Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-16@19:34:06 GMT

عکس/ برج ایفل از نمایی دیگر

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۶۶۹۶

                     .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها

در جریان عملیات بر حق و کاملا قانونی کشورمان علیه رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، که وفق ماده ۵۱ منشور ملل متحد و در پاسخ به نقض حریم کشورمان از سوی دشمن صورت گرفته است، خبرگزاری فرانسه روایتگری کاملا یکطرفه و منحرفی را از ماجرا صورت داده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری فرانسه در تازه‌ترین مطلب خود در خصوص واکنش جمهوری اسلامی ایران نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس در دمشق، بدون آنکه روایتی از مقدمه ماجرا (اقدام اولیه صهیونیستها) ارائه دهد، پاسخ کشورمان را مصداق تنش زایی جدید در منطقه بر شمرده و نسبت به عواقب آن هشدار داده است!

این خبرگزاری، در بخشی از گزارش خود به انتشار سخنان مکرون (با رویکردی کاملا تایید آمیز) روی آورده و می‌نویسد: "جمهوری اسلامی ایران با حمله گستردۀ موشکی و پهپادی خود به اسرائیل شکافی عمیق و مرحلۀ تازه‌ای در تنش‌های خاورمیانه به وجود آورد. فرانسه از اسرائیل خواسته است تا برای جلوگیری از افزایش تنش‌ها پاسخ احتمالی خود را به جمهوری اسلامی ایران محدود کند!"

خبرگزاری فرانسه در اکثر تحلیلهای خود از اوضاع منطقه، سعی در القای یک گزاره ناملموس و توهم آمیز به مخاطبان خود دارد: اینکه فرانسه به عنوان قدرت متعادل کننده دارای نظام بین الملل و خصوصا منطقه غرب آسیاست و به نقش خود عمل خواهد کرد. واقعیت امر این است که اصل ادعای فرانسوی‌ها در خصوص جایگاه این کشور در مناقشات منطقه نادرست است. نباید فراموش کرد که پاریس خود جزئی از بحران و شریک نسل کشی غزه است نه یک بازیگر میانجی و واسطه‌گر!

از سوی دیگر، خبرگزاری فرانسه نیز به مانند بسیاری از رسانه‌های غربی، تلاش کرده است ماجرای واکنش قاطعانه و غرور آفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را از نقطه‌ای که خود می‌پسندد روایت کند! مکرون و دیگر مقامات کاخ الیزه کمترین اشاره‌ای نسبت به جنس واکنشی عملیات پهپادی و موشکی صورت گرفته از سوی جمهوری اسلامی ایران نمی‌کنند، گویا اساسا جنایتی از سوی رژیم اشغالگر قدس در دمشق، آن هم متعاقب نقض کنوانسیون وین رخ نداده و ایران به صورت ناگهانی، در قالب یک "کنشگری تنش آمیز" عملیات خود را در اراضی اشغالی صورت داده است!

رویکرد خبرگزاری فرانسه در قبال جنگ غزه و وقایع منطقه، همواره ترکیبی از دروغ و کژتابی بوده و تسلط لابی‌های صهیونیستی بر رسانه اصلی این کشور اروپایی، حتی خشم بسیاری از شهروندان این کشور را برانگیخته است.

همان گونه که مشاهده می‌شود، در جریان عملیات بر حق و کاملا قانونی کشورمان علیه رژیم اشغالگر و متجاوز صهیونیستی، که وفق ماده 51 منشور ملل متحد و در پاسخ به نقض حریم کشورمان از سوی دشمن صورت گرفته است، خبرگزاری فرانسه روایتگری کاملا یکطرفه و منحرفی را از ماجرا صورت داده است.

در این تصویر مجازی ودروغین، مکرون حکم قهرمانی را دارد که از صهیونیستها می‌خواهد با "محدود" کردن پاسخ خود، مانع از تشدید تنش بشوند! به عبارت بهتر، خبرگزاری فرانسه در رویکردی که منعکس کننده خواسته سران کاخ الیزه است، حمایت فرانسه را نسبت به هرگونه حماقت رژیم اشغالگر قدس در قبال ایران اعلام کرده است.

بدون شک این رویکرد رسانه‌ای و سیاسی کاخ الیزه از چشم مخاطبان آگاه  و جمهوری اسلامی ایران دور نخواهد ماند. هرگونه بازی فرانسوی‌ها در زمین رژیم اشغالگر قدس در تقابل با ایران، سخت‌ترین هزینه‌ها را برای کاخ الیزه به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ محکم سفیر ایران در باکو به بازی تازه سفیر رژیم صهیونیستی: دوره بازی مظلوم نمایی تمام شد پسر!
  • رخ نمایی باغ لاله در روز‌های بهاری اراک
  • چه بازیگری مصدر تنش بود؟/وارونه نمایی به سبک فرانسوی‌ها
  • نمایی از جنس حمایت در فرهنگ و هنر شیروان
  • نمایی زیبا از گله اسب‌های وحشی + فیلم
  • نمایی از پدیده رنگین کمان در آسمان شهر راز پس از بارش باران
  • نمایی از اشتراک اقوام
  • منارجنبان یکی از آثار تاریخی اصفهان (فیلم)
  • آلبوم عکس‌های ثبت‌شده توسط فضانوردان ماموریت «شنژو ۱۷»
  • فیلم/نمایی تماشایی از عبور موشک‌های سپاه بر فراز مسجد الاقصی