Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@22:34:06 GMT

پیام اینترنتی دو زن قبل از خودکشی

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۸۶۶۰

به گزارش پارس نیوز،

، عصر جمعه 13 بهمن ماه بود که مأموران مرکز فوریتهای پلیس 110 تهران بزرگ از وقوع یک حادثه هولناک با خبر شدند.

مأموران پلیس دریافتند دو زن جوان اقدام به خودکشی کرده که پیکر بی جان آنها به بیمارستان لقمان حکیم منتقل شده است.

مأموران کلانتری 112 ابوسعید پس از بررسی میدانی دریافتند دو زن جوان به اسامی بهاره 24 ساله و ندا 18 ساله در یک آرایشگاه زنانه در منطقه قلعه‌حسن‌خان به عنوان استاد و شاگرد مشغول کار بودند که دست به خودکشی زده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از مشتریان این آرایشگاه‌ها که همسایه این دو زن نیز بوده از طریق پروفایل یکی از این دو نفر متوجه اقدام به خودکشی آنها می‌شود.

این همسایه به ناگاه در صفحه پروفایل این دو نفر با نوشته‌ «صاحب این پروفایل مُرد، مبارک خیلی‌ها» و سپس پروفایل بعدی که نوشته شده بود «تمام شد الفاتحه صلوات»‌ مواجه می‌شود.

زن همسایه با دیدن این متن‌ها مشکوک شده و سریعاً‌ به آرایشگاه مراجعه می‌کند که پس از مراجعه به آرایشگاه متوجه سرفه کردن و سر و صدای متوفیان شده که آنها را صدا می‌کند که این دو نفر با شنیدن صدای همسایه ریموت در آرایشگاه را می‌زنند و این فرد بلافاصله وارد مغازه شده و حال و روز این دو نفر را مشاهده کرده و آن دو به وی می‌گویند که قرص برنج خورده‌اند.

زن همسایه بلافاصله موضوع را به عوامل اورژانس اطلاع می‌دهد و عوامل اورژانس این دو نفر را ابتدا به بیمارستان 12 بهمن شهرقدس و سپس به بیمارستان لقمان حکیم تهران منتقل می‌کنند.

متأسفانه تلاش پزشکان در این خصوص نتیجه نداد و بهاره قبل از رسیدن به بیمارستان فوت و لحظاتی بعد ندا نیز فوت کرد.

هر دو زن متأهل بوده و بهاره دارای دو فرزند است؛ بنا بر اخبار واصله و بررسی‌های اولیه بهاره دارای مشکلات خانوادگی بوده و سابقه خودکشی نیز داشته است.

ضرومی رئیس کلانتری 112 ابوسعید گفت: دستورات قضایی لازم در صورت چگونگی و علت خودکشی و فوت این دو نفر توسط مراجع قضایی اخذ شده و این موضوع در حال بررسی است.

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  علی دیانتی با اشاره به آغاز کشت بهاره چغندرقند در استان، گفت: سطح ابلاغی برای کشت چغندرقند در استان نسبت به پارسال هزار هکتار کاهش یافته است.

وی با اشاره به اینکه امسال آرایش کشت مورد نظر به صورت ۵۰ در ۲۵ یا ۴۰ در۶۰ به کشاورزان و کارخانه داران ابلاغ شده، ادامه داد: آبیاری قطره‌ای یا نوار تیپ نیز نوع آبیاری مورد نظر برای این محصول است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: این وضعیت به هر یک از بوته‌های چغندرقند امکان می‌دهد که به حداکثر نور و مواد غذایی دست یابند و کمترین رقابت بین گونه‌ای را داشته باشند و در نهایت به حداکثر ظرفیت رشد و تولید خود برسند.

دیانتی با اشاره به اینکه انجام عملیات مکانیزه داشت مزرعه از قبیل کوددهی، مبارزه با آفات و برداشت مکانیزه توسط ماشین آلات در آرایش کشت مورد توجه است، افزود: صرفه جویی ۳۰ درصدی در مصرف آب افزایش تراکم بوته و سهولت در اجرای سیستم آبیاری تیپ از مزایای این نوع ابیاری است.

وی گفت: این اقدام در راستای کمک به احیای دریاچه ارومیه و بالا بردن راندمان آبیاری در کشت قرار دادی انجام می‌شود و تمامی مطالبات چغندر کاران استان نیز پرداخت شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی به کشاورزان توصیه کرد: منابع کودی را با مراجعه به مراکز تامین کنند و به محض مساعد شدن هوا آن را مصرف کنند.

وی با اشاره به محصولاتی که در کشت بهاره کاشت می‌شود، افزود: حبوبات، نباتات علوفه‌ای و چغندرقند بخشی از این محصولات هستند که در کنار انواع سبزی و صیفی جات کاشته می‌شوند.

دیگر خبرها

  • آغاز کشت بهاره چغندرقند در آذربایجان‌غربی
  • واکنش رسمی به ماجرای خودکشی دکتر پرستو بخشی | هنوز علت مرگ این متخصص قلب مشخص نشده است | انتقال پرستو بخشی به نورآباد به خاطر تبعید و با اجبار بود؟
  • ارسال پیام و درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال، شگرد جدید کلاهبرداران اینترنتی
  • اقدام عملی نهاد‌های بین المللی برای جلوگیری از اقدامات جنون آمیز رژیم صهیونیستی
  • هشدار پلیس فتا درمورد شگرد کلاهبرداران اینترنتی
  • پلیس فتا: ارسال پیام درخواست واریز وجه و ارز دیجیتال شگرد کلاهبرداران اینترنتی است
  • پروفایل، عکس نوشته، پوستر و استوری شهادت حضرت علی (ع) + متن تسلیت
  • تامین کود مورد نیاز کشاورزان برای کشت‌های بهاره
  • پشت پرده ماجرای دردناک مرگ دکتر «پرستو بخشی»
  • روایت یک مقام نظام پزشکی از خودکشی پزشک خانم