Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@20:10:18 GMT

کشته شدن 30 تروریست در منطقه سرنگونی جنگنده روس

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۳۲۶۰

رویداد۲۴-وزارت دفاع روسیه از بمباران منطقه ای که از آن به سوی جنگنده سوخو ۲۵ روسیه موشک شلیک شده و سبب سرنگونی آن شده بود و کشته شدن دهها تروریست جبهه النصره خبر دادند. وزارت دفاع روسیه با اشاره به بمباران منطقه ای که از آن به سوی جنگنده سوخو ۲۵ روسیه موشک شلیک شده و آنرا سرنگون کرده بود، اعلام کرد: حدود ۳۰ تروریست با به کارگیری سلاح دقیق در استان ادلب سوریه کشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: منطقه ای که تروریستهای جبهه النصره از آن موشک به سوی جنگنده سوخو ۲۵ شلیک کرده اند با سلاح بسیار دقیق هدف قرار گرفته است که در نتیجه آن ۳۰ نفر از تروریستهای جبهه النصره کشته شدند.

شایان ذکر است قبلا وزارت دفاع روسیه سرنگونی جنگنده سوخو ۲۵ این کشور بر فراز ادلب سوریه و کشته شدن خلبان آن را تایید کرده بود.

در بیانیه وزارت دفاع روسیه آمده است: جنگنده سوخو۲۵ روسیه هنگام پرواز بر منطقه کاهش تنش در ادلب سوریه هدف قرار گرفت. خلبان موفق شد که قبل از سقوط جنگنده از آن بیرون بپرد و آن در یکی از مناطق تحت سیطره تروریستهای جبهه النصره بود که این خلبان در جریان درگیری با تروریستها کشته شد. بر اساس اطلاعات اولیه سرنگونی جنگنده با موشک دوش پرتاب ضد هواپیما صورت گرفته است.

وزارت دفاع روسیه از همکاری مرکز روسی با مقامات ترکیه برای خارج کردن جسد خلبان خبر داده بود.

این در حالی است که هیئت تحریر الشام مسئولیت سرنگونی این جنگنده روسی را برعهد گرفت.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه از افزایش تلفات ارتش اوکراین در درگیری های شبانه روز گذشته خبر داد.

وزارت دفاع روسیه روز چهارشنبه در گزارش روزانه خود آورد که نیروهای ارتش اوکراینی ۴۸۰ نظامی خود را در درگیری در محور دونتسک از دست دادند.

در نتیجه درگیری در این محور، نیروهای روسیه یک تانک ارتش اوکراین را منهدم کردند. در درگیری وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در منطقه آودیوکا، ارتش اوکراین ۳۳۰ نظامی خود را از دست داد.

بنا به گزارش وزارت دفاع روسیه، در درگیری در نزدیکی کوپیانسک، نیروهای روسی موفق شدند چهار ضد حمله ارتش اوکراین را دفع کنند.

کد خبر 6081333

دیگر خبرها

  • لحظه سقوط بمب افکن روسی + فیلم | وزارت دفاع روسیه سقوط جنگنده خود را تأیید کرد
  • یک بمب افکن روسی اوکراین را بمباران کرد و سرنگون شد
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • آیا بدنه جت های جنگنده مدرن ضد گلوله ساخته می شود؟(+عکس)
  • ۸۶۰ نظامی اوکراینی در یک روز کشته شدند
  • پیشنهاد پوتین برای میانجیگری میان ایران - اسرائیل / 3 شرط تهران / روزنامه کویتی: روسیه قطعات حساس جنگنده سوخو35 را به ایران نداده
  • سوخو-24 در نمایی متفاوت (عکس)
  • روسیه : اوکراین بیش از ۸۰۰ نظامی دیگر را از دست داد
  • (عکس) موشک پنهان‌کار روسیه دوباره وارد میدان شد
  • (ویدئو) کشته شدن ۱۳ غیرنظامی در حمله موشکی روسیه به اوکراین