Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-05@19:13:36 GMT

دلنوشته یک روزنامه‌نگار جوان برای استاد مقدسی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۷۵۹۳

دلنوشته یک روزنامه‌نگار جوان برای استاد مقدسی

به گزارش جهان نيوز، زمستان سال 95 بود که از طریق سازمان فضای مجازی سراج با مرحوم استاد مقدسی به واسطه باشگاه خبرنگاری و رسانه ای باران اشنا شدم.

دوره ای که به واسطه دغدغه آن مرحوم برای تربیت نسل رسانه ای انقلاب اسلامی طراحی شده بود و به حق هر دفعه که با ایشان هم کلام می شدم بر این نکته تاکید می کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خاطرم هست که یک روز کامل با ایشان کارگاه فنون مصاحبه داشتیم و یک جمله از ایشان هنوز در ذهنم هست ؛ «خبرنگار یک اقیانوس است به عمق یک سانت»

یک روز به ایشان گفتم استاد خیلی مایل هستم که در روزنامه فعالیت کنم. ایشان با کمال خضوعی که همه ازشان سراغ دارند بنده را به تحریریه روزنامه صبح نو  و به اقای اقا غفار معرفی کردند.

بعد از مشغول شدن بنده در سرویس زندگی روزنامه صبح نو سعی میکردم گزارش ها و یادداشت هایی که مینوشتم را برایشان ببرم تا نظرشان را بدانم

خاطرم هست یک بار به من فرمودند «آقای پورجعفری قلمتان خوب است به شرط اینکه در حین کار آموزش را فراموش نکنید»

همیشه در خصوص کارها سوالی برایم پیش می آمد وقتی تماس میگیرفتم بسیار با روی باز استقبال می کردند و با حوصله تمام پاسخ می دادند

آخرین تماس بنده با ایشان بر میگردد به ایام نمایشگاه مطبوعات که زنگ زدم و رونمایی کتابی تالیفیشان با دکتر مهدی پور را تبریک گفتم.

چند هفته پیش بود که به اتفاق دوستان باشگاه باران برای ملاقات به بیمارستان رفتیم اما گفتند مرخص شدند و دیگر نتوانستیم ایشان را ملاقات کنیم و حسرت آن بر دلمان ماند 

دیروز که خبر پر کشیدنشان را شنیدم و حقیقتا از عمق جان سوختم؛ امیدوارم خدای متعال به خانواده ایشان و همسرشان صبر عطا بفرماید و ان شاءالله که ما را در غم خودشان شریک بدانند

14 بهمن ماه 1396 
علیرضا پورجعفری - روزنامه نگار

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم

وی ادامه داد: تذکر شماره ۷۱ بنده به سه ماه پیش برمی گردد و بنده به شهردار تهران اعلام کردم که مشکل شما در معاونتی است که به شورا ارتباط دارد و مدیرکل این بخش مدتی است که در شورا حضور ندارد و نمی‌دانیم استعفا داده یا خیر؟

به گزارش شرق، اقراریان تصریح کرد: ما مجوز قرارداد بیش از دو میلیارد یورویی را برای واردات تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و ارائه گزارش آن به شهردار داده ایم. ممکن است قرارداد در اختیار شما و عضو دیگر باشد، اما در اختیار بنده نیست با اینکه سه ماه است تذکر داده ام.

وی ضمن تذکر به صدا و سیما برای دعوت از شهردار تهران به برنامه تلویزیونی، یادآور شد: باید منتقدین نیز به صدا و سیما دعوت شوند و بتوانند صحبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) عضو شورای شهر تهران: با شهرداری نظارت‌ناپذیر رو‌به‌رو هستیم
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • ویژگی یک استاد نمونه، همیشه شاگرد خوب بودن است
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • از وطنم ایران تا شب‌نورد؛ با تارِ لطفی + فیلم
  • یک روزنامه‌نگار بر اثر انفجار بمب در پاکستان کشته شد