Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-27@10:55:58 GMT

اعدام؛ عاقبت عشق عروس و برادر شوهر

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۲۸۹۷

زن خیانتکار به اتهام مباشرت درقتل و برادرشوهرش به اتهام معاونت در قتل عمدی محاکمه شدند. با توجه به درخواست اولیای دم، عروس جنایتکار را به قصاص و همدست‌اش را به محکوم کردند.به گزارش بلاغ، زن جوان که در توطئه‌ای شوم و با همدستی برادر شوهرش، همسر خود را به قتل رسانده بود، در زندان به دار آویخته شد.

رسیدگی به پرونده این جنایت مرموز از 26 آذر سال 93 ودرپی اعلام مرگ مشکوک مرد جوان نوشهری پس ازانتقال به بیمارستان، در دستورکار تیم جنایی قرارگرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران پس از بررسی‌های مقدماتی پی بردند مرد جوان به‌دلیل مصرف چند قرص به‌طور مرموزی جان باخته است بنابراین با دستور بازپرس کشیک، جسد برای تعیین علت و زمان دقیق مرگ به پزشکی قانونی انتقال یافت. تا اینکه پس از چند روزمشخص شد مرد جوان براثرمصرف قرص برنج جان باخته است.

از آنجا که تحقیقات نشان می‌داد قربانی ماجرا انگیزه‌ای برای مرگ خودخواسته نداشته، کارآگاهان درنخستین گام‌های تحقیقاتی همسر قربانی را برای بازجویی به اداره آگاهی فراخواندند اما  وی خود را بی‌گناه دانست و گفت: «من و شوهرم در سال 88 به عقد هم درآمده و راهی خانه بخت شدیم. ما زندگی خوبی داشتیم تا اینکه شب حادثه شوهرم گفت که حالش خوب نیست و بعد هم قرص آموکسی‌سیلین و مفنامیک‌اسید خورد وخوابید. اما بعد از چند ساعت حالش بد شد که خیلی سریع با خانواده‌اش تماس گرفتم و با کمک برادرش او را به بیمارستان بردیم که متأسفانه جان سپرد».

بیشتر بخوانید: رابطه پنهانی زن خیانتکار با مربی همسرش زن خیانتکار عامل قتل همسرش بود +عکس دسیسه زن جوان خیانتکار برای قتل شوهر‎ +عکس

با این حال کارآگاهان که احتمال می‌دادند زن جوان در مرگ مرموز شوهرش دخالت داشته باشد، رفت و آمدهای او را تحت مراقبت‌های نامحسوس قرار دادند تا اینکه به مدارکی دست یافته و یقین پیدا کردند او در این توطئه جنایی دست دارد.

بدین ترتیب بازجویی‌های فنی و تخصصی از متهم آغاز شد تا اینکه زن جوان سرانجام وقتی با مستندات غیر قابل انکار پلیس روبه‌روشد به ناچار قتل شوهرش را پذیرقت و پرده از راز جنایت هولناک خانوادگی برداشت:«مدتی پس از عقد با شوهرم، به برادرش علاقه‌مند شده و این عشق و علاقه تا جایی پیش رفت که در نهایت تصمیم گرفتیم با ازمیان برداشتن شوهرم، با هم ازدواج کنیم. به همین خاطرپس ازطراحی نقشه‌ای، برادر شوهرم با قراردادن قرص برنج در روکش قرص‌های آموکسی‌سیلین و مفنامیک‌اسید، قرص‌ها را به من داد.بعد هم به بهانه‌ اینکه قرص‌ها برای بچه‌دارشدن زودتر مفید هستند، آنها را به شوهرم خوراندم که باعث مرگش شد».

به‌دنبال این اعتراف‌ها، همدست او نیز دستگیر شد و به مشارکت درقتل برادرش اعتراف کرد.

 بدین ترتیب زن خیانتکار به اتهام مباشرت درقتل و برادرشوهرش به اتهام معاونت در قتل عمدی محاکمه شدند.تا اینکه قضات دادگاه کیفری استان مازندران با توجه به درخواست اولیای دم، عروس جنایتکار را به قصاص و همدست‌اش را به زندان محکوم کردند.

با اعتراض متهمان، پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور فرستاده شد که با تأیید حکم صادره و استیذان از رئیس قوه قضائیه، حکم برای اجرا به دادسرای نوشهر فرستاده شد.

در این میان افراد مختلف ازجمله معتمدان محلی و ریش سفیدان با مراجعه به اولیای دم سعی کردند به هرشکل ممکن رضایت آنها را برای گذشت از قصاص جلب کنند ولی با مخالفت اولیای دم سرانجام با گذشت 4 سال ازجنایت، حکم قصاص اواخرهفته گذشته در زندان نوشهر به اجرا در آمد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۲۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!

سطح آب رودخانه بالا آمده بود. احتمال داشت در عبور از رودخانه مشکلاتی پیش بیاید. اما چاره دیگری نداشتیم و از مسیری که همیشه تردد می‌کردیم وارد اروند شدیم. وسط رودخانه که رسیدیم ماشین خاموش شد. فشار و جریان آب لحظه به لحظه بیشتر می‌شد، تا جایی که آب وارد اتاق تویوتا‌وانت ما شد. با آقا مجید شیشه در ماشین را دادیم پایین و رفتیم روی سقف اتاق وانت نشستیم

 شهیدحاج مجید رمضان از شهدای به نام و شناخته شده لشکر ۲۷ محمدرسول الله (ص) است. این شهید بزرگوار پیش از شهادت به عنوان رئیس ستاد لشکر ۲۷ خدمت می‌کرد و از او و حسن خلقی که داشت، روایت‌های زیادی شده است. در گفتگو با سردار حاج‌رضا صادقی از همرزمان این شهید بزرگوار، خاطره‌ای جالب از او را تقدیم حضورتان می‌کنیم. 

 موضع حاج بابا

محرم سال ۱۳۶۱ در منطقه خیرناصرخوان یک موضع آتشبار داشتیم به نام موضع شهید حاج بابا. دو قبضه توپ ۱۰۵ از ارتش به صورت رابطه‌ای گرفته بودیم و بخشی از آتش پشتیبانی منطقه را تأمین می‌کردیم. شب عاشورا برادر مجید رمضان که مسئول ستاد لشکر ۲۷ حضرت رسول (ص) بود آمد با هم برویم موضع حاج بابا. من و حاج مجید از بچگی با هم رفیق بودیم. در دبیرستان باهم رشته راه و ساختمان می‌خواندیم. با هم می‌رفتیم شهر ری کارگری می‌کردیم و خلاصه از سال‌ها رفاقت و همراهی، کلی خاطره با هم داشتیم. 

 اروند قصرشیرین

برای رفتن به آتشبار نمی‌توانستیم از جاده اصلی تردد کنیم؛ لذا باید از رودخانه‌ای به نام اروند که در منطقه قصرشیرین بود عبور می‌کردیم. این رود اروند که من می‌گویم در قصرشیرین است. صرفاً تشابه اسمی با همان رودخانه معروف اروند دارد که عملیات والفجر ۸ با عبور رزمندگان از روی آن صورت گرفت. شاید خیلی‌ها ندانند که در قصرشیرین هم یک رودخانه اروند داریم و با شنیدن نامش به اشتباه بیفتند. 

به هرحال هوا تاریک شده بود که به رودخانه اروند رسیدیم. به خاطر بارندگی‌های چند روز قبل، سطح آب رودخانه بالا آمده بود. احتمال داشت در عبور از رودخانه مشکلاتی پیش بیاید. اما چاره دیگری نداشتیم و از مسیری که همیشه تردد می‌کردیم وارد اروند شدیم. وسط رودخانه که رسیدیم ماشین خاموش شد. فشار و جریان آب لحظه به لحظه بیشتر می‌شد، تا جایی که آب وارد اتاق تویوتا‌وانت ما شد. با آقامجید شیشه در ماشین را دادیم پایین و رفتیم روی سقف اتاق وانت نشستیم و با برادر علی نورمحمدی که مسئول لجستیک ما بود تماس گرفتیم بیاید ما را بکسل کند و از رودخانه بیرون بکشد. 

