Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-30@22:44:52 GMT

برگزاری مراسم زنگ انقلاب در آق قلا +تصاویر

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۵۱۵۵

برگزاری مراسم زنگ انقلاب در آق قلا +تصاویر

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، مراسم زنگ انقلاب صبح امروز با حضور مسئولین شهرستانی در آق قلا برگزار شد و امانگلدی ضمیرفرماندار شهرستان در این مراسم گفت:زنگ انقلاب ما بخاطر این است که انقلاب ما باعظمت بیشتری شناخته شود.

وی با اشاره به موضوع خود باوری افزود: امروز روز خودباوری است. روز جوان است.ما چه داریم که خود باور شویم؟ وبه چه باید دلمان را خوش کنیم؟

فرماندار آق قلا مهمترین عوامل موثر درخود باوری را برای دانش آموزان یادآو رشد و تصریح کرد: اولین داشته های مان برای خود باوری ایمان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمان بخدا و ایمان به قرآن و ایمان به
رسول خدا(ص)که یک داشته عظیم است و یک مسیر که ما را به خود باوری می رساند. عامل دوم فرهنگ ما و مردم ماست.عامل سوم رهبری نظام اسلا می است که برگرفته از ایمان وقرآن و برخواسته ازدل مردم یعنی حضرت امام خمینی (ره) است. چهارمین عامل داشته هایمان برای خود باور شدن شهدای ما هستند.اینها بودند که در مقابل استکبار جهانی جوانمردانه ایستادند و از این کشور ونظام اسلامی دفاع کردند.پنجمین داشته هایمان امنیت ماست.رهبرما مقام معظم رهبری است.قدراین امنیت وآرامش رابدانید. ششمین داشته های مان کشور اسلامی ماست.ایران اسلامی ماست.که برای یک زندگی با رفاه وباتمام امکانات که هیچگاه محتاج به دیگران نیستیم.کشورخوبی داریم.هفتم همین شما جوانان و دانش آموزان و دانشجویان و اساتید و معلمان هستید.و نیز دولت و نظام مقتدر جمهوری اسلامی ایران است که محکم و با اقتدار در مقابل دشمنان و استکبار جهانی ایستاده اید.درود برهمه شماکه ما به وجود همه شما افتخار میکنیم. 

در ادامه قدرت الله نظری ، مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان آق قلا در این مراسم گفت: انقلاب اسلامی ما ماهییت یک انقلاب فرهنگی و عقیدتی بوده وخواهد بود و در این انقلاب نقش دانش آموزان ودانشجویان نقش بسیار بی بدیلی بوده است. 

نظری در ادامه با اشاره به فرهنگ انقلاب افزود: امروز فرهنگ انقلاب ما در همه جا نهادینه شده است و انقلاب ما باید بعنوان یک نعمت الهی مد نظر قرار داده شودو ما  باید قدر این انقلاب و مقام معظم رهبری را بدانیم پس امروز همه شما دانش آموزان باید در همه صحنه ها حضورداشته باشید. ما باید امید آفرینی کنیم و امید آفرینی را اصل قرار دهیم.

وی با توجه به تأکیدات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری در توجه به علم تصریح کرد: توجه به علم و کسب و توسعه علم و اقتدار علمی همواره از جانب حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری یک توفیق الهی قلمداد شده است. امروز انقلاب ما در عرصه علمی توسعه پیدا کرده است و امروز همه شما سرمایه عظیم هستید و در جهت تعالی انقلاب موثر خواهید بود . لذا باید در جهت رشد علمی خود تلاش کنید.

نظری در پایان تأکید کرد:همه ما مسئولین و شما دانشجویان و دانش آموزان باید همچون سرباز از این انقلاب اسلامی حفاظت و پاسداری کنیم و امروز همه ما و به ویژه همه شما دانش آموزان، وظیفه داریم درحفظ فرهنگ انقلاب نسل به نسل تلاش کنیم که تا این انقلاب  به انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج) متصل بشود.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش با بیان اینکه در ابتدا ۱۶۰ مدرسه ابتدایی ناحیه یک، پس از برگزاری آزمون‌های خوشنویسی در کلاس درس، از هر کلاس یک دانش آموز خوشنویس را به اداره آموزش و پرورش ناحیه یک معرفی کردند گفت: بیش از ۶۰۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان دختر و پسر معرفی شدند.

امینی با بیان اینکه از بین آثار رسیده ۲۶۰ اثر خوشنویسی دانش آموزان برگزیده شد که بصورت حضوری در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره ۶ به رقابت پرداختند گفت: این جشنواره در بین دانش آموزان پایه سوم تا ششم ناحیه یک برگزار شد.

مسئول گروه‌های آموزشی ناحیه یک آموزش وپرورش  گفت: نتایج نهایی و نفرات برتر این جشنواره قبل از اتمام سال تحصیلی به مدارس اعلام خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • زنگ سپاس معلم در مدارس همدان نواخته شد
  • کتابداران دیلم برای جذب دانش آموزان در مدارس حضور یابند
  • برگزاری جشنواره خوشنویسی «کاتبان وحی» ویژه دانش‌آموزان مقطع ابتدایی
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مدارس خوزستان
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مشکلات اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی حل می شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در مشهد
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • برگزاری پویش دانش‌آموزی «معلم خوب من»
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات