Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: ایجاد مراکز فرهنگی در محلات امتداد فعالیت های فرهنگی در سطح محلی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل شامگاه (14 بهمن ماه) در مراسم افتتاحیه مسجد رحمانیه محله «پیرمادر» گفت: روز قیامت زمینه سوال از انسان ها که باید جوابگوی کارهای خود باشد فراهم می شود که

 

وی با اشاره به اینکه نظام اخلاقی جامعه باید متناسب با فرهنگ جامعه به پیش رود تا شاهد بی نظمی نباشیم، تصریح کرد: ایجاد مراکز فرهنگی در محلات امتداد فعالیت های فرهنگی در سطح محلی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آیت الله عاملی با یادآوری این مطلب که فضای مجازی فرزندان سربه زیر کرده است، افزود: این مسئله باعث دوری از دین و فراموش مسائل دینی می شود در صورتی که والدین وظیفه یادآوری مسائل شرعی را دارد.

 

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه دست پاک بودن بهترین آموزش والدین به فرزندان خواهد بود، ادامه داد: در دنیای پس از مرگ فرزندان والدین را به خاطر کم کاری در تربیت را مواخذه خواهند کرد و باید پدران و مادران بدانند که اصلی ترین عنصر تربیت فرزندان هستند.

 

امام جمعه اردبیل با بیان این مطلب که امروز هر کشوری در تولید دانش سهم نداشته باشد در آینده گرفتار نابودی خواهد شد، عنوان کرد: کشورهای هستند که بخاطر عدم دانش گرفتار کشورهای ابرقدرت شده اند و تابع دستورهای آنها و این موجب نابودی ملت ها می شود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، سیدحامد عاملی در نشست بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران باید تا سفر بعدی به شهرستان خلخال پروژه‌های مصوب دور‌های گذشته سفر شهرستانی را بر اساس زمان‌بندی اجرا و گزارش آن را ارائه کنند.
وی با اشاره به برخی نیاز‌های ضروری خلخال از جمله احداث مدرسه، افزود: کارشناسی دقیق مکان و نیازسنجی تعداد کلاس و شروع عملیات اجرایی ضروری است.
استاندار اردبیل گفت: اجرای اردوگاه دانش‌آموزی در خلخال نیز از جمله موضوعات مورد نیاز دانش‌آموزان بوده و لازم است جزو مصوبات سفر بعدی به این شهرستان باشد.
عاملی با اشاره به نیازمندی‌های خلخال از جمله جاده کلور - درام، آب هشتجین و کلور، شبکه فاضلاب کلور، سد‌های معیشتی شهرستان و اردوگاه ازناو - خلخال، تصریح کرد: مدیران برای آغاز اجرای این پروژه‌ها و یا جلوگیری از غیرفعال شدن اجرا، پیگیری‌های لازم را داشته باشند.
در این نشست که در ادامه نشست‌های بررسی مسائل پروژه‌های شاخص شهرستان‌های استان اردبیل برگزار شد، موضوعات دیگری، چون مشکلات مربوط به معدن و موضوعات مرتبط با دستگاه‌های کشاورزی، راهداری و آموزش‌وپرورش هم مطرح و راهکار‌های لازم برای رفع مشکلات و تسهیل امور اتخاذ شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۱۵ هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • برگزاری ۱۵هزار ملاقات بین فرزندان طلاق و والدین در سال ۱۴۰۲
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • امام جمعه اردبیل: وعده صادق، قدرت ایران را قبولاند
  • تأکید امام‌جمعه سمنان بر آموزش معلمان جدید‌الورود
  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد