Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - يزد - ايرنا - امام جمعه مهريز گفت: مهندسان بسيجي محور اصلي تحقق اقتصاد مقاومتي هستند و بايد با برنامه ريزي و بهره گيري از تمام ظرفيت هاي نظام براي انجام آن فعاليت کنند.

حجت الاسلام عبدالرضا محي الديني شنبه شب در جمع اعضاي کانون بسيج مهندسان مهريز با اشاره به توصيه هاي مقام معظم رهبري در خصوص اهميت اقتصاد مقاومتي، توليد و اشتغال افزود: تحقق اقتصاد مقاومتي حلال مشکلات و ضامن توسعه است، همه افراد و مهندسان بسيجي در خط مقدم اجرايي شدن منويات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: براي شکوفايي و رونق اقتصاد جامعه و ايجاد توليد و اشتغال مولد و مفيد همواره نياز مبرم به فعاليت هاي فرهنگي هستيم و مهندسان بسيجي نقش اساسي در انجام اين کار مهم و فراهم کردن زمينه هاي لازم بر عهده دارند.
امام جمعه مهريز تصريح کرد: بالا بردن دانش عمومي و ارتقاي سطح آگاهي هاي جامعه و به خصوص جوانان علاقه مند براي حضور در عرصه اقتصاد مقاومتي و تحقق آن از جمله مسائل مهمي است که بسيج مهندسان بايد به طور جدي فعاليت کند.
محي الديني اظهار کرد: برگزاري دوره هاي آموزشي با حضور مهندسان بسيجي براي انجام اقتصاد مقاومتي از جمله وظايف مهم ديگري است که بايد با هماهنگي و همکاري بخش هاي ديگر جامعه و مسوولان اجرايي شود.
همچنين فرمانده ناحيه مقاومت بسيج مهريز گفت: مهندسان بسيجي اين شهرستان در سال هاي اخير بر حسب وظايف نقش خود را در تحقق اهداف نظام مقدس جمهوري اسلامي به خوبي انجام داده اند.
سرهنگ علي اصغر سلماني افزود: حضور نيروهاي تحصيل کرده بسيجي نقش اساسي در کمک به نظام و تحقق اقتصاد مقاومتي مورد تاکيد مقام معظم رهبري دارد و بايد همچنان با قوت در خدمت مردم و جامعه باشند.
مهريز 100 پايگاه مقاومت و 20 هزار بسيجي دارد و بسيج مهندسان اين شهرستان فعاليت خود را از سال 1394 آغاز کرد.
هم اکنون با 200 نفر عضو براي توسعه فرهنگ و ارزش هاي اسلامي و ترويج تفکر بسيجي در فعاليت هاي مهندسي ، حفظ و بهره برداري از تجربيات مهندسي دفاع مقدس ، مشارکت در رشد و ارتقاي توان فني و مهندسي در طرح هاي توسعه و عمران ، مشارکت فعال در تشکل هاي فني و مهندسي و ارائه خدمات علمي و فرهنگي و مشاوره حرفه اي به اعضا فعاليت دارد.
مرکز شهرستان 50 هزار نفري مهريز در 30 کيلومتري جنوب شهر يزد قرار دارد.
7536/ 2047/ خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: عباسقلي اشکورجيري
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۲۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود

امام جمعه شهر سنندج گفت: تقویت اقتصاد کشور به دست کارگران صورت می‌گیرد و کارگر پایه و بنای اقتصاد یک کشور را می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی ظهر امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: سنندج مرکز علم و عرفان بوده و از گذشته تا کنون بزرگان زیادی را در دل خود پرورش داده است.

وی افزود: نام و یاد آرمان بنفشی جوان فداکار سنندجی را گرامی می‌داریم که با نثار جان خود موجب نجات جان ۴ نفر دیگر شد که برای او علو درجات و برای خانواده‌اش صبر مسئلت می‌کنیم.

امام جمعه سنندج با اشاره به فرا رسیدن هفته کار و کارگر گفت: تقویت اقتصاد کشور به دست کارگران صورت می‌گیرد و کارگر پایه و بنای اقتصاد یک کشور را می‌سازد؛ بر اساس حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، تا عرق کارگر خشک نشده باید مزد او را پرداخت کرد که امیدواریم کارفرمایان نیز حق و حقوق کارگران را به خوبی ادا کنند.

وی در ادامه سخنان خود به ۵ اصل مهم در توسعه کشور اشاره کرد و افزود: امنیت کشور، امنیت معیشت مردم، اجرای عدالت در همه عرصه‌ها، رسیدگی به مسکن محرومان و ایجاد اشتغال برای جوانان از جمله مطالباتی است که باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه سنندج با اشاره به وضعیت کنونی غزه به‌عنوان مسئله اول دنیای اسلام، تصریح کرد: جنایات رژیم خون‌ریز و انسان‌کش صهیونیستی تمامی ندارد و ما همچنان شاهد بی‌تفاوتی و سکوت کشورها و مجامع بین‌المللی هستیم.

ماموستا رستمی اضافه کرد: در مدت ۲۰۰ روز جنگ غزه، ۳۴۱۸۳ نفر شهید شده‌اند که ۱۴۷۷۸ نفر از آن‌ها کودک، ۹۷۵۲ نفر زن، ۴۸۵ نفر کادر درمان و ۱۴۰ نفر خبرنگار بوده‌اند.

وی ادامه داد: در این مدت ۲ میلیون نفر از سرزمین خود آواره و ۱۸۱ ساختمان دولتی، ۱۰۳ مدرسه، ۳۳۹ مسجد، ۸۶ هزار خانه، ۳۲ بیمارستان و ۵۳ مرکز بهداشتی و درمانی ویران شده‌اند که این درندگی رژیم سفاک صهیونیستی را نشان می‌دهد.

ماموستا رستمی، سکوت سازمان‌های بین‌المللی مدافع حقوق بشر را در مورد جنایت غزه غیرقابل قبول دانست و خواستار اتمام هرچه سریع‌تر جنگ و خونریزی در این سرزمین شد.

کد خبر 748075

دیگر خبرها

  • اقتصاد مقاومتی با اتکا به تولید داخل محقق می‌شود
  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • وزیر کار: برای تحقق شعار امسال، باید در مسیر جهش تولید قدم برداریم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • کارگران رکن مهم اقتصاد کشور هستند
  • نماز جمعه سنندج
  • لزوم حمایت از جامعه کارگری برای تحقق شعار سال
  • بنای اقتصاد کشور به دست کارگران ساخته می‌شود