Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-08@23:28:56 GMT

نتیجه جدال رئال بتیس و ویارئال

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۳۷۴۴

نتیجه جدال رئال بتیس و ویارئال

تیم بتیس در بازی خانگی از سد ویارئال گذشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

هفته بیست‌ و‌ دوم لالیگا با برتری ۲ بریک تیم رئال بتیس در خانه‌اش مقابل ویارئال پیگیری شد.

گل‌های میزبان جنوبی توسط مورون در دقایق ۴۷ و ۶۶ زده شد و ویارئال، تیم ملقب به «زیردریایی‌های زرد» به وسیله باکا در دقیقه ۸۰ (از روی نقطه پنالتی) به گل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه بونرا از ویارئال در دقیقه ۳۱ از بازی اخراج شد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۳۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامبک کهکشانی با خوسلو/ رئال حریف دورتموند در فینال شد

کهکشانی‌ها با کامبکی دو دقیقه‌ای بازی باخته در خانه برابر بایرن مونیخ را بردند و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین و آخرین بازی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) از ساعت 22:30 به وقت تهران، در ورزشگاه سانتیاگو برنابئوی شهر مادرید، تیم‌های فوتبال رئال مادرید و بایرن مونیخ برابر یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با برتری 2 بر یک رئال مادرید خاتمه یافت.

با توجه به تساوی 2 - 2 دو تیم در بازی رفت، هر یک از آنها برای صعود به پیروزی نیاز داشتند و این بایرن مونیخ بود که زودتر در مسیر قدم برداشت؛ زمانی که پس از مقاومتی طولانی در دفاع  و واکنش‌های تماشایی مانوئر نویر، توسط آلفونسو دیویس - بازیکنی که در دقیقه 27 به جای سرژ گنابری مصدوم به میدان رفت، دروازه میزبان اسپانیایی را در دقیقه 68 گشود.

بعد از این گل فشار رئالی‌ها دوچندان شد و آنها به لطف گل به خودی دیویس در دقیقه 71 موفق به باز کردن دروازه حریف شدند اما VAR حکم به مردودی این گل داد. رئال اما از رسیدن به گل مأیوس نشد و تعویض‌های هجومی کارلو آنچلوتی که براهیم دیاس و خوسلو را به خط حمله تیمش اضافه کرد، در نهایت ثمر داد و خوسلو در دقیقه 88 روی دفع ناقص نویر برای مهار شوت وینیسیوس جونیور گل تساوی را به ثمر رساند.

مارچینیاک بازی برگشت رئال - بایرن را سوت می‌زند

بایرن مونیخ هنوز از شوک اشتباه کشنده دروازه‌بانش خارج نشده بود که خوسلو شوک بعدی را وارد کرد. این بار در حمله‌ای از جناح چپ آنتونیو رودیگر در نقش سازنده ظاهر گل ظاهر شد و ارسالی انجام داد که خوسلو را مقابل دروازه خالی حریف قرار داد و او کار را تمام کرد.

به این ترتیب تعویض طلایی کهکشانی‌ها سرنوشت بازی را به سود میزبان تغییر داد تا این تیم با حفظ روند شکست‌ناپذیری 12 ساله‌اش برابر بایرن مونیخ و حذف این تیم مانع از تمام آلمانی شدن فینال لیگ قهرمانان و خود حریف بوروسیا دورتموند در فینال 12 خرداد در شهر ومبلی لندن شود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نویر: خودمان را در فینال می‌دیدیم، خیلی تلخ است
  • دی‌لیخت: رئال هنگام مرگ ناگهان دوباره نفس می‌کشد!
  • و ناگهان خوسلو: قهرمان یک رویداد ماوراء‌الطبیعه!
  • کامبک کهکشانی با خوسلو/ رئال حریف دورتموند در فینال شد
  • کلودیو براوو در پایان فصل رئال بتیس را ترک می‌کند
  • آخرین تمرین رئال مادرید و بایرن مونیخ قبل از بازی مرگ و زندگی / عکس
  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • خلاصه بازی تراکتور و فولاد + فیلم
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • توصیه الگری به ده روسی برای پیروزی مقابل بایرلورکوزن: می توانی دقیقه 60 گل اول را بزنی