Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،ستوان یکم مهدی سلامتی فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز از برگزاری رزم شبانه  بسیجیان گردان الی بیت المقدس هرمز خبر داد.

وی گفت : این رزم شبانه بسیجیان پایگاه های مقاومت بسیج بخش هرمز با اجرای عملیات های مقابله با ناآرامی‌ها، کنترل معابر، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، هلی‌برد و ضد هلی‌برد نیروها ، دفاع تاخیری، و آمادگی توان رزم بسیجیان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرمانده حوزه مقاومت شهدای هرمز افزود: این رزم شبانه با شرکت ۲۵۰ نفر از بسیجیان گردان های الی بیت المقدس در وسعت ۱۰ هکتاری از سواحل این جزیره برگزار شد.

ستوان یکم مهدی سلامتی گفت: راهپیمایی تاکتیکی ،آمادگی نظامی، انفجارات، عبور از موانع ، آموزش تاکتیک‌های نظامی و مقابله با تهدیدات و بحران های احتمالی، سنجش سرعت و توان بسیجیان در اجرای برنامه‌ها و رویارویی با حادثه‌ها از دیگر اولویت های این رزم شبانه بود که با موفقیت اجرا شد.

وی افزود:برگزاری کلاس های اخلاق ، بصیرت افزایی، بینش اسلامی ، اطاعت و ولایت پذیری، دین شناسی، خداشناسی ازبرنامه های جانبی این رزم بود.

انتهای پیام/ف

  رزم شبانه گردان الی بیت المقدس هرمز

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم

حسین عبدی سرمربی سابق تیم ملی فوتبال نوجوانان که کاندیدای عنوان بهترین مربی سال ورزش ایران بود، در مورد سپرده شدن هدایت تیم ملی جوانان به خود گفت: چند ماه زمان را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می کنیم تا نسل خوبی به فوتبال ایران معرفی کنیم.

دریافت 16 MB

     

دیگر خبرها

  • افزایش سرعت بادجنوب غربی/ تنگه هرمز متلاطم است
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • گشایش نمایشگاه کارآفرینی و اشتغال بسیجیان استان در درچه
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان پنجم اردیبهشت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • ناپایداری های جوی و دریایی در هرمزگان / افزایش سرعت بادجنوب غربی
  • بارش شبانه و کم سابقه باران در یزد | شدت بارش‌ها را ببینید
  • اعتراف به قتل قدیمی در بزم شبانه
  • اعتـراف به قتل قدیمی در بـزم شبـانه