Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-19@05:29:55 GMT

خبر بد مورینیو به یونایتدها در مورد فلینی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۴۵۰۴

خبر بد مورینیو به یونایتدها در مورد فلینی

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی یونایتد فاش کرد فلینی احتمالا حدود 2 ماه از میادین دور باشد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در جریان دیدار برابر تاتنهام و تنها لحظاتی بعد از ورود به میدان، فلینی دچار آسیب دیدگی شد و مورینیو حالا امیدوار است او تا پایان ماه مارس به میادین بازگردد.

 

 

مورینیو گفت: "فلینی صبح عمل جراحی داشت و من شاید نتوانم اطلاعات خیلی دقیقی بدهم پس ترجیح می دهم که گروه پزشکی به شما اطلاعات رسمی را منتقل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این به منزله به پایان رسیدن فصل برای مروان فلینی نیست و من امیدوارم و ترجیح می دهم باور کنم او در پایان ماه مارس به ترکیب باز خواهد گشت.

 

اگر فلینی قادر به بازگشت در پایان ماه مارس باشد، من امیدوارم آوریل و می بزرگ و مهمی در انتظار ما باشد و در آن مقطع ما تنها در بیش از یک رقابت حضور داشته باشیم."

مروان فلینی ژوزه مورینیو (سرمربی) منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۴۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!

ورزش ایران و جهان امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌شان در این گزارش آمده است.

به گزارش ایسنا، قرارداد هشت بازیکن پرسپولی در پایان فصل جاری به انتهای می‌رسد و این باشگاه هنوز اقدامی برای تمدید این هشت بازیکن نکرده است.

در حالی که فقط ۱۰ هفته تا پایان لیگ برتر فوتبال ایران باقی مانده است، باشگاه پرسپولیس با یک چالش جدی روبه‌رو است. بررسی‌های ایسنا نشان می‌دهد، هشت بازیکن پرسپولیس در پایان فصل قراردادشان به اتمام می‌رسد که این موضوع می‌تواند مشکلاتی برای سرخ‌ها ایجاد کند.

چرا روزانه ۱۰ هزار قدم باید راه برویم

۱۰ هزار قدم راه رفتن در روز تاثیر خوبی روی سلامت دارد که این موضوع برای اولین بار از سوی محققان ژاپنی مطرح شد.

طی کردن روزانه ۱۰ هزار قدم مدتهاست که به عنوان یک استاندارد در میان طرفداران سبک زندگی سالم برای افراد تعیین شده است اما مشخص نیست که این رقم از کجا آمده است و دقیقاً چرا باید این همه قدم در روز برداشته شود.

هافبک استقلال محروم شد

هافبک تیم استقلال از دیدار مقابل هوادار محروم شد. امید حامدی‌فر هافبک تیم استقلال از دیدار فردا (یکشنبه) این تیم مقابل هوادار محروم شد.

حامدی‌فر در دیدار برابر پرسپولیس از داور کارت زرد دریافت کرد تا ۳ اخطاره شود و از حضور در دیدار فردا محروم باشد.

میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شد

میلاد تقوی به مدت چهار سال به عنوان رئیس فدراسیون والیبال انتخاب شد. مجمع انتخاباتی فدراسیون والیبال شنبه، ۲۶ اسفند به ریاست شروین اسبقیان در آکادمی ملی المپیک برگزار و در پایان میلاد تقوی با ۶۱ رای به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد و محمود افشاردوست هم ۶ رای آورد.

ورزشگاه آزادی با بودجه ۱۰۰۰ میلیاردی بازسازی می‌شود

کیومرث هاشمی از اختصاص بودجه ۱۰۰۰ میلیارد تومانی برای بازسازی مجموعه ورزشگاه آزادی خبر داد. وزیر ورزش و جوانان، در حاشیه مراسم افتتاحیه هتل جدید فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: توفیق داشتیم امروز در مراسم پروژه هتل فوتبال در مرکز تیم‌های ملی فدراسیون فوتبال حضور پیدا کردیم.

