Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@15:36:07 GMT

نیمکت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ در تسخیر آرژانتینی‌ها

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۵۷۹۵

هدایت بیشتر تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در دستان سرمربیان آرژانتینی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه ۲۴ خرداد سال آینده آغاز خواهد شد. ۱۴ تیم از اروپا، پنج تیم از آسیا، پنج تیم از آفریقا، پنج تیم از آمریکای جنوبی و سه تیم از آمریکای مرکزی در این بازی‌ها رقابت خواهند کرد.

اغلب تیم‌ها توسط سرمربیان وطنی هدایت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این موضوع در کشورهای بزرگ‌تر بیشتر دیده می‌شود. در اروپا همه تیم‌ها به جز بلژیک، سوییس و دانمارک از مربیان وطنی روی نیمکت بهره می‌برند. روسیه، پرتغال، آلمان، اسپانیا، لهستان، فرانسه، انگلیس، کرواسی، سوئد، ایسلند و صربستان با سرمربیانی از کشور خود توانستند به جام جهانی راه پیدا کنند.

در آسیا شرایط برخلاف قاره سبز است. تنها سرمربی کره‌جنوبی اهل این کشور است. ایران از سرمربی پرتغالی، عربستان آرژانتینی، استرالیا هلندی و ژاپن، بوسنیایی بهره می‌برد. قاره آفریقا نیز تا حدودی به سرمربیان خارجی اعتماد دارد. کشورهای مصر و مراکش هدایت تیم‌های ملی خود را به سرمربیان آرژانتینی و فرانسوی سپردند. از طرفی سنگال، نیجریه و تونس از هموطنانشان استفاده می‌کنند.

حمکرانی سرمربیان آرژانتینی در قاره آمریکای جنوبی جالب است. به جز آلبی سلسته، سرمربی کلمبیا و پرو نیز اهل آرژانتین هستند. در آمریکای مرکزی اما حضور کلمبیایی‌ها قابل توجه است. مکزیک و پاناما از سرمربیان کلمبیایی بهره می‌برند. تنها کاستاریکا از سرمربی وطنی استفاده می‌کند.

بنابراین بیشترین نماینده را در جام جهانی آرژانتین خواهد داشت. اگر اتفاق خاصی روی ندهد، در جام جهانی روسیه، پنج تیم ملی را سرمربیان آرژانتینی هدایت خواهند کرد. پس از این کشور با اختلاف، سرمربیان کلمبیایی، پرتغالی، فرانسوی، اسپانیایی و بوسنیایی دیده می‌شوند. هر کشور دو نماینده دارد.

در فهرست سرمربیان، ملیت‌هایی دیده می‌شود که تیم‌های‌شان در این بازی‌ها حضور ندارند. بوسنی، هلند و نروژ نتوانستند به جام جهانی صعود کنند اما در این رقابت‌ها نماینده خواهند داشت. حضور دو نماینده از بوسنی قابل توجه است.

در ادامه به نام و ملیت سرمربیان حاضر در جام جهانی اشاره می‌شود.

اروپا

استانیسلاو چرچسوف (روسیه) روس

یواخیم لوو (آلمان) آلمانی

فرناندو سانتوس (پرتغال) پرتغالی

روبرت مارتینس (سرمربی بلژیک) اسپانیایی

آدام ناوالکا (لهستان) لهستانی

دیدیه دشان (فرانسه) فرانسوی

یولن لوپتگی (اسپانیا) اسپانیایی

ولادیمیر پتکوویچ (سرمربی سوییس) بوسنیایی

گرت ساوت‌گیت (انگلیس) انگلیسی

انته کاسیچ (کرواسی) کروات

یان اندرسون (سوئد) سوئدی

همیرهالگریمسون (ایسلند) ایسلندی

اگ هاریده (سرمربی دانمارک) نروژی

اسلاولوب موسلین (صربستان) صرب

 

آمریکای جنوبی

تیته (برزیل) برزیلی

ریکاردو گارکا ( سرمربی پرو) آرژانتینی

خوسه نستور پکرمن (سرمربی کلمبیا) آرژانتینی

خورخه سامپائولی (آرژانتین) آرژانتینی

اسکار تابارس (اروگوئه) اروگوئه‌ای

 

آمریکای مرکزی

خوان کارلوس اوسوریو (سرمربی مکزیک) کلمبیایی

اسکار آنتونیو رامیرس ارناندس (کاستاریکا) کاستاریکایی

ارنان داریو گومس ( سرمربی پاناما) کلمبیایی

 

