Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «۱۱نیوز»
2024-04-27@06:42:28 GMT

ستاره مشهور تیم بزرگ پایتخت در آستانه اخراج شدن

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۳۷۹۵

ستاره مشهور تیم بزرگ پایتخت در آستانه اخراج شدن

به گزارش"۱۱نیوز"؛ یکی از بازیکنان تیم سرشناس پایتخت که توانسته بود طی این فصل به ترکیب اصلی راه یابد و شماره یک تیمش در این پست باشد، بعد از تصمیم دوباره سرمربی تیم برای بازی دادن به بازیکن رقیب تحرکاتی را صورت داده که سرمربی خارجی این تیم را مجاب به تصمیم انضباطی جنجالی طی روزهای آتی کرده است.
سرمربی سرشناس به اطرافیان تیم اعلام کرده به گوش این بازیکن برسانند در صورت ادامه این روند و حاشیه سازی تصمیم خود برای در اختیار گذاشتن او را نهایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصمیمی که در صورت تداوم رفتار این بازیکن طی روزهای آتی قطعیت خواهد یافت و اتفاق بزرگی را رقم می‌زند.
بازیکنی باتجربه سرخابی‌ها که پیش از این نیز با مربیان سابق خود دچار مشکلاتی شده بود و طعم نیمکت‌نشینی و خروج از لیست را چشیده بود، اکنون بار دیگر در مسیر گذشته قرار گرفته تا علیرغم موفقیت‌های چند وقت اخیرش بار دیگر سایه جدایی و یا نیمکت نشینی را بالای سر خود احساس کند. برچسب ها: ستاره مشهور تیم بزرگ پایتخت در آستانه اخراج شدن ، لیگ برتر ، ۱۱نیوز

منبع: ۱۱نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 11news.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «۱۱نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۳۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • ستاره سابق رئال: رفتم چون دیگر فوتبال را نمی‌خواستم
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • لیگ ملت‌ها: لیست سرمربی مشهور با یک سورپرایز
  • تصمیم عجیب بارسا: ستاره هلندی در لیست فروش
  • توافق با فلومیننزه: ستاره چلسی در راه برزیل
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی | بازگشت ستاره در گروی تصمیم یک نفر