Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-04-20@00:18:47 GMT

غیبت دو ماهه مروان فلینی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۵۸۳۷

غیبت دو ماهه مروان فلینی

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - فلینی تا پایان ماه مارچ مصدوم خواهد بود.

به گزارش وبسایت نود، مروان فلینی که در دیدار مقابل تاتنهام دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت، به دلیل عمل جراحی، حدود دو ماه غایب خواهد بود. مورینیو سرمربی منچستریونایتد بعد از دیدار با هادرزفیلد درباره شرایط فلینی چنین گفت:

فلینی صبح امروز عمل جراحی داشت، نمی خواهم وارد جزییات شوم، ترجیح می دهم پزشکان تیم در این باره صحبت کنند ولی باید بگویم که فصل برایش تمام نشده است، احتمالاً اواخر مارچ برمیگردد و بتواند در آپریل و می برای تیم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فلینی که شروع خوبی در این فصل داشت، در ماه اکتبر در جریان دیدارهای ملی مصدوم شد و مدتی دور از میادین بود، او سپس به میادین بازگشت، مدتی را با درد در چند مسابقه به میدان رفت ولی دوباره شش هفته غایب بود و حالا بار دیگر مصدومیت به سراغ وی آمده است.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور

تیم فوتبال نساجی پنج بازیکن خود را در بازی حساس برابر تراکتور در اختیار نخواهد داشت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، نساجی در حالی فردا برابر تراکتور قرار خواهد گرفت که پنج بازیکن این تیم نمی‌توانند سرخپوشان قائمشهری را در این بازی همراهی کنند.

براساس این گزارش، محمدرضا آزادی، وحید محمدزاده و صابر حردانی محروم هستند و حق همراهی نساجی را ندارند، این در حالی است که محمود قائدرحمتی و سیداحسان حسینی هم به دلیل مصدومیت این بازی را از دست خواهند داد.

گفتنی است، دیدار نساجی - تراکتور در چارچوب هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16:30 روز جمعه 31 فروردین ماه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع پیکر معاونش
  • (تصاویر) غیبت احمدی‌نژاد در مراسم تشییع و خاکسپاری پرویز داوودی
  • وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • استفاده حداکثری از غیبت تورس و زنده‌روح
  • شوک به گل‌گهر: وسط زمین سیرجانی‌ها خالی شد
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان 
  • دلیل غیبت ناگهانی یک ستاره در ترکیب سپاهان
  • غیبت ۵ بازیکن نساجی برابر تراکتور
  • «زنگ آخر» و «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه»، از تلویزیون
  • ماجرای هولناک اجیر کردن ۲ قبرکن برای قتل همسر از سوی یک کارمند بانک