Web Analytics Made Easy - Statcounter

در چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر مدرسه ساخت خیرین در روستای بفراجرد خلخال به بهره برداری رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  ازناو ، درچهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر که با نام انقلاب اسلامی ، ارزش های اسلامی ، عدالت اجتماعی نام گرفته  با حضور فرماندار وجمعی از مسئولین ادارات شهرستان خلخال مدرسه ساخت خیرین نیکوکاری روستای خانقاه بفراجرد برای دانش آموزان این روستا با نام دبیرستان شهید آیت الله  دستغیب در سه کلاس درس به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مدرسه که ازدهه 50 ساخته شده بوده به دلایلی دیگر قابل سکونت نبوده که امسال در سال 1396 با مشارکت اهالی و خیرین همین روستا در بخش مرکزی  به زیبایی بهسازی و مقاومسازی شده که بیش از 52 میلیون تومان از سوی خیرین به این امر نیکو اختصاص یافته است.

در این مراسم فریدون بابایی فرماندار خلخال با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر مشارکت خیرین در حمایت و مشارکت در برنامه های فرهنگی و ساخت فضاهای آموزشی را  تحسین وگفت: دانش آموزان همین روستا مجبور بودند به خاطر نبود فضای آموزشی مناسب چندین کیلومتر را تا مرکز بخش طی کنند که این امر خیر از سوی خیرین این روستا خیلی از مشکلات این دانش آموزان را حل کرد.

درا ین مراسم فرماندار خلخال گزارشی از عملکرد و دستاورد های دولت تدبیر وامید در شهرستان خلخال را به خدمت جمع حاضر و اهالی نوعدوست روستای خانقاه بفراجرد ارائه کرد.

 

 

 

 انتهای  پیام / 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مدرسه‌ای در یزد با رویکرد تحول و نوآوری، علاوه بر تعلیم و تربیت درس زندگی نیز به دانش آموزان می‌آموزد.

همه برنامه‌های این مدرسه به سمتی پیش می‌رود که دانش آموزان را با زندگی بهتر آشنا کند.

نظافت این مدرسه با خود دانش آموزان است وهر دانش آموز خودش را مسئول زیبایی مدرسه می‌داند.

در خیلی از برنامه‌ها همه‌ی کار‌ها به دست خود دانش آموزان انجام می‌شود و اداره برنامه‌ها و کار‌ها را بچه‌ها با همکاری یکدیگر انجام می‌دهند.

نکته قابل توجه این است که در برنامه‌های این مدرسه دانش آموزان حق انتخاب دارند تا با سلیقه خود انتخاب کنند و معلمان مدرسه در همه برنامه‌ها با دانش آموزان همکاری و مشارکت دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • رشد تأمین آب شرب پایدار در روستاهای کشور+جدول
  • کاروان سلامت هلال احمر تالش در روستاهای بخش مرکزی تالش اجرا شد
  • آموزش درس زندگی به دانش آموزان در مدرسه‌ای در یزد