Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-03-19@03:59:35 GMT

سفر محمد بن سلمان به انگلیس به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۵۵۸۸

سفر محمد بن سلمان به انگلیس به تعویق افتاد

پایگاه اینترنتی عربی ۲۱ اعلام کرد در پی اعتراضات مردمی و رسانه‌ای در انگلیس، سفر ولیعهد عربستان سعودی به لندن تا زمانی نامعلوم به تعویق افتاد.

باشگاه خبرنگاران: منابع انگلیسی به پایگاه اینترنتی عربی ۲۱ اطلاع دادند سفر محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان، به انگلیس تا زمان نامعلوم به تعویق افتاده است که علت آن پویش حقوقی، مردمی و رسانه‌ای است که خواستار بازنگری در پرونده حقوقی ریاض و استفاده از این سفر برای اعلام موضع آشکار انگلیس علیه سیاست‌های عربستان در این پرونده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود بن سلمان در فاصله زمانی اوایل ژانویه تا اوایل فوریه به لندن سفر کند؛ اما بعد از به راه افتادن پویش و تظاهرات مردمی که از نخست وزیر خواستند از دیدار با بن سلمان خودداری کند، این سفر به تعویق افتاد.

تظاهرکنندگان به نقش ولیعهد عربستان در عملیات تجاوز به یمن موسوم به «توفان قاطعیت» و ارتکاب جنایات جنگی در یمن اعتراض داشتند. تعدادی از سازمان‌های حقوقی نیز با همین منظور تجمعی برگزار کردند و خواستار لغو سفر بن سلمان به انگلیس شدند.

لینک کوتاه خبر: farda.fr/003Giy

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۵۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو به تعویق افتاد/ ایموبیله در رادار اینتر

باشگاه اینتر فرایند تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی خط حمله‌اش را به تعویق انداخت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر که پروژه تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی‌اش را آغاز کرده و اخیراً قرارداد بازیکنانی همچون هاکان چالهان‌اوغلو، فدریکو دی‌مارکو و هنریک مخیتاریان را تمدید کرده، حالا در نظر دارد قرارداد جدیدی را به لائوتارو مارتینس ارائه دهد. روزنامه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» در این خصوص گزارش داد؛ باشگاه اینتر که مدتی است با لائوتاروی 26 ساله برای تمدید قرارداد وارد مذاکره شده، حالا وقفه‌ای در مذاکراتش با مهاجم آرژانتینی‌اش به وجود آورده است. طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه اینتر حالا منتظر چراغ سبز استیو ژانگ رئیس باشگاه برای ادامه مذاکرات هستند، به همین خاطر مذاکرات طرفین برای ادامه مذاکرات به پایان فصل جاری موکول شد.

در حاشیه بازی اخیر اینتر مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که در نهایت منجر به حذف شاگردان سیمونه اینزاگی شد، مدیران اینتر و  مدیر برنامه‌های لائوتارو مارتینس در شهر مادرید دیداری با هم داشته‌اند که روند مذاکرات طرفین برای تمدید قرارداد این مهاجم آرژانتینی بسیار مثبت بوده است. اختلاف طرفین در حال حاضر دستمزد این ستاره آرژانتینی است، چرا که او برای امضای قرارداد جدید دستمزد سالیانه 10 میلیون یورو خالص می‌خواهد اما باشگاه اینتر رقم 8 میلیون یورو در سال به علاوه پاداش‌ها را در نظر دارد.

اینتر به دنبال انقلاب در خط حمله؛ بررسی خروجی‌ها و ورودی‌های قطعی و احتمالی

با توجه به اینکه گفته می‌شود اینتر برای تقویت خط حمله خود به غیر از مهدی طارمی در نظر دارد مهاجم دیگری را هم به ترکیب تیمش اضافه کند، روزنامه ایتالیایی «توتو اسپورت» در این خصوص گزارش داد؛ مدیران باشگاه اینتر با مدیر برنامه‌های چیرو ایموبیله در جریان سفر به اسپانیا (در حاشیه بازی با اتلتیکو) دیدار کرده‌اند و مهاجم ایتالیایی لاتزیو را به عنوان گزینه‌ای برای تقویت خط حمله خود می‌بینند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دقت جدی‌تری در ساخت دکورها صورت می‌گیرد/ واکنشی به حادثه «سلمان»
  • محمد سعد عربستانی در کادرفنی اسپورتینگ لیسبون!
  • تیم مانچینی رسانه‌های عربستانی را قال گذاشت!
  • رسمی: لغو بازی سری A به دلیل وخامت حال مدیر!
  • بهاره هدایت مرخصی نیست، اجرای حکمش تا ۸ فروردین تعویق شد
  • بن سلمان، نخستین میهمان خارجی دولت جدید پاکستان
  • مذاکرات برای تمدید قرارداد لائوتارو به تعویق افتاد/ ایموبیله در رادار اینتر
  • دریافت ۱۷۴ مورد درخواست حقوقی و قضایی از نمازگزاران در میز خدمت نماز جمعه تهران
  • افزایش شایعات درباره پرنسس کیت/ عروس خاندان سلطنتی بریتانیا کجاست؟
  • دادگاه پرداخت حق السکوت ترامپ به تعویق افتاد