Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم گفت: دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام (ره) با حضور دانشجویان خواهر شورای حوزه و پایگاه‌های دانشگاه‌های بم در قم به مدت پنج روز برگزار می‌شود.  به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،​​ غلامرضا سلیمانی، مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم گفت: دوره تربیتی تشکیلاتی خط امام (ره) با حضور دانشجویان خواهر شورای حوزه و پایگاه‌های دانشگاه‌های بم در شهر مقدس قم به مدت پنج روز برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 سلیمانی در رابطه با هدف از برگزاری این دوره تشکیلاتی گفت: این دوره به منظور آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی و راه و اندیشه گفتمان امامین انقلاب اسلامی توسط بسیج دانشجویی بم و به همت تعلیم و تربیت ناحیه بسیج دانشجویی کرمان در حال برگزاری است.

مسئول بسیج دانشجویی شهرستان بم از دیگر اهداف این دوره تشکیلاتی را کادرسازی، رشد و توانمندسازی و تقویت مهارت تشکیلاتی برشمرد و اظهار داشت: این دوره آمورشی در موسسه یاوران مهدی (عج) شهر مقدس قم از دوازدهم تا هفدهم برگزار می‌شود.

  این دوره آموزش به مدت پنج روز متوالی ویژه اعضای شورای حوزه و پایگاه‌ها در شهر مقدس قم برگزار و تعداد ساعت آموزشی این دوره ۶۰ ساعت است.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۷۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری در پیامی به مناسبت ۱۷ اردیبهشت و گرامیداشت سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری نوشت: بسیج شجره طیبه انقلاب اسلامی است که به تدبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی، حضرت امام راحل عظیم‌الشأن بنیان نهاده شد؛ سازمانی مردمی که در برهه‌های خطیرِ بیش از چهار دهه عمر با برکت انقلاب اسلامی خدمات بی‌شماری را در عرصه‌های مختلف، از حضور خالصانه در دفاع مقدس تا عرصه خدمت‌رسانی به محرومان جامعه و سازندگی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و میهن اسلامی تقدیم کرده است.

وی یادآورشد: ۱۷ اردیبهشت؛ سالروز تأسیس سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری است که فرمودند: «این کارِ اردوهای هجرت و حرکت عظیم بسیج سازندگی یکی از برکاتش خدمت‌رسانی است که میلیون‌ها نفر از این خدمت شما به صورت مستقیم بهره‌مند می‌شوند».

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: از این‌رو فرصت را غنیمت شمرده و سلام، خدا قوت و ارادت قلبی خود را به جوانان بسیجی در گروه‌های جهادی که مایه فخر و مباهات کشور هستند، تقدیم می‌کنم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • نخستین یادواره شهدای روحانی شهرستان مُهر برگزار شد
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • شرایط دریافت وام دانشجویی چیست؟
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رسالت آموزش و پرورش، تربیت نسلی با آرمان های انقلابی است
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود