Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  همزمان با چهارمین روز از دهه فجر و به این مناسبت امروز یکشنبه به صورت ویدئو کنفرانس و توسط رئیس جمهور، مرکز فرهنگی دفاع مقدس «مرصاد» در استان کرمانشاه همزمان با ۹ مرکز فرهنگی دیگر در کشور افتتاح شد.

روحانی با حضور در موزه دفاع مقدس، ۱۰ مرکز فرهنگی را در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، مازندران، یزد و کرمانشاه افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و مسئولان ارشد نظامی و کشوری از حاضرین در مراسم افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس یادمان تنگنه مرصاد شهرستان اسلام آبادغرب استان کرمانشاه بودند.

مرکز فرهنگی دفاع مقدس مرصاد در کیلومتر ۳۵جاده کرمانشاه به اسلام آباد غرب (تنگه مرصاد) است و در جهت ترویج وانتقال ارزش های دفاع مقدس فعالیت خواهد کرد.

انتهای  پیام/ز

 

افتتاح مرکز فرهنگی دفاع مقدس یادمان تنگنه مرصاد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد

سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.

وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • برگزاری آیین نقد کتاب لبخند آفتابی
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • افتتاح چند پروژه شهری در دهه کرامت امسال در قم
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • پردیس فرهنگ و رسانه تبریز آماده افتتاح شد
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • افتتاح همزمان ۷ نیروگاه خورشیدی مدارس در ۶ استان