Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی روشن روان مدیرگروه فیلم و سریال شبکه سه با اشاره به آنچه که به عنوان حذفیات سریال «آنام» در پخش روز پنجشنبه ۱۲ بهمن اتفاق افتاده بیان کرد که هیچ حذفیاتی وجود نداشته است.

مهدی روشن روان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره حذف تیتراژ سریال «آنام» که پنجشنبه شب در پخش اتفاق افتاده بود، بیان کرد: قسمت جدید سریال «آنام» که پنجشنبه ۱۲ بهمن ماه پخش شد به دلیل کنداکتور که فشرده شده بود بدون تیتراژ و خلاصه قسمت های سریال روی آنتن رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: کنداکتور پخش در پنجشنبه ۱۲ بهمن فشرده بود و باعث شد تیتراژ و خلاصه قسمت های سریال حذف شوند وگرنه هیچ سکانسی از خود سریال و قصه حذف نشده است. حتی خود من تا ساعتی مانده به پخش منتظر رسیدن قسمت جدید سریال بودم و برای آن پیگیری می کردم.

روشن روان اظهار کرد: فقط همانطور که گفته شد تیتراژ اول و آخر سریال و خلاصه قسمت های آن پخش نشد که آن هم به دلیل فشردگی کنداکتور بوده است ولی در تکرارهای بعدی سریال همه اینها پخش شدند. چنین اتفاقی پیش از این هم رخ داده است که تیتراژ سریال یا برنامه ای در فشردگی زمانی و رسیدن به بخش خبری و... حذف شود. ضمن اینکه امکان دارد صحنه هایی به صلاح شبکه یا سازمان حذف شود و این امری عادی و طبیعی است.

روزهای گذشته جواد افشار درباره حذف تیتراژ سریال «آنام» و سانسور سریال انتقاد کرده بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند

الهام علی اف، رئیس جمهوری آذربایجان تایید کرد که باکو و ایروان درک مشترکی از اینکه یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد، دارند و تاکید کرد که تنها بررسی جزئیات نهایی باقی مانده است.

علی اف گفت: ما بیش از هر زمان دیگری به حل موضوع (امضای توافقنامه صلح) نزدیک شده ایم. او همچنین خاطرنشان کرد که چندین سال پیش حتی توافقی در مورد اصول توافق وجود نداشت.

رئیس جمهوری آذربایجان ادامه داد: در آن زمان حتی پیش نویس توافقنامه صلح وجود نداشت و اکنون ما یک درک مشترک داریم که یک توافقنامه صلح باید چگونه باشد.

وی در پایان گفت: ما فقط باید جزئیات را بررسی کنیم، البته هر دو طرف به زمان نیاز دارند.

در ۷ دسامبر گذشته، دفتر نخست وزیر ارمنستان و دولت رئیس جمهور آذربایجان بیانیه مشترکی صادر کردند که در آن بر عزم ایروان و باکو برای عادی سازی روابط و انعقاد معاهده صلح بر اساس احترام به اصول حاکمیت و تمامیت ارضی تاکید کردند. آذربایجان به نشانه حسن نیت ۳۲ سرباز ارمنی و ارمنستان دو سرباز آذربایجانی را آزاد کردند.

در همین حال، نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان دیروز گفت که ایروان و باکو روند عملی تعیین حدود مرز‌ها را آغاز کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • داستان تیتراژ سریال دلیران تنگستان
  • داستان تیتراژ سریال«دلیران تنگستان»/ وقتی موسیقی ایرانی محترم است
  • «غرغر خان» به باغ شادونه رسید/ یک ماجرای جدید
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • پایان‌ راز آلود قسمت ۱۰ سریال شوگون؛ فصل دوم حماسه پرطرفدار ژاپنی در راه است؟
  • سریال کره‌ای Hide؛ جاذبۀ معماهای تمام‌نشدنی
  • سریال ادامه‌دار VAR؛ قسمت بیست‌وسوم
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • علی اف: باکو و ایروان بیش از هر زمان دیگری به توافق صلح نزدیک شده‌اند