 تویوتا مدل f ۲

برادر علی نورمحمدی یک تویوتا وانت مدل F ۲ قدیمی داشت که خیلی قوی بود. می‌توانست هر ماشینی را بکسل کند. حتی چند بار هم کامیون‌های زیل ارتش را که در رودخانه گیر کرده بودند با تویوتای خودش بکسل کرده و بیرون کشیده بود. وقتی با علی آقا تماس گرفتیم، نیم ساعت بعد خودش را با تویوتای قدرتمندش رساند. آمد و با کمی تقلا، ماشین ما را بکسل کرد و از رودخانه کشید بیرون. به خشکی که رسیدیم، مشکل روشن نشدن ماشین به قوت خودش باقی بود. شمع وایر و دلکو ماشین کاملاً خیس شده بود و هرکاری کردیم روشن نشد. برادر نورمحمدی ما را تا موضع شهید حاج بابا بکسل کرد و برد. 

 خاطره ناگفته

آن شب وقتی به موضع حاج بابا رسیدیم، دیدیم بچه‌های آتشبار آتشی روشن کرده‌اند. ما کنار آتش خودمان را گرم و لباس‌های‌مان را خشک کردیم. این قضیه گذشت و فقط من و شهیدمجید رمضان و برادر علی نورمحمدی از این واقعه خبر داشتیم. حاج مجید که در دفاع مقدس به شهادت رسید و حاج علی نورمحمدی هم که بعد از جنگ برگشت اصفهان. به نوعی خاطره آن شب و گیرکردن ما در وسط رودخانه و بکسل شدن‌مان توسط برادر نورمحمدی یک خاطره ناگفته باقی‌ماند. گذشت و جنگ به اتمام رسید. 

 رؤیای صادقه 

بعد از اتمام دفاع مقدس در دفتر مرحوم آیت‌الله غیوری در صفائیه شهر ری بودم. ایشان از علمای خیری بودند که شب‌ها بعد از نماز می‌نشستند و درخواست‌ها و مشکلات مردم را رفع و رجوع می‌کردند. من هم در خدمت حاج آقا بودم. نامه‌های مردم را می‌گرفتم، مشکلات‌شان را می‌شنیدم و به حاج آقا انتقال می‌دادم. یک روز آقایی آمد و گفت: برای پول پیش منزل مشکل دارم. حاج مجید گفت بیایم پیش شما بگویم: «به فلانی بگو حاج‌مجید گفت مشکل من را حل کنید.»

پرسیدم کدام حاج مجید؟ گفت: شهیدحاج مجید رمضان. گفتم خودت می‌گویی شهیدحاج مجید! شهید چطور گفت بیایی پیش من؟ 

آن برادر حرف عجیبی زد. گفت: من خودم از بچه‌های لشکر ۲۷ هستم. چند روز پیش رفتم قطعه ۲۶ بهشت‌زهرا (س) سر مزار حاج مجید. دلم بدجوری گرفته بود. صاحب خانه پول پیش بیشتری می‌خواست و من هم دستم بسته بود. شرمنده زن و بچه شده بودم. گفتم حاجی مشکل دارم، کمکم کن. همان شب حاجی آمد به خوابم، آدرس اینجا را داد و گفت برو پیش حاج صادقی و بگو حاج مجید گفته مشکل من را حل کن. نشان به آن نشان که شب عاشورا وسط رودخانه اروند ماشین گیر کرد و...

منبع: روزنامه جوان

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی وبگردی

دیگر خبرها

  • بعد از شهادت هم کار همرزمش را راه انداخت!
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • یک اقتصاددان پاسخ داد: عاقبت نرخ تورم در 1403 و اتفاق نگران کننده برای طبقه متوسط جامعه
  • فیلم| عاقبت آزادی‌بیان درآمریکا؛ قرار دادن دانشجویان و اساتید اخراجی دانشگاه کلمبیا در لیست سیا و منع آنها از تحصیل و اشتغال
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • نقشه زن خیانتکار برای قتل شوهر
  • دستگیری زن اردبیلی که شوهر سابقش را با چاقو کشت
  • زنی که شوهر سابق خود را به قتل رساند، دستگیر شد
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • عاقبت به خیری استقلال و پرسپولیس با واگذاری به نهادهای اقتصادی؛آرزوهایی که دست‌یافتنی شدند