آسیا

کارلوس کی‌روش (سرمربی ایران) پرتغالی

وحید هلیل‌هودزیچ (سرمربی ژاپن) بوسنیایی

برت فان مارویک (سرمربی استرالیا) هلندی

شین تائه یانگ (کره جنوبی) کره‌ای

خوسه آنتونیو پیتسی (سرمربی عربستان) آرژانتینی

 

آفریقا

الویه سیسه (سنگال) سنگالی

اکتور کوپر (سرمربی مصر) آرژانتینی

نبیل مالول (تونس) تونسی

سالیسو یوسف (نیجریه) نیجریایی

اروه رنارد (سرمربی مراکش) فرانسوی

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۵۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی علوی مقدم ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان خلیل آباد ضمن گرامیداشت هفته معلم و نیز تسلیت شهادت امام صادق (ع) اظهار کرد: امروز در تناقضی آشکار در دانشگاه‌های آمریکا بدون این که جوانان آزادی خواه و مدافع فلسطین و آرمان فلسطین سلاح سرد و گرمی داشته باشند زن و مردش را به خاک و خون کشیدند.

وی با بیان اینکه بعضی از سلبریتی های نان به نرخ روز خور و شبکه‌های معاند فریاد، زن زندگی آزادی صدایی از آنان شنیده نمی‌شود، افزود: همین جا مردم شریف خلیل آباد ضمن حمایت از دانشجویان آزادی خواه آمریکایی بار دیگر حمایت قاطع خودشان را از فلسطین و محور مقاومت اعلام کرده و یقین داریم با نصرت الهی به زودی زود طبق وعده‌ای که امام (ره) دادند اسرائیل از صفحه روزگار محو خواهد شد.

علوی مقدم گفت: بعضی از سلبریتی های معلوم الحال با حمایت و همراهی شبکه‌های معاند که آتش بیار معرکه بودند چقدر علیه این نظام و انقلاب کار کردند و با دستگاه‌های دروغ پراکنی بی بی سی و اینترنشنال علیه این انقلاب لجن پراکنی کردند ولی امروز شاهد بیداری اسلامی همه اقشار در دنیا هستیم.

وی بیداری دانشگاه‌های مختلف کشورهای غربی به خصوص آمریکا که چهره واقعی سردمداران ظالم این کشور را در زمینه آزادی بیان و دموکراسی و مردم داری بیش از پیش به جهانیان نشان داد، گفت: در سال‌های اخیر بعضی از عناصر خود فروخته در داخل همین کشور با حمایت همین آمریکا و اسرائیل به بهانه زن زندگی آزادی، عده‌ای از جوانان و نیروهای مظلوم بسیجی، سپاهی و نظامی و انتظامی حتی بعضی از مردمی که ظاهر متشرع داشتند را با سلاح سرد و گرم به خاک و خون کشیدند که نظام اسلامی با دیده رأفت با آنها برخورد کرد.

امام جمعه موقت خلیل آباد در ادامه خطبه‌های نماز جمعه به بحث بی حجابی و اقدامات نیروی انتظامی در این راستا پرداخت و اظهار کرد: به نظر من مهم‌ترین نشانه‌های دین داری و شعائر دینی حجاب است و لذا دشمن به این یقین رسیده برای این که خانواده را مورد هجمه و حمله قرار دهد باید زن که محور خانه است را بزند و تنها راه آن زدن حجاب زن در جامعه است.

وی افزود: طرح نور با در نظر گرفتن رعایت شرایط امر به معروف و نهی از منکر لازم و ضروری است و حمایت قاطع خودمان را از این عزیزان اعلام می‌کنیم.

وی در پایان خطبه‌های نماز جمعه به وعده صادق و سیلی که به رژیم صهیونیستی داده شد اظهار کرد: آنها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند لذا از همین جا از این سنگر مقدس نماز جمعه اعلام می‌کنیم اگر مجدد بخواهند نگاهی به ایران و خاک ایران داشته باشند، با دم شیر بازی کرده و به فرمایش رهبری انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و فرزندان غیور این مرز و بوم تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهند کرد.

کد خبر 6095739

دیگر خبرها

  • ۴ گزینه نهایی مکس ابرل برای نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • عجیب‌ترین حیوانات آمریکای جنوبی + فیلم
  • ناراحتی مربی سابق رئال از میلان: امیدوار به یونایتد
  • چهره واقعی آمریکای بزک کرده برای دنیا مشخص شد
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • تقدیر حماس از تصمیم کلمبیا در قطع کامل روابط با رژیم صهیونیستی