Web Analytics Made Easy - Statcounter


سمنان – فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور در سمنان به بهره برداری رسید.

به گزارش امتداد نیوز، مراسم افتتاح فاز نخست پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان همزمان با ۹ مرکز فرهنگی دیگر در سطح کشور با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد.

همزمان با این برنامه ۹ مرکز فرهنگی دیگر در سطح کشور افتتاح می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار سمنان در این مراسم با بیان اینکه مراحل ساخت پارک موضوع دفاع مقدس استان از سال ۸۸ آغاز شد، گفت: این باغ موزه در زمینی به متراژ ۱۲هزار متر مربع احداث شده است.

سید شهاب الدین چاووشی بیان کرد: زیر بنای پارک موزه دفاع مقدس استان سمنان، هشت هزار و ۳۰۰ متر مربع بوده و تا کنون ۳۰ میلیارد تومان برای این مجموعه هزینه شده است.

وی افزود: دو ظرفیت ویژه می تواند ضرورت این پارک موزه دفاع مقدس را در استان سمنان، توجیح کند، نخست وجود سه هزار شهید دفاع مقدس در این استان و دیگر عبور سالانه ۲۰میلیون زائر رضوی از کریدور تهران-مشهد که قطعاً می تواند ظرفیتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باشد.

true برچسب ها : استانداری سمنان باغ موزه دفاع مقدس رئیس جمهور اسلامی ایران سید شهاب الدین چاووشی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۷۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه کاخ سفید، رئیس‌ جمهور آمریکا و نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه درباره رفح گفتگو کردند.

در بیانیه صادره از سوی کاخ سفید در این خصوص آمده است: رییس جمهور بایدن امروز با نخست وزیر نتانیاهو صحبت کرد. رییس جمهور بایدن نخست وزیر را در مورد تلاش ها برای تضمین توافق اسیران، از جمله از طریق گفتگوهای جاری امروز در دوحه قطر مطلع کرد.

بیانیه مذکور بدون اشاره به جزییات بیشتر اضافه کرد: رئیس جمهور موضع صریح خود در مورد رفح را تکرار کرد.

کد خبر 6098714

دیگر خبرها

  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می شود
  • رویداد فرهنگی هنری «باغ راه گفتگو» برگزار می‌شود
  • رویداد فرهنگی هنری باغ راه گفتگو برگزار می‌شود
  • ورزشگاه خرم‌آباد با حضور رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود
  • «سروان شوذب مشکینی» زیر تیغ نقد
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • افتتاح موزه‌های دفاع مقدس در ۵ استان کشور
  • محورهای رایزنی «بایدن» و «نتانیاهو»
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت