Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@02:06:41 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در تربت جام

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۸۹۱۴

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل در تربت جام

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سرهنگ هوشنگ کیانی فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: در پی گزارش ۲ فقره سرقت شبانه منزل در روستای کاریزنو موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه انتظامی شهید مالکی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی شهید مالکی پس از بررسی آثار بجامانده در محل سرقت و اظهارات یکی از مالباختگان به داماد وی مظنون شدند و با هماهنگی مقام قضائی او را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی شهرستان تربت جام گفت: متهم ۲۵ ساله که اعتیاد شدید به مواد مخدر صنعتی دارد در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود، اما در ادامه تحقیقات در مواجهه با ادله و مستندات موجود به سرقت شبانه از منزل پدر زنش و یک فقره سرقت منزل دیگر در روستای کاریز نو اعتراف کرد.

سرهنگ کیانی در ادامه گفت:: اموال مسروقه از مخفیگاه متهم کشف شد و با هماهنگی مقام قضائی تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

انتهای پیام //ز. ج.

 
سارق حرفه‌ای منزل به دام افتاد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۸۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه‌دار در شاهرود

علیرضا شائینی، فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود  اظهار کرد: در پی وقوع سرقت ساختمان نیمه‌کاره در شهرستان شاهرود، موضوع به طور ویژه در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ بسیج این شهرستان قرار گرفت.

وی بیان کرد: پلیس با استفاده از تجهیزات هوشمند پلیسی و با اقدامات فنی و شبانه‌روزی مأموران کلانتری توانستند، هویت سارق را شناسایی و وی را حین سرقت از یک ساختمان نیمه‌کاره دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقادیر اموال سرقتی مربوط به تأسیسات و تجهیزات ساختمانی کشف شد.

شائینی عنوان کرد: در بررسی‌های بیشتر پلیس مشخص شد، متهم در مرخصی از زندان بوده و در طول این مدت اقدام به سرقت از ساختمان نیمه‌کاره کرده بود.

وی اضافه کرد: متهم در بازجویی‌های پلیس به چهار فقره سرقت اعتراف کرد و پس از تکمیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • بازداشت سارق حرفه ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • بازداشت سارق حرفه‌ای ۲۵ خودرو در غرب تهران
  • دستگیری سارق مسلح طلا و جواهرات در جیرفت
  • سارق کابل‌های فشار قوی در اسفراین بازداشت شد
  • کشف قرص‌های غیرمجاز و دستگیری سارقان منزل در فارس
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در آذرشهر
  • دستگیری یک سارق سابقه دار در شاهرود
  • سرقت ۳۰ میلیاردی ۲ سارق از منازل اصفهانی‌ها
  • دستگیری سارق ویلا‌های رامسر
  • دستگیری سارق سابقه‌دار در شاهرود