Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ مسابقه سراسری کتابخوانی جوان سرباز ویژه دهمین جشنواره حضرت علی اکبر(علیه السلام) جوان سرباز صبح امروز در نمازخانه ناحیه با حضور نیروهای وظیفه ناحیه و حوزه های مقاومت برگزار شد.

جشنواره سرباز یک فعالیت فرهنگی است به منظور تجلیل و تکریم سربازان نمونه که یکی از اقدامات این جشنواره ،برگزاری مسابقات فرهنگی ، هنری و ادبی است که شامل مسابقات خاطره نویسی ، عکس ، کاریکاتور ، دل نوشته ، شعر ، تئاتر و کتابخوانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین برنامه که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی اجراشد به نفرات برتر مسابقه هدایایی تقدیم می شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۶۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است

محمد رضاخانی شامگاه دیشب در آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی استان زنجان گفت: این دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی امسال در بخش‌های مختلف با محوریت امام رضا (ع) و امام حسن عسگری (ع) برگزار شد.

وی با بیان اینکه در سال های اخیر بخش‌هایی همچون دست سازه، شعر، هنرهای دیجیتال نیز به این جشنواره اضافه شده‌ است، افزود: کتابخانه‌های عمومی سطح استان در برگزاری جشنواره نقش داشته و روزهایی را به برگزاری رویدادهای خاص از قبیل دوره خوشنویسی متون دینی، آموزش شعر و داستان رضوی اختصاص دادند.

رضاخانی عنوان کرد: بیشترین شرکت کنندگان در جشنواره قصه‌گویی رضوی در استان زنجان دانش آموزان در دوره‌های ابتدایی و راهنمایی هستند و امید است با همت مسئولان شاهد حضور و مشارکت همه پایه‌های تحصیلی در این جشنواره باشیم.

وی خاطر نشان کرد: هدف برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی ایجاد شناخت و معرفت کامل قلبی از امام رضا (ع) است و برگزاری چنین جشنواره‌هایی یکی از راه‌های ایجاد شناخت و معرفت قلبی است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان با بیان اینکه سیزدهمین جشنواره قصه‌گویی رضوی نیز شروع به کار کرده است، بیان کرد: در دوازدهمین دوره جشنواره قصه‌گویی رضوی ۱۲۴ نفر از استان زنجان برگزیده شدند که از این تعداد چهار نفر برگزیده ملی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی عکس بهارگاه به میزبانی سیستان وبلوچستان برگزار می‌شود
  • تجلیل از برتین های جشنواره کتابخوانی رضوی در یاسوج
  • مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا» فراخوان داد
  • حال نامساعد دو جوان قربانی آتش بازی‌های چهارشنبه سوری در مشهد
  • پویش کتابخوانی «به رنگ خدا» در کرمان
  • جشنواره کتابخوانی رضوی بزرگترین رویداد کتاب‌محور کشور است
  • حضور ۵ پویانمایی کانون در اسپانیا/ «در سایه سرو» راهی فرانسه شد
  • برگزاری بیش از ۱۵۰ مورد جشنواره های فرهنگی ورزشی شهری و بومی محلی در پارس آباد
  • فراخوان مسابقه و پویش ملی کتابخوانی «به رنگ خدا»
  • دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی به ایستگاه پایانی رسید