Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-23@00:48:33 GMT

انقلاب اسلامی ایران حامی مظلومان جهان است

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۶۱۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام سید مهران کریم پور در این نشست که در حسینه شهدای ارمند برگزار شد با اشاره به دستاورهای انقلاب اسلامی گفت:استقلال آزادی و حمایت از مظلومان جهان از دستاوره های مهم انقلاب بود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت لردگان ادامه داد: در عصر غیبت امام زمان (ارواحنافداه) هیچ پدیده ای به عظمت انقلاب اسلامی بوجود نیامده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به طوری که بزرگترین تحول در عصر حاضر بوده است.

حجت الاسلام کریم پور افزود: در قرن های اخیر انقلاب هایی در جهان انجام شد ولی انقلاب اسلامی با آنها متفاوت است زیرا دستاورد آن آزادی و رهایی از مادی گرایی و چنگ زدن به آیین اسلامی و پذیرش عملی دین خدا بود.

وی دفاع و مستحکم نمودن این انقلاب را وظیفه فعلی ملت خواند و ادامه داد: ملت ایران با تأسی از شهدای انقلاب و دفاع مقدس تا سر حد شهادت از نظام اسلامی خود دفاع خواهند کرد و توطئه های دشمنان را همواره خنثی  می کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۶۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، دوم اردیبهشت هر سال یادآور فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران مبنی بر تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و این تاریخ به عنوان سالروز تأسیس این نهاد مقدس و ارزشی در تاریخ ماندگار شده است.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثابت کرد که در طول این ۴۵ سال نه تنها می‌تواند در حیات انقلاب اسلامی تحول ایجاد کند بلکه توانست جغرافیای جهان را نیز تحت تأثیر خود قرار دهد.

این نهاد انقلابی امروز با گذشت از فراز و نشیب‌های تاریخ انقلاب با تمام توان و قدرت برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های پاک شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اسلامی سربلند و سرافراز به قله‌های فتح و پیروزی رسیده است و امروز در برابر ابرقدرت‌های بزرگ جهان بویژه استکبار جهانی قدعَلَم کرده و تاریخ ساز شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سایه رهنمود‌های امامین انقلاب در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام غرورآفرینی کرده و کارنامه درخشانی را در دفاع مقدس، دفاع از حرم، عرصه سلامت و دیگر میادین انقلاب از خود به یادگار گذاشته است.

امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأسی از مکتب عاشورای حسینی در نبرد با دشمنان اسلام، انقلاب و نظام در جبهه‌های حق علیه باطل نقش آفرینی می‌کند و همچون دژ مستحکم در برابر توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمنان ایستاده و نقطه امید برای ملت حماسه آفرین ایران اسلامی است.

بنیامین مرشدی و گزارش سالروز تاسیس سپاه:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • «وعده صادق» هدیه بزرگ سپاه به ملت ایران و مظلومان فلسطین
  • سپاه پاسداران، مولود انقلاب اسلامی
  • سپاه؛ مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران
  • قالیباف: «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است
  • قالیباف: «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان است
  • «سپاه» مایه دلگرمی مظلومان جهان و خصم زورگویان و سلطه‌گران است
  • دفاع اخیر موشکی ایران در برابر صهیونیست‌ها تنبیه و تلنگری بیش نبود
  • کنعانی: دفاع از اصول، ارزش‌ها و ارکان انقلاب و نظام با صلابت ادامه خواهد یافت
  • وزارت دفاع:‌ سپاه جزو برترین نیروهای نظامی جهان است