حیثیت و آبروی امروز ملت و نظام ،مدیون  خون شهدا و از خودگذشتگی رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

 

 


دومین نمایشگاه صنایع دستی "چینه" گشایش یافت

این نمایشگاه در 40غرفه، شامل هنرهای ویترای روی شیشه و کاشی، حکاکی روی چرم، معرق چرم، مینیاتور روی استخوان شتر، هنر نقطه کوبی روی ظروف کاشی، تابلوی برجسته، مینای برجسته، مینای نقاشی، مینای تذهیب در خمینی شهر گشایش یافت.این نمایشگاه در سالن ورزشی دبیرستان عماد درخیابان امام شمالی تا 22بهمن از ساعت8تا20پذیرای عموم است.

 

 


دستاوردهای هنری دانش آموزان در فریدن

در نمایشگاه معرفی رشته گرافیک بیش از200 اثر از دانش آموزان هنرستان  آیت اله خامنه ای داران  آثار خود را درزمینه عکاسی، هنرهای تجسمی، نقاشی روی سفال، پوستر سازی کهنه کاری یاقدیمی کردن سفال تا پایان دهه فجر  به نمایش گذاشته اند.

 

 

گشایش  نمایشگاه توانمندی بهزیستی در کاشان

در نمایشگاه نمایشگاه توان یابان  در26 غرفه توانمندی های موسسه آوای آرام ، مهر آرا و رعد شامل تولید کیف های جاجیمی ، کفش چرم ، خیاطی ، نقاشی ، و توانمندی  توان یابان در زمینه صنایع دستی  و عروسک سازی به تماشا گذاشته شده است.
این نمایشگاه تا 19 بهمن در سالن اجتماعات بانک ملی میدان امام حسین کاشان دایراست

 

 

نمایشگاه توانمندی بانوان سمیرم

نمایشگاه دستاوردهای بانوان شهر و روستاهای سمیرم از جمله صنایع دستی تولیدات و فراورده های دامی و سیب سمیرم از جمله چیبس سیب ، سرکه و انواع ترشی در  23 غرفه تا 22 بهمن برای بازدید علاقه مندا برپاست.

 

 

 

نمایشگاه صنایع دستی گلپایگانی

نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان گلپایگانی در سالن اندیشه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گلپایگان افتتاح شد .

در این نمایشگاه صنایع دستی هنرمندان شهرستان گلپایگان شامل منبت ؛معرق؛ گلدوزی ؛مینا کاری و ترمه دوزی در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

علاقمندان می توانند در ایام دهه فجر صبحها از ساعت 9 الی 12 و عصرها از ساعت 16 الی 18 از این نمایشگاه بازدید کنند. 

 

توزیع قیر رایگان در جرقویه علیا

800تن قیر رایگان یارانه ای برای معابر روستایی اختصاص یافت.

بخشدار جرقویه علیا در نشست دهیاران جرقویه علیا گفت: این میزان قیر یارانه ای تا پایان تیرماه سال 1397 جذب وبرای آسفالت معابر روستایی مورد استفاده قرار میگیرد. ارزش ریالی اجرای این طرح در روستاها در حدود 7 میلیارد و 500 میلیون ریال است .این همایش با حضور دهیاران جرقویه علیا در روستای مبارکه برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان در نشست مدیران شهرستان‌ها و معاونان اداره کل در شهرستان ملایر گفت: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، تلاش خواهیم کرد تا کارگاه‌های آموزش رایگان صنایع دستی در استان همدان پربار تر از سالهای قبل در راستای رونق اشتغال و تولید برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محسن معصوم علیزاده امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در ملایر با تلاش مردم و مسئولان شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی بوده که بسیار ارزشمند و شایسته تقدیر است و هنرمندان و مسئولان شهرستان بخصوص فرماندار، شهردار و اعضا شورای شهر و اصناف همواره در جشنواره و رویدادها پای کار بوده و فعالیت خوبی را در راستای رونق گردشگری و صنایع دستی این شهرستان انجام داده‌اند که نتایج آن را به زودی شاهد خواهند بود.

وی افزود: در شهرستان ملایر در حوزه مرمت یخچال میرفتاح، مرمت بازار و سراها، طرح مطالعه بافت تاریخی ملایر و ایجاد بازارچه صنایع دستی اعتبارات مناسبی برای این شهرستان لحاظ شده که امیدواریم با تخصیص اعتبار شاهد فعالیت خوب عمرانی در حوزه میراث فرهنگی در این شهرستان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان همدان ادامه داد: امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است که در حوزه صنایع دستی فعالیت‌های خوبی را در راستای تحقق منویات رهبری می‌توان انجام داد و با برپایی کارگاه‌های آموزش رایگان در توسعه این حوزه تلاش بیشتری باید انجام شود که کارگاه‌های آموزش صنایع دستی امسال با قدرت در همدان اجرا خواهد شد.

معصوم علیزاده اضافه کرد: نشست‌های شهرستانی مدیران و معاونت‌ها، در راستای هم‌افزایی، تبادل نظر، آشنایی با فعالیت‌ها و تبادل افکار انجام می‌شود که قطعاً مثمر ثمر خواهد بود.

کد خبر 747645

دیگر خبرها

  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • برنامه‌ریزی برای افتتاح ۴۵ پروژه زیرساختی گردشگری
  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است
  • تزریق ۵.۵ هزار میلیارد اعتبار به گردشگری آذربایجان‌شرقی
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • آیین سنتی پخت شیربرنج در روستای توندر کوهسرخ خراسان رضوی برگزار می‌شود
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • برگزاری دوره آموزش تخصصی سفال و سرامیک در استان سمنان