Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-05-01@21:49:50 GMT

شهدا باید الگوی دانش‌آموزان ما باشند

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۲۹۹۶

همسر شهید صمصام طور با اشاره به اینکه کار فرهنگی بالاتر از دیدار دانش‌آموزان با خانواده‌های شهدا نداریم، گفت: شهدا باید الگوی دانش‌آموزان ما باشند، فرزندان ما با خاطرات شهدا آشنا شوند تا نونهالان و نوجوانان ما از شهدا الگو بگیرند و من این موضوع را از آموزش‌وپرورش می‌خواهم. به گزارش بلاغ به نقل از سیمرغ ما، حاجیه‌خانم فاطمه رضایی در مراسم زنگ انقلاب که در دبیرستان پسرانه سردار شهید صمصام طور سیمرغ برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: امیدوارم ادامه‌دهنده راه شهدا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: امیدوارم مطالبی که شهدا به ما گفتند را انجام دهیم.

همسر شهید صمصام طور با اشاره به اینکه از شهید صمصام پرسیدم بعد از شما چه‌کار باید بکنیم، تصریح کرد: ایشان در پاسخ گفتند: «هر کاری خدا گفت نکنید، نکنید؛ هر کاری خدا گفت بکنید، بکنید؛ همین کار را کنید تمام‌شده است.»

وی ادامه داد: امیدوارم همان راهی که شهید صمصام و شهدای عزیز و مدافع حرم می‌خواستند را ادامه دهیم.

رضایی با تأکید بر اینکه ما باید سرمشقی برای نونهالان عزیزمان باشیم، اظهار کرد: از مدیران آموزش‌وپرورش استان می‌خواهم برنامه دیدار دانش‌آموزان با خانواده شهدا دوباره برقرار شود.

وی افزود: این برنامه دیدار با خانواده شهدا بسیار مثمر ثمر بود اما الآن انجام نمی‌شود.

همسر شهید صمصام طور با اشاره به اینکه کار فرهنگی بالاتر از دیدار دانش‌آموزان با خانواده‌های شهدا نداریم، تصریح کرد: شهدا باید الگوی دانش‌آموزان ما باشند، فرزندان ما با خاطرات شهدا آشنا شوند تا نونهالان و نوجوانان ما از شهدا الگو بگیرند و من این موضوع را از آموزش‌وپرورش می‌خواهم.

دلاور حیدرپور در مراسم زنگ انقلاب که در دبیرستان پسرانه سردار شهید صمصام طور سیمرغ برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با ایثارگری‌های همه اقشار جامعه به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: همه دنیا پشت رژیم شاهنشاهی بودند اما این رژیم پشتوانه مردمی نداشت درصورتی‌که حضرت امام (ره) تنها با سلاح ایمان و پشتوانه مردمی انقلاب را به پیروزی رساند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به اینکه بعد از 39 سال در حال ادامه دادن راه امام و شهدا هستیم، تصریح کرد: انجام‌وظیفه ازجمله کارهایی است که می‌توانیم برای پاسداشت خون شهدا انجام دهیم.

وی افزود: دانش آموزان آینده‌سازان کشور هستند و در آینده مدیران موفقی خواهند شد که نظام جمهوری اسلامی را بگردانند.

حیدرپور بابیان اینکه تلاش بسیاری صورت گرفت تا کشور به جایگاه امروز خود برسد، اظهار کرد: ایمان مردم و اطاعت از رهبری رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی ادامه داد: اوایل انقلاب اسلامی حدود یک‌میلیون تن محصول کشاورزی در مازندران تولید می‌شد درحالی‌که امروز این تولید به هفت میلیون تن رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران در پایان گفت: در هشت سال جنگ شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کردیم و اکنون هم مدافعان حرم برای دفاع از کشور خون‌های زیادی ریخته می‌شود و باید دست‌به‌دست دهیم و با همدلی و همکاری بتوانیم برای ایران آباد تلاش کنیم و بتوانیم راه شهدا، جانبازان و ایثارگران را ادامه دهیم.

اجرای ۶۳ پروژه در ایام‌الله دهه فجر در شهرستان سیمرغ

مجتبی حبیب‌نژاد در مراسم زنگ انقلاب که در دبیرستان پسرانه سردار شهید صمصام طور سیمرغ برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: تحول عظیمی در حوزه کشاورزی شهرستان با زحمت همه جهادگران عزیز ایجاد شد.

وی افزود: بیش از 63 برنامه در ایام‌الله مبارک دهه فجر بااعتباری بالغ‌بر 10 میلیارد تومان برگزار می‌شود.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه با نگاه مثبت جهاد کشاورزی استان و تلاش همکاران جهاد کشاورزی شهرستان در دولت تدبیر و امید تجهیز و نوسازی یک هزار هکتار از اراضی شالیزاری این شهرستان بااعتباری بالغ‌بر 12 میلیارد تومان انجام گرفت، تصریح کرد: سرانه‌ای که برای شهرستان در نظر می‌گیرند به جهت پایین بودن برخی شاخص‌ها حدود یک درصد از سهم‌بری استان است اما تنها در حوزه کشاورزی حدود 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی ادامه داد: اراضی زراعی بسیار حاصلخیزی داشته و داریم و از آب بسیار غنی هم بهره‌مند هستیم اما به جهت مدیریت سنتی حداکثر بهره‌برداری از این اراضی صورت نمی‌گرفت.

حبیب‌نژاد بابیان اینکه در سال جاری تجهیز و نوسازی حدود یک هزار هکتار از اراضی شالیزاری در استان انجام می‌پذیرد که حدود 550 هکتار در شهرستان رقم می‌خورد، اظهار کرد: کلنگ‌زنی این پروژه در ایام‌الله دهه فجر انجام می‌شود.

وی افزود: انقلاب اسلامی سبب تحول عظیمی در بحث ساختارهای سیاسی و اجتماعی شهرستان شد.

فرماندار سیمرغ با اشاره به اینکه پیش از انقلاب برخی فرقه‌ها در شهرستان فعالیت می‌کردند، تصریح کرد: امروز باافتخار اعلام می‌کنم شهرستان سیمرغ پایین‌ترین نرخ جرائم 44 گانه را در سطح استان داشته است که این موضوع از ثمرات انقلاب است.

وی در پایان گفت: نابغه‌های علمی و ورزشی را در شهرستان داریم که حرف اول را در سطح کشور می‌زنند که این موضوع هم از دیگر ثمرات انقلاب اسلامی در شهرستان است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد

به مناسبت روز جهانی کارگر یادواره ۴۵ شهید کارگر شهرستان تربت جام در محل مسجد حضرت موسی بن جعفر(ع) این شهرستان برگزار شد‌. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تربت جام، به مناسبت روز جهانی کارگر یادواره 45 شهید کارگر شهرستان تربت جام با حضور خانواده شهدا و ایثارگران، فرماندار، امامان جمعه و جماعات، مسئولان قضایی، اجرایی، نظامی و انتطامی،کارگران و اقشار مختلف مردم به همت ستاد گرامی داشت هفته بزرگداشت کار و کارگری و بسیج کارگری باشکوه خاصی در محل مسجدحضرت موسی بن جعفر(ع) این شهرستان برگزار شد‌.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت جام با گرامیداشت یاد و خاطره 45 شهید حوزه کار و کارگری و بزرگداشت روز کارگر و تقارن آن با هفته مقام معلم و سلامت، افزود: شهدا بالاترین مقام را در نزد خداوند دارند و  ما نیز در مقابل شهدا و خانواده آنان و مجاهدین عرصه اقتصادی سر تعظیم می‌کنیم، شهدا در بهترین موقعیت قرار دارند و خداوند عاشق شهدا است.

حجت الاسلام غلامی افزود: دشمن مدام در حال طراحی نقشه برای نابودی جمهوری اسلامی است و تنها راه مبارزه با دشمنان جهاد و مبارزه است، عرصه کار و کارگری و عرصه تلاش و کوشش در کشور ایجاد قدرت می‌کند و قدرت هر نظام به بخش کارگری است.

وی ادامه داد:قوام جامعه به کار جهادی است اما مدیران در حوزه کار و کارگری باید امنیت شغلی، بیمه و مهارت افزایی کارگران را فراهم کنند.

غلامی خطاب به کارگران خاطرنشان کرد: کارگران باید به کار خود ارزش قائل شوند،کار را امانت بدانند و از کم کاری پرهیز کنند و در محیط کار انضباط و احساس مسئولیت داشته باشند.

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد
  • عملیات وعده صادق فخر اسلام و مسلمین بود
  • دیدار با خانواده شهید مرزبان حسن بادامکی