Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@11:34:32 GMT

آموزش تصويري دوخت پيش بند با پيراهن مردانه

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۵۶۶۴

آموزش تصويري دوخت پيش بند با پيراهن مردانه

خبرگزاري آريا -
شما چه خياط تازه کار باشيد، چه حرفه اي، با دوختن اين پيش بند مي توانيد در آشپزخانه بسيار شيک و منظم به نظر آييد.

آموزش دوخت پيش بند با پيراهن مردانه
شما چه خياط تازه کار باشيد، چه حرفه اي، با دوختن اين پيش بند مي توانيد در آشپزخانه بسيار شيک و منظم به نظر آييد. در اين مبحث است ياد مي گيريد که با استفاده از پيراهن هاي قديمي دکمه دارتان پيش بندي رنگي که جيب و کمري پهن دارد، بدوزيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وسايل مورد نياز :
بشکاف، اتو، متر، مداد قابل شستشو، قيچي پارچه ، سوزن ته گرد، پارچه براي کمر و جيب ها
طرز دوخت پيشبند :
با استفاده از بشکاف جيب روي پيراهن را برداريد. سپس آن قسمت از پيراهن را کاملا اتو کنيد تا جاي دوخت محو شود.

به وسيله بشکاف جيب روي پيراهن را برداريد
براي جلوي پيش بند از قسمت دکمه خور استفاده کنيد. 35 تا 38 سانتي متر از پايين پيراهن به سمت بالا آمده و با گچ خياطي علامت گذاري کنيد و يک خط صاف به موازات پايين لباس بکشيد. اين قسمت را از پيراهن با قيچي برش زده و جدا کنيد.

قسمت بالاي پيراخن را برش بزنيد
پشت پيراهن را از وسط به صورت طولي برش بزنيد و پيراهن را کاملا باز کنيد. اکنون از دو طرف پهلو، يک و نيم تا دو سانتي متر تا کنيد و ابتدا اتو کشيده و سپس با بخيه در جاي خود محکم نگهداريد. بالاي پيش بند را از يک طرف به طرف ديگر با چرخ خياطي با شماره درشت بدوزيد و سپس آن را چين کش کنيد.


پشت پيراهن را از وسط برش بزنيد و و لبه هاي آن را بخيه بزنيد

بالاي پيش بند را با چرخ خياطي با شماره درشت بدوزيد و سپس آن را چين کش کنيد
يک تکه پارچه که با پيش بند هماهنگي دارد به عرض و طول، به ترتيب 30 و 150 سانتي متر برش بزنيد و آن را براي کمر پيش بند آماده کنيد. از دو طرف کمر 1.5 سانتي متر تا زده و اتو کنيد. سپس پارچه را به صورت افقي تا زده و اتو بزنيد. وسط کمر را با صابون خياطي علامت بزنيد و آن را روي وسط بخش بالايي پيش بند قرار داده و لبه هاي شان را با سوزن به هم وصل کنيد. سپس اين بخش را با چرخ خياطي، بدوزيد و محکم کنيد و سوزن ها را درآوريد.

يک تکه پارچه را به اندازه 30 و 150 سانتي متر برش بزنيد و آن را براي کمر پيش بند آماده کنيد
اکنون دو جيب 17 در 20 سانتي متري آماده کنيد و روي پيش بند با سوزن وصل کنيد و سپس با چرخ خياطي بدوزيد. پيش بند زيباي تان آماده است.

اکنون دو جيب 17 در 20 سانتي متري آماده کنيد و روي پيش بند با چرخ خياطي بدوزيد
منبع : zendegionline.ir

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۵۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد

یاسر اشتاد کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی گفت: براساس نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی روز دوشنبه سامانه بارشی در استان تقویت و برای تمامی مناطق استان بارش‌های مطلوبی پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه کاهش دمای موقتی نیز برای استان از روز دوشنبه پیش‌بینی می‌شود، ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته سردشت با ۵.۴ میلی متر بیشترین بارش را داشت و در ارومیه نیز ۲.۱ میلی‌متر باندگی ثبت شد.

وی با اشاره به دمای هوای استان در ۲۴ ساعت گذشته اظهار کرد: در این مدت شوط با دمای مثبت ۱۲ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین و پلدشت با مثبت ۲۴ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین شهر استان بودند؛ دمای ارومیه نیز بین مثبت ۸ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت گذشته وزش تندباد‌های لحظه‌ای نیز گزارش شده که بیشترین سرعت ثبت شده از شهرستان نقده با ۶۵ کیلومتر بر ساعت بوده است.

اشتاد گفت: امروز نیز وزش باد شدید برای اغلب نقاط استان پیش بینی می‌شود که با ایجاد گرد و خاک همراه است و احتمال کاهش کیفیت هوا وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تراز آبی دریاچه ارومیه ۱۵ سانتی‌متر افزایش یافت
  • نحوه تعویض پکینگ برج خنک کننده
  • زنجانی‌ها منتظر بارش تگرگ باشند
  • نمایشگاه دست سازه‌های هنرجویان هنرستان دخترانه در شهرستان نقده
  • رازهای خوش تیپی مردان
  • بارندگی‌ها تا روز چهارشنبه در آذربایجان‌غربی ادامه دارد
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!
  • گرم‌ترین و سردترین نقطه استان کرمان کدامند؟
  • فرونشست در اصفهان و خوزستان به بیش از ۷تا۱۰ سانتی متر رسید
  • استقبال از طرح دوخت رایگان چادر در پرند چشم‌گیر است