Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، در حکم دکتر شمیرانی آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، دانش و تجربیات ارزشمند آن همکار محترم، جنابعالی را به موجب این حکم به سمت مدیرکل دفتر آموزش عالی غیردولتی منصوب می‌نمایم.

امیدوارم در ادامه خدمات مدیران گذشته ترتیبی اتخاذ فرمائید تا با رویکردی تحولی و با بهره‌گیری از مشارکت و خرد جمعی فرهیختگان جامعه علمی کشور - خاصه اساتید و شخصیت‌های برجسته‌ای که در توسعه بخش غیر دولتی آموزش عالی نقش مؤثری داشته‌اند - گام های بلندی برداشته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال انتظار می‌رود در تدوین سیاستها و راهبردها در بخش آموزش عالی غیر دولتی (اعم از دانشگاه آزاد اسلامی، موسسات غیر انتفاعی، موسسات آموزش های آزاد و....) که سهمی قریب به ۵۰ درصد را به خود اختصاص می‌دهد؛ محورهای زیر با عنایت به مفاد طرح آمایش مد نظر قرار گیرد:

- توجه به یکپارچه‌سازی سنجش و پذیرش در کلیه مراکز و مؤسسات در این بخش

- تلاش برای دستیابی به راه حل‌هایی برای حمایت‌های جدیِ حقوقی از بخش غیر دولتی

- همراهی و هم‌فکری با نهادهای صنفیِ برخاسته از متن موسسات و مراکز آموزش عالی

- تأکید و توجه به نظام سطح‌بندی و افزایش سطح اثربخشی آن بر مسیر توسعه و کمک به ایجاد فضای سالم رقابتی

- بهره‌گیری از الگوهای موفق جهانی در ارتقای سطح عملکرد این بخش از آموزش عالی کشور

- تأکید بر قانون‌مداری، عدالت آموزشی و متوازن‌سازی آموزش عالی با توجه ویژه به نیاز بازار

- حمایت همه جانبه از سیاستِ تنوع‌بخشیِ منابع مالی از طریق تعامل مؤثر با دستگاه‌های تصمیم‌گیر

- تشویق و ترغیب مراکز هم راستا به ساماندهی موسسات، هم‌افزائی بیشتر و پرهیز از پراکندگی و مهم‌تر اینکه

- تقویتِ سطح همکاری با مرکز نظارت و ارزیابی وزارت برای ایفای نقش مهم کنترل کیفی توأم با اعمال سیاست‌های تشویقی

از خداوند منان و کریم، توفیقات جنابعالی را در اعتلای روزافزون آموزش عالی مسألت می نمایم.

دکتر فرزانه شمیرانی متولد ۱۳۴۴ در شهر اصفهان، دانش‌آموخته دکترای شیمی تجزیه از دانشگاه تبریز و استاد پایه ۳۴ دانشگاه تهران است.

وی دارای بیش از ۱۸۲ مقاله علمی – پژوهشی مندرج در مجلات معتبر بین‌الملی، ارائه بیش از ۹۰ مقاله در کنفرانس‌ها و همایش‌های ملی و بین المللی و ۳ کتاب تخصصی چاپ شده است و راهنمایی و مشاوره بیش از ۱۳۰ رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد را برعهده داشته است.

دکتر شمیرانی منتخب جشنواره هجدهم و بیست و دوم پژوهشی و فناوری دانشگاه تهران در بخش بین‌الملل به ترتیب با عنوان مقاله داغ پر استناد و پژوهشگر برجسته، منتخب ششمین جشنواره بین‌الملل دانشگاه تهران به عنوان عضو هیات علمی ۱٪ دانشمندان برتر جهان و منتخب جشنواره آموزش دانشگاه تهران به عنوان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی برتر را در کارنامه کاری خود دارد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی پردیس علوم دانشگاه تهران (دو دوره)، مدیر کل برنامه‌ریزی و نظارت آموزشی و دبیر هیئت اجرایی جذب دانشگاه تهران برخی از مسئولیت‌ها و فعالیت‌های اجرایی وی است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۷۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری و گرامی‎داشت مقام معلم، سی ویکمین آیین نکوداشت اعضای هیات علمی نمونه کشوری دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی با حضور دکتر محمدعلی زلفیگل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این مراسم که دکتر حشمتالله علینژاد رییس دانشگاه و دکتر رحمت عباسنژاد معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران نیز حضور داشتند، از دکتر علی اکبر جعفری عضو هیات علمی دانشکده حقوق و علوم سیاسی و دکتر اباصلت حسین زاده عضو هیات علمی دانشکده علوم پایه به عنوان اساتید نمونه کشوری تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • لزوم تلفیق نظام‌های تربیتی و فناوری در دانشگاه‌ها
  • دانشگاه تهران مأمور تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز شد
  • دکتر جهان‌بین: دانایی که منجر به توانایی نشود، مورد اقبال مردم نخواهد بود
  • باید ریل‌گذاری در آموزش عالی تغییر کند/ سند آمایش استان کرمان در حوزه آموزش عالی تدوین می‌شود
  • تعداد اساتید بعد از انقلاب رشد مناسبی پیدا کرده است
  • کاهش زمان فعالیت معلمان مدارس غیردولتی به ۳۰ ساعت
  • برگزاری نمایشگاه حمایت از غزه در دانشکدگان هنر‌های زیبای دانشگاه تهران
  • کارگروه آمایش و مدیریت طرح تحول آموزش عالی استان برگزار شد
  • اعضای شورای علمی مسابقات ملی مناظره دانشجویی منصوب شدند
  • تجلیل از ۲ عضو هیات علمی دانشگاه مازندران به عنوان استاد نمونه کشوری