Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:09:02 GMT

نقش‌آفرینی بانوان در تداوم انقلاب اسلامی ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۶۷۹۰

نقش‌آفرینی بانوان در تداوم انقلاب اسلامی ادامه دارد

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری نوشهر با بیان اینکه نقش‌آفرینی بانوان در تداوم انقلاب اسلامی ادامه دارد، گفت: اکنون نیز بای از تجربیات این بانوان در آگاهی‌بخشی به نسل جوان جامعه استفاده کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مرضیه یوسفیان در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، در مورد برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر، با تبریک فرارسیدن این ایام مبارک، اظهار کرد: در برگزاری برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی باید از زنان به ویژه نسل سوم انقلاب نیز بهره‌مند شویم، تا آن‌ها نیز انقلاب عظیم اسلامی را بهتر و بیشتر بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی به نقش بی‌بدیل زنان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: زنان ما همانطور که با پشتیبانی‌های معنوی، فرهنگی و مالی در آن دوران مردان را یاری کردند، اکنون نیز دست از حمایت برنداشته و این نقش‌آفرینی همچنان در تداوم انقلاب اسلامی ادامه دارد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری نوشهر افزود: زنانی که در آن دوران نقش‌آفرینی کردند اکنون نیز با تجربیات آن دوران می‌توانند در تربیت، پرورش صحیح، بیداری و آگاهی نسل جدید جامعه موثر باشند.

وی برنامه‌های امور بانوان فرمانداری نوشهر در ایام‌الله دهه فجر را دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، نشست با بانوان فعال سیاسی و اجتماعی، غبارروبی گلزار شهدا، برپایی نمایشگاه‌های توانمندسازی عنوان و تصریح کرد: این برنامه‌ها با همراهی نمایندگان امور بانوان دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

یوسفیان "همایش بزرگ بهسازی روابط اجتماعی" را برنامه شاخص دهه فجر نام برد و گفت: این همایش با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی نظیر اعتیاد و طلاق، 21 بهمن ماه در اردوگاه شهید رسولی برگزار می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در تمام برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر نمایندگان امور بانوان ادارات دوشادوش روسای ادارات و مسوولین حضوری فعال دارند، دیگر برنامه‌ها را استقبال نمادین در فرودگاه، دیدار با امام جمعه، برگزاری انواع جشنواره‌های غذایی، نشست‌های بصیرتی برای بانوان ادارات، مسابقات ورزشی، نشست کتابخوان در مدارس دخترانه، تجلیل از بانوان پیشکسوت، اردوهای تفریحی بیان کرد.

مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری نوشهر در پایان به حضور پرشور بانوان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و اظهار کرد: حضور گسترده بانوان سیلی محکمی به دشمنان است و این پیام را دارد که بعد از گذشت چهاردهه از انقلاب، بانوان هنوز هم در سرنوشت کشور نقش‌آفرین هستند.     انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۶۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت عمده «سقط جنین» چیست؟

 به گزارش تابناک، دکتر انسیه خزعلی در همایش هم اندیشی و راهبردی مدیران بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه ها که در مشهد مقدس برگزار شد بیان کرد: امیدواریم بنیاد آبشار عاطفه‌ها در سال جدید بر دو مطلب بیش از امور دیگر متمرکز شود، اول با اشاره به شعار مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت در جهش تولید فراهم کردن شرایط اشتغال برای همه کسانی که در شرایط نامساعد قرار دارند و به طور خاص برای بانوان سرپرست خانوار لازم است و این امر ضمن کمک به تولید موجب زندگی عزتمندانه این بانوان خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده؛ وی ادامه داد: مسئله دوم با توجه به چالش بزرگ جمعیتی تمرکز بر حمایت از خانواده‌ها در جنبه‌های اقتصادی و فرهنگی برای پیشگیری از سقط جنین است، آنچه پژوهش‌ها نشان می‌دهد علت عمده سقط جنین مسائل فرهنگی و بخشی از آن هم اقتصادیست که آبشار عاطفه‌ها می‌تواند با پشتیبانی از گروه‌های حامی جنین این امر را حمایت کند.

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی بانوان خراسان شمالی در کاهش آسیب‌های اجتماعی محوری است
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • عملیات «وعده صادق» امید به مقاومت در سایر کشورها را افزایش داد
  • علت عمده «سقط جنین» چیست؟
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • شناسایی مسائل خانواده در قالب هسته‌های فکری/ شورای رابطین امور بانوان و خانواده چه رسالتی دارد؟