Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-19@09:24:24 GMT

دزدحرفه ای خیابان پاسداران دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۴۸۵۳

رکنا: رئیس کلانتری ۱۰۲ پاسداران، با اشاره به دستگیری یک سارق حرفه ای تلفن همراه در محدوده شمال شرق تهران، گفت: این متهم که تحت پیگرد قانونی بود، شب گذشته در مخفیگاهش بازداشت شد.

سرهنگ رضا صادقی پور به تشریح این خبر پرداخت و گفت: با ارجاع دستوری از سوی جانشین سرپرست دادسرای ناحیه چهار رسالت، مبنی بر دستگیری یک سارق حرفه ای تلفن همراه، تیمی از ماموران این یگان برای شناسایی و دستگیری متهم وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخص شد فردی به نام "د" ضمن انجام سرقت Stealing تلفن همراه شهروندان، اقدام به نگهداری و فروش این اموال در مخفیگاه خود می کند که این اقدام به تجمع مالخران، سارقان و معتادان و شکایت شهروندان شده است.
وی افزود: در بررسی های بیتشر نیز مشخصات به دست آمده از این فرد با مشخصات ارایه شده از سوی مرجع قضایی مطابقت یافته و معلوم شد که وی همان سارق تحت پیگرد قانونی است.
رئیس کلانتری ۱۰۲ اظهار داشت: به این ترتیب، با شناسایی مخفیگاه متهم عملیات دستگیری وی آغاز و شب گذشته، متهم در محدوده لویزان و در مخفیگاهش بازداشت شده و در بازرسی از محل نیز ۲ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه و یک عدد قمه کشف شد.
سرهنگ صادقی پور، تصریح کرد: متهم به همراه اموال مکشوفه به کلانتری منتقل و تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از شهروندان اعتراف و پس از تکمیل پرونده به دادسرای ناحیه چهار رسالت منتقل شدبرای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:
رفتارهای غیرعادی خانم بازیگر در نشست خبری همه را متعجب کرد! + فیلم
ناگفته‌های تصادف مرگبار با رانندگی مهدی قائدی / قبل و بعد از حادثه چه گذشت؟ + کروکی پلیس
تن فروشی سمیرا با دستور شوهر و مادرشوهرش !
دوستی کثیف زن خائن با مربی بدنسازی شوهرش / نسیم دختر من نیست! +عکس
راز شوم زن خائن در نبش قبر مرد یاسوجی نهفته بود؟!
اقدام زشت شاگرد راننده اتوبوس با اجساد مسافران پس از تصادف
گزارش اولیه پلیس در صحنه تصادف قائدی / لیلا تنها دختر سرنشین خودرو بود!
فرار کردم و دور از چشم پدرم صیغه یک مرد شدم! / من عروس بی حیایی هستم!
نوعروس خائن در زندان نوشهر اعدام شد + عکس
تجاوز وحشیانه دختر عمو
اعدام قاتل 2 مرد +عکس
ادعای عجیب مرد اعدامی / تحمل نداشتم مرد دیگری به زن صیغه ای من دست درازی کند!+عکس دادگاه تهران
اقدام عجیب دختر 12 ساله در کلاس درس / معلم و 4 همکلاسی اش روانه بیمارستان شدند +عکس
دستگیری خواننده معروف رپ به خاطر تجارت سیاه +عکس
نقشه شوم مرد متاهل برای رعنا دختری 18 ساله!

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۴۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبرداری تحت عنوان مشاور خانواده

سرهنگ عبداله اکبری فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: ماموران انتظامی شهرستان جویبار در پی دریافت خبری مبنی بر کلاهبرداری در فضای مجازی با استفاده از پیام رسان تلگرام مبنی بر سرقت مقادیر قابل توجهی از طلاجات یک خانم، تحت عنوان مشاور خانواده، بررسی موضوع را با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

او از شناسایی متهم در یکی از شهر‌های غرب کشور خبر داد و افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی متهم با دریافت نیابت قضائی، وی را در مخفیگاهش دستگیر و به جویبار منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار گفت: متهم دستگیر شده که خود را مشاور خانواده معرفی می‌کرد، در بازجویی‌های پلیس به کلاهبرداری حدود ۴۰۰ گرم طلا از مال باخته، پس از جلب اعتماد وی اعتراف کرد.

او با بیان اینکه کارشناسان ارزش طلا‌های ربوده شده را حدود ۱۲ میلیارد ریال برآورد کردند، افزود: متهم دستگیر شده که دارای ۲ فقره سابقه کلاهبرداری نیز بوده که با تشکیل پرونده به دستور مرجع قضائی روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل حریق عمدی ۵ منزل مسکونی و خودرو در کاشان
  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • عامل کلاهبرداری با رسید‌های جعلی دستگیر شد
  • دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر
  • پایان گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ چهار متهم دستگیر شدند
  • گروگانگیری در نیکشهر؛ ۴ متهم دستگیر شدند
  • کلاهبردار حرفه ای با ۳۰۰ شاکی توسط پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی دستگیر شد
  • دستگیری قاتل متواری در رودبار
  • کلاهبرداری تحت عنوان مشاور خانواده