او ادامه داد: این هتل با ظرفیت ۴۴ نفر به مرحله افتتاح و بهره برداری رسید. با همکاری و مساعدت شهرداری تهران که خیلی زحمات خوبی کشیدند در شأن و جایگاه تیم‌های ملی ماست که بتوانند از این ظرفیت که ایجاد شده استفاده کنند. در کنار  اتاق‌هایی که برای کادرفنی و بازیکنان پیش بینی شده، خدمات رفاهی مانند رستوران، آب درمانی و سایر خدمات نیز پیش بینی شده است.

جریمه ۲۵۰ میلیون تومانی مورایس و استقلال

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای خود در خصوص دیدار استقلال - سپاهان را صادر کرد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آرای مربوط به دیدار استقلال و سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال را اعلام کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید: از سوی فریرا دمورایس، سرمربی تیم سپاهان به دلیل ورود به رختکن علی‌رغم محرومیت تخلفاتی رخ داد. وی باید یک میلیارد ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظراست.

ویسی سرمربی فولاد شد

سرمربی جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان انتخاب شد. تیم فوتبال فولاد خوزستان که لیگ بیست و سوم را با علیرضا منصوریان شروع کرد پس از چهار هفته با کسب نتایج ضعیف و بدون کسب امتیاز، این همکاری پایان یافت و در ادامه خوان مارتینس اسپانیایی هدایت فولاد را بر عهده گرفت.  

درحالی که فولاد با مارتینس از بحران ابتدای فصل جدا شده بود، در آستانه آغاز نیم فصل دوم مجددا با تغییراتی در کادرفنی مواجه شد و آل نعمه جایگزین مارتینس شد.  

گردش ۱۳۴ میلیاردی لیگ‌های کشتی در سال ۱۴۰۲

رییس سازمان لیگ فدراسیون کشتی از الکترونیکی شدن قراردادها در سال جدید خبر داد و گفت: با این اقدام دیگر کشتی‌گیران نمی‌توانند با ۲ تیم قرارداد ثبت کنند.

حمید یاری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به عملکرد سازمان لیگ فدراسیون کشتی در سالی که گذشت، اظهار کرد: فدراسیون کشتی سال بسیار شلوغ و پرترافیکی را به دلیل برگزاری مسابقات متعدد داخلی و بین‌المللی پشت سر گذاشت.

استعفای مبینی از فدراسیون دوومیدانی

در پی استعفای مهدی مبینی از سرپرستی فدراسیون دوومیدانی، ‌ وزیر ورزش و جوانان سرپرست جدید این فدراسیون را منصوب کرد. مهدی مبینی سرپرست فدراسیون دوومیدانی از سمت خود در این فدراسیون استعفا کرد.  

در این راستا کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، حسین مطیعی را به عنوان سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب کرد.

اوسمار: از داربی درس مهمی گرفتیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بازی فردای تیمش برابر پیکان را یک «بازی خیلی مهم» توصیف کرد.

اوسمار ویه‌را، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری قبل از بازی با پیکان در هفته بیست و یکم لیگ برتر اظهار کرد: بازی خیلی مهمی در پیش داریم. وارد ۱۰ بازی آخر لیگ شده‌ایم. در فصل قبل در ۱۰ بازی آخر پرش خوبی داشتیم و سعی می‌کنیم امسال هم همین اتاق را رقم بزنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یونایتدها، برد میلی‌متری اینقدر شلوغ‌کاری ندارد!‏
  • ستاره جنجالی سابق یونایتد محو درخشش رشفورد!
  • سردار آزمون: معنای واقعی مختصر و مفید
  • تن‌هاخ: وقتی لیورپول را شکست می دهید می توانید هر حریفی را شکست دهید
  • آمار رم در فصل جاری سری آ؛ ده روسی 9 بازی و 22 امتیاز؛ مورینیو ۲۰ بازی و 29 امتیاز
  • مورایس: بردن گل گهر ساده نبود اما لیاقتش را داشتیم
  • حذف لیورپول مقابل منچستر در یک دیدار پرگل و دراماتیک
  • سومین برد فصل اینترمیامی: مسی نیست، سوارز که هست!
  • ماجراهای ۸ پرسپولیسی و یک استقلالی!
  • نیمکت‌های بی‌وفا یا وفادار لیگ‌برتر فوتبال ایران؟ / جابه‌جایی ۱۱ سرمربی در فقط ۲۱ هفته!