Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@13:43:46 GMT

مورینیو: همه چیز برای قهرمانی به ستی منتهی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۸۳۵۹

مورینیو: همه چیز برای قهرمانی به ستی منتهی می‌شود

سرمربی پرتغالی منچستریونایتد می‌گوید همه چیز برای قهرمانی به منچسترسیتی منتهی می‌شود. او همچنین به جو ساکت ورزشگاه اولدترافورد هم انتقاد داشت.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد دیشب (شنبه) موفق شد در خانه با دو گل هادرزفیلد را شکست دهد تا انتقام شکست دور رفت را از این تیم بگیرد.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی شیاطین سرخ بعد از پایان بازی به انتقاد از جو ساکت ورزشگاه اولدترافورد پرداخت و گفت‌: سال‌ها پیش که من سرمربی چلسی بودم، ورزشگاه پورثموث بازی می‌کردیم به خوبی جو آن ورزشگاه را به یاد دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولدترافورد ورزشگاه بزرگ و زیبایی است ولی ساکت به نظر می‌رسد.

او در ادامه‌ درباره اختلاف تیمش با منچسترسیتی، گفت‌: قهرمانی  برای منچسترسیتی است و همه چیز به این تیم بستگی دارد. آن‌ها در این فصل فقط ۹ یا ۱۰ امتیاز فکر می‌کنم که از دست داده‌اند و خیلی سخت است که تصور کنید در بازی‌های باقی‌ مانده تا پایان فصل همین تعداد امتیاز را از دست بدهند ولی همان طور که بارها گفته‌ام و تاکید کرده‌ام ما نسبت به سال گذشته تیم بهتری شده‌ایم و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته‌ایم و هم‌چنین برد بیش‌تری را به دست آورده‌ایم. گل‌های بیش‌تری را به ثمر رسانده‌ایم و کمتر نسبت به سال گذشته گل خورده‌ایم. هم جایگاه‌مان در جدول رده‌بندی نسبت به سال گذشته بهتر شده است و همین که امتیاز بیش‌تری را به دست آورده‌ایم. امیدوارم که سال آینده حتی بهتر از این هم شود و ما بتوانیم نتیجه‌ بهتری را کسب کنیم.

منچستریونایتد در بازی بعدی خود یک‌شنبه ۲۲ بهمن باید به مصاف نیوکاسل برود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!

به گزارش "ورزش سه"، مس کرمان که در هفته های گذشته لیگ یک نتایج خوبی گرفته و هوادارانش را راضی کرده، روز گذشته در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از چادرملو اردکان پذیرایی کرد. مسی‌ها در این دیدار گل اول را زدند و تا آخرین ثانیه‌های بازی در 90 دقیقه یک بر صفر پیش بودند، اما در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی گل تساوی را دریافت کردند تا بازی به وقت‌های اضافی و ضربات پنالتی برود.

تقابل دو تیم لیگ یکی جام حذفی در ضربات پنالتی به سود چادرملو اردکان خاتمه یافت تا حسرتی بزرگ برای مس کرمان و هوادارانش باقی بماند.

نکته قابل توجه این بازی استقبال خوب هواداران کرمانی بود؛ هواداران مس که چند وقتی بود با تعداد زیاد به ورزشگاه نمی‌رفتند، عصر جمعه بسیاری از سکوهای ورزشگاه باهنر کرمان را پر کردند و امیدوار بودند تا تیم شان جواز حضور در جمع 8 تیم برتر حذفی را به دست بیاورد، اما در آخرین ثانیه‌های نیمه اول با دریافت گل تساوی حسرت خوردند و در نهایت هم با شکست در ضربات پنالتی افسوسی بزرگ را تجربه کنند.

هواداران مس در نهایت با آه و افسوس ناشی از شکست در ضربات پنالتی ورزشگاه را ترک کردند و امیدوار هستند تا تیم شان در هفته های پایانی دسته اول بتواند نتایج مطلوبی بگیرد و اگرچه شانسی برای بازگشت به لیگ برتر ندارند، اما با رتبه ای خوب فصل را تمام کند.

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • گزارش زنده: آلومینیوم ۰ - پرسپولیس ۰
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • حمایت دروسی از مورینیو: رم بدون من هم برنده می‌شود
  • ده روسی با ۷ بازی کمتر در رم به امتیازات مورینیو رسید
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه مسابقه تیم‌های مس رفسنجان و پیکان تهران
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن