Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سعید شعبانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه در مراسم بهره برداری از خانه عالم در روستای مالوجه اظهار داشت: از ابتدای سال ۹۳ تاکنون به همت سپاه پاسداران بیش از ۸۰ طرح محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۸۳۳ میلیون تومان در شهرستان قروه به اجرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




وی با اشاره به احداث خانه عالم در روستای مالوجه افزود: خانه عالم روستای مالوجه با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون ریال احداث شده است که سهم سپاه پاسداران ۱۶۰ میلیون ریال و ۱۶۰ میلیون ریال دیگر نیز آورده مردمی بوده است.

فرمانده سپاه قروه از احداث سرویس بهداشتی مسجد روستای مالوجه نیز خبر داد و گفت: این سرویس بهداشتی با ۱۰ چشمه و به همت بسیج سازندگی با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیون ریال احداث شده است.

وی ادامه داد: از این میزان سهم سپاه پاسداران ۱۲۵ میلیون ریال و ۱۲۵ میلیون ریال دیگر نیز آورده مردمی بوده است.

شعبانی با بیان اینکه اجرای طرح‌های محرومیت زدایی در دستور کار سپاه پاسداران قرار دارد گفت: این افتخار است که بسیج و سپاه در عرصه سازندگی و در عرصه محرومیت زدایی گام برمی دارد.

وی به اجرای طرح جوادالائمه (ع) در روستای مالوجه اشاره نمود و بیان داشت: این طرح با عنوان کرامت ۲ در روستای مالوجه در حال اجرا می‌باشد و امروز نیز به مناسبت دهه مبارک فجر همایش پیاده روی خانوادگی در این روستا برگزار شده است.   انتهای پیام/7727

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۷۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی

اسماعیلی،‌ فرمانده سپاه ناحیه میامی در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج سازندگی گفت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند ما حز با کار انقلابی و جهادی نمی‌توانیم این کشور را به سرانجام برسانیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان میامی تصریح کرد: بسیج سازندگی شهرستان میامی در سال گذشته خدماتی از جمله اختصاص قیر رایگان در حدود بیش از یک هزار تن در شهر میامی و ۹ روستای شهرستان، اعطای تسهیلات #اشتغال‌زایی با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان، توزیع بیش از چهار هزار بسته #معیشتی، توزیع ۵۳ سری جهیزیه و... نیز ارائه داده است.

 اسماعیلی گفت: از ۱۷ اردیبهشت ماه به مدت یک هفته برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در شهرستان میامی برگزار می‌شود. 

فرمانده سپاه #میامی افزود: امسال به مناسبت هفته بسیج سازندگی با شعار «همه با هم بسیج خدمت رسانی»، ۸۵ گروه جهادی در ۱۳ عرصه؛ ۱۵۲ عنوان برنامه را در شهرستان اجرا خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • نهضت آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور پیگیری می‌شود
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • ارائه ۹میلیاردی خدمات بسیج سازندگی در اردستان
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • ایجاد بیش از یکهزار و 600 فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی آذربایجان‌غربی
  • آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • آب‌رسانی به ۶۰۰ روستای کم‌برخوردار با اختصاص اعتبار هزار میلیاردتومانی
  • ایجاد ۱۶۰۶ فرصت شغلی توسط بسیج سازندگی سپاه آذربایجان‌غربی
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی