Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرگزاری برنا تهران ، متن این لوح سپاس به شرح زیر است:   خیر نیک اندیش ،خانواده محترم زنده یاد "شهیدکریمی زندی"   امروزه در عصر ارتباطات و دنیای پرسرعت که با پیشرفت روزافزون علوم همراه است ،آنچه ملاک و پایه توسعه محسوب می شود علم و دانش است. یکی از راه های همگانی کردن فرهنگ شرکت در امور خیر در خصوص رفع نیازهای مدرسه ها ومدرسه سازی تقدیر از اقدامات سخاوتمندانه وایثارگری های خیرین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بدین وسیله از عمل خداپسندانه ی شما بزرگواران که در ساخت مدرسه؛مکان تعلیم وتربیت،آموزش علم و دانش و پژوهش و جایگاه مطالعه وتامل علمی و محل آموختن مهارت های زندگی اهتمام ورزیده اید ،به پاس این توفیق عظیم به رسم ادب و ارادت و درکمال افتخار ودر نهایت امتنان ،این لوح سپاس تقدیم محضر پر فیض تان می گردد.   از درگاه حضرت احدیت پیشگامی درعمل نیک،توام با عزت و عظمت و سربلندی مسألت دارم.    

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ احمد محمودزاده، رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت‌: ۶ پودمان ۶۰ ساعته درباره مسائل مختلف اعتقادی و دینی، دانش تربیتی و تخصصی. مرحله اول این طرح انجام شده و فاز‌های بعدی هم در دستورکار است.
وی درباره بورسیه دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی افزود: در منطقه آزاد چابهار یک مدرسه کاملا غیردولتی وجود دارد که از ۵۰ درصد دانش‌آموزان شهریه دریافت نمی‌کند، این ۵۰ درصد را خود منطقه آزاد بورس کرده است، دانش‌آموزان مستعد روستا‌ها که به صورت شبانه‌روزی تحصیل می‌کنند.
وی با بیان اینکه قصد داریم به سمتی حرکت کنیم که اگر دانش‌آموزی قصد دارد به هر علتی در مدرسه غیردولتی تحصیل کند، شهریه مانع تحصیل او نشود، افزود: به همین منظور حدود ۷۰ مدرسه راه ایمان در مناطق محروم و روستایی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری طرح ملی دادرس در شهرستان رزن
  • عملیات ساخت پنج باب مدرسه در شهر اردبیل آغاز شد
  • مدارس شهرستان چادگان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است
  • ‌اجرای طرح توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی برای اولین بار
  • اهتمام جدی برای افزایش سرانه فضای آموزش در اردبیل
  • آموزش زبان گرجی در مدارس بوئین میاندشت
  • فعالیت بیش از ۱۴۰۰ مدرسه شاهد در کشور / این مدارس باید مصداق تحقق ویژگی‌های سند تحول باشند
  • ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و اجرای سند تحول؛ ماموریت‌های مدارس شاهد
  • برگزاری محفل انس با قرآن در بیش از يک‌هزار مدرسه کرمان
  • زمان تعطیلی مدارس اعلام شد؛ مدارس تا چه تاریخی دایر خواهد بود؟