Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@20:35:58 GMT

آمار قابل توجه راموس در لالیگا

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۹۹۹۰۱۸

آس گزارش داد، رئال مادرید شنبه شب در هفته بیست و دوم لالیگا نتوانست لوانته را شکست دهد و برابر میزبانش دو بر دو مساوی کرد. گل نخست سفیدپوشان را سرخیو راموس با ضربه سر به ثمر رساند. مدافع اسپانیایی برای چهاردهمین فصل پیاپی در این رقابت‌ها گلزنی کرد و توانست سومین مدافع تاریخ این رقابت‌ها باشد که به این رکورد می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با مانولو سانچیس در این زمینه برابر شد.

راموس برای ورود به سه مدافع برتر از رکورد لاراسابال پیشی گرفت که ۱۳ فصل پیاپی گلزنی کرده بود. مدافع اسپانیایی در رکورد شکنی بازیکن پیشین مادرید را پیش رو دارد. فرناندو هیرو در ۱۵ فصل پیاپی گلزنی کرد.

گل راموس مقابل لوانته از جهت دیگر خاص بود. او توانست پنجاهمین گلش را برای مادرید در لالیگا به ثمر برساند. مدافع اسپانیایی با این گلزنی به ناکامی اش در باز کردن دروازه‌ حریفان در این فصل پایان داد. او پیش از این در فصل گذشته در هفته بیست و هفتم مقابل رئال بتیس گلزنی کرده بود.

آخرین گل راموس در فصل ۲۰۱۷-۱۸ (در همه رقابت‌ها) به چهار ماه پیش باز می گشت. او در پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل آپوئل نیکوزیا گلزنی کرد. مدافع مادرید در آن شب گل تعیین کننده‌ای را در دقیقه ۶۱ به ثمر رساند. برای راموس رکوردی غیر ممکن نیست.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۹۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد

با وجود اینکه هنوز چند هفته به پایان مسابقات لیگ برتر انگلیس باقی مانده است اما رکورد گلزنی در یک فصل 20 تیمی شکسته شد.

به گزارش طرفداری، هری مگوایر موفق به زدن گل شماره 1085 در این فصل از مسابقات لیگ برتر انگلیس شد.

با گلزنی هری مگوایر در دقیقه 43 بازی مقابل شفیلدیونایتد، تعداد گل‌های زده شده در این فصل از مسابقات لیگ برتر به عدد 1085 رسید تا بدین‌ترتیب رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل از لیگ ۲۰ تیمی شکسته شود. این رکورد جالب‌توجه در حالی به ثبت رسیده است که هنوز ۴۵ بازی دیگر تا پایان لیگ برتر امسال باقی مانده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • ضرغامی: آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است/ حال مردم خوب است
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • جلالی و فرصت شکستن رکورد 15 ساله!
  • در مسیر اسطوره‌شدن؛ فدریکو والورده به رکورد ۲۵۰ بازی برای رئال مادرید رسید + عکس
  • سهم ۳ برابری شهرستان‌ها از کنسرت‌های فروردین/ علیرضا طلیسچی رکورد زد
  • رکورد بی‌سابقه رئال مادرید در 88 سال اخیر پس از پیروزی مقابل بارسلونا
  • کامبک دقیقه۹۰ رئال با گل بلینگام/ کارلتو کلک ژاوی و لالیگا را باهم کَند/ بارسا هر سه ال‌کلاسیکو را باخت!
  • آمارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر| رشد قابل اعتنای گلزنی با حفظ رکورد دروازه‌بان استقلال