Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - فيلم‌هاي "هايلايت"، "چهار راه استانبول" و "تنگه ابوغريب" آثاري بودند که اکران آن‌ها مخاطبان زيادي را به سينما آزادي کشانده بود که برخي از اين مخاطبان مسئولان کشوري، کارشناسان ورزشي و فيلمسازان بودند.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگي خبرگزاري ميزان، سي و ششمين جشنواره فيلم فجر در سومين روز برگزاري خود در پرديس سينمايي آزادي شاهد حضور هنرمندان در ساعات پاياني شب بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پرديس سينمايي آزادي که در بعدازظهر و حدودا تا ساعت 20 خالي از هنرمندان سينما بود به ناگه از اين ساعت به بعد شاهد حضور عوامل فيلم‌ها در خود بود.

فيلم‌هاي هايلايت، چهار راه استانبول و تنگه ابوغريب آثاري بودند که اکران آن‌ها مخاطبان زيادي را به سينما آزادي کشانده بود که برخي از اين مخاطبان مسئولان کشوري، کارشناسان ورزشي و فيلمسازان بودند.
حبيب ايل بيگي براي ديدن فيلم ابوغريب به پرديس آزادي آمده بود.
فيلم هايلايت نيز اثري بود که با مخاطبان بسيار و البته سراسر تنوع از همه اقشار در آن حضور داشتند. افرادي، چون جواد شمقدري، صدر کارشناس فوتبال و سينما، آزاده زارعي، ساسان سالور، اصغر نعيمي و چندين و چند چهره شناخته شده ديگر در اکران هايلايت حضور داشتند.

چهار راه استانبول که در ساعت 20 اکران داشت به سانس فوق العاده رسيد و در ساعت 20 دقيقه بامداد اکران مجدد براي مخاطبان در اين پرديس گذاشته شد.

در اکران اين فيلم در ساعت 20 چهره هاي، چون آزيتا حاجيان، مهراوه شريفي نيا، بهرنگ علوي، مصطفي کيايي و ميلاد کيايي حضور داشتند.
فيلم ديگري که در شب سوم به سانس فوق العاده رسيد مغز‌هاي کوچک زنگ زده هومن سيدي است که در ساعت 23:50 براي مخاطبان به نمايش در مي‌آيد.

نکته تامل برانگيز در روز سوم اکران مردمي در پرديس آزادي حضور مردمي بود که با وجود خريد و دارا بودن بليت مخصوص يک فيلم و شماره صندلي، به دليل پر بودن سالن و نداشتن ظرفيت در سالن جايي نداشتند و بايد در کف زمين مي‌نشستند و در جواب اعتراضات از سوي انتظامات با کلمه نماينده ارشاد در طبقه زيرين نشسته اند روبرو مي‌شدند.
پرونده روز سوم جشنواره سي و ششم فيلم فجر در پرديس سينمايي آزادي بسته شد تا در روز‌هاي آتي شاهد پرشورتر شدن اين دوره جشنواره باشيم.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۵۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز :

لطیفی که برای اولین بار دبیری جشنواره هنری امام رضا را هم برعهده دارد، عنوان کرده این فیلم سینمایی را می‌سازد و با احتمالی در جشنواره فجر امسال هم حضور داشته باشد. «عشق آباد تا عشق آباد» یک فیلمنامه اقتباسی است که حامد عنقا نوشته و قرار است محمدحسین لطیفی کارگردان آن باشد. به گفته این فیلمساز، این فیلم کار سنگینی است پیش تولیدش همزمان با شروع جشنواره هنری امام رضا (ع) آغاز می‌شود.

آخرین فیلم سینمایی این فیلمساز «غریب» بود که در جشنواره چهل و یکم به نمایش درآمد. این فیلم درباره شهید بروجردی بود که بابک حمیدیان نقش اول را بازی کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • تجمع دانشجویان در حمایت از آزادی‌خواهان حامی فلسطین برگزار شد
  • «تمساح خونی» با حضور جواد عزتی در مشهد اکران می‌شود
  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • اکران مردمی «تمساح خونی» در اکومال کرج
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • حضور نیکی کریمی و حامد بهداد در جمع داوران جشنواره فیلم اقوام