Web Analytics Made Easy - Statcounter


خانواده زنده یاد صادق تبریزی درباره زمان مرگ و خاکسپاری این هنرمند عرصه هنرهای تجسمی توضیحاتی را ارایه دادند.

به گزارش امتداد نیوز، در پی درگذشت صادق تبریزی، هنرمند عرصه نقاشیخط و مکتب سقاخانه، مهرداد فلاح هنرمند نقاش و از بستگان نزدیک آن هنرمند به نمایندگی از خانواده آن زنده یاد اطلاعیه ای را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن این اطلاعیه آمده است: «مرگ پایان راه همه ماست، اما مرگ هنرمندان گویی ما را از موهبتی بزرگ محروم می‌کند. مرگ هنرمندانی چون صادق تبریزی که حلقه اتصال ما با گذشته بودند  فقدان بیشتری را هم به‌همراه دارد.

استاد  صادق تبریزی ۴ ماه پیش به علت بیماری تحت درمان قرار گرفت و در بیمارستانی در تهران بستری شدند. همان زمان بیماری ایشان سرطان پیشرفته تشخیص داده شد و با نظر خودشان و  تصمیم خانواده جهت ادامه درمان به کشور انگلستان عزیمت نمودند که متاسفانه درمان ها در آن کشور موثر واقع نشد و ایشان از بین ما رفت و پیکر ایشان طی مراسمی در آن کشور به خاک سپرده شد.

خانواده ایشان همین جا وظیفه خود می داند مراتب قدردانی خود را از تمامی هنرمندان، اقشار مردم، اصحاب رسانه، مسوولان، موزه های داخلی و خارجی و مدیران حراج ‌های داخلی و خارجی که بازماندگان را در تحمل این مصیبت یاری بخشیدند و مرهمی بر قلب داغدارمان بودند اعلام نماید تاریخ مراسم یادبود ایشان در تهران به زودی از طریق رسانه ها  اعلام می گردد.»

true برچسب ها : صادق تبریزی از پایه گذاران نقاشیخط در ایران درگذشت true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۵۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد

وزیر کشور با بیان اینکه عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد، گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم. - اخبار استانها -

احمد وحیدی وزیر کشور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: وعده صادق امروز ایران عزیزمان در اوج افتخار و اوج توجهات جهانی قرار داده است.

وی گفت: وعده‌هایی که امام عزیزمان و رهبری عزیزمان داده بودند تحقق آن‌ها را به عینه مشاهده می‌کنیم.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • ویژگی‌های «عملیات وعده صادق» چه بود؟
  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • کرمان در ایام شهادت امام صادق(ع) میزبان شهدای گمنام است
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانوادهٔ شهید «نسیم افغانی» شناسایی شد
  • تشییع دو شهید گمنام در ایام شهادت امام صادق (ع) در قم
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام