Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@07:59:22 GMT

بوشهر| عاملان تیراندازی در دشتستان دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۷۸۳۴

بوشهر| عاملان تیراندازی در دشتستان دستگیر شدند

رئیس پلیس استان بوشهر گفت: عوامل تیراندازی در یک مراسم عروسی در دشتستان که منجر به زخمی شدن چند نفر شده بود، شناسایی و دستگیر شدند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتستان، سردار خلیل واعظی صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه این استان از امنیت مطلوبی برخوردار است اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی و رصد مداوم نیروی انتظامی، امنیت در استان بوشهر در وضعیت مطلوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از کاهش جرایم خشن در استان بوشهر خبرداد و افزود: با تلاش شبانه‌روزی نیروی پلیس و مشارکت مردم استان بوشهر برقراری امنیت در استان بوشهر پایدار و در این راستا ضمن کاهش جرایم خشن احساس امنیت در استان ارتقاء یافته است.

رئیس پلیس استان بوشهر از دستگیری  عاملان تیراندازی در دشتستان  خبرداد و خاطر نشان کرد: پس از وقوع تیراندازی در یک مراسم عروسی در یکی از بخش‌های شهرستان دشتستان با توجه به برهم خوردن نظم عمومی و گسترش احساس ناامنی پلیس تحقیقات گسترده‌ای را برای  شناسایی عوامل مرتبط در این حادثه آغاز کرد.

سردار واعظی افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی دو نفر از عوامل اصلی تیراندازی منجر به حادثه، پس از شناسایی دستگیر شدند که با توجه به مستندات پلیس با قرار مناسب روانه زندان شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با مولفه‌های ناامنی در سطح استان تصریح کرد: تیراندازی یکی از عوامل اصلی ناامنی و کاهش احساس امنیت است که پلیس در برخورد با عوامل آن با قاطعیت عمل می‌کند.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: عوامل نزاع و درگیری با سلاح سرد در میاندوآب دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، جهانگیر مسعودی شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری در خیابان امام و اخلال و ایجاد ناامنی در بازار و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی عوامل نزاع شناسایی و رسیدگی سریع و خارج از نوبت به آن در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهمان افزود: در این رابطه دو نفر از عوامل اصلی نزاع دستگیر شدند که یکی از آنها نیز از اراذل و اوباش باسابقه است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میاندوآب گفت: دو نفر دیگر این نزاع نیز شناسایی شده و در دستور کار پلیس برای بازداشت سریع قرار گرفته است.

کد خبر 748566

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند + فیلم
  • عاملان درگیری در بیمارستان کاشانی اصفهان دستگیر شدند
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • عاملین نزاع و درگیری خیابانی در میاندوآب دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند