Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

محتوای آموزشی مانیتورهای تعبیه شده در مناطق پررفت و آمد فرودگاه یاسوج مورد توجه کارکنان و مسافران این فرودگاه قرار گرفته است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، تعبیه 9 مانیتور با محتوای آموزشی نکات مربوط به هوانوردی، روانشناسی و رفتار سازمانی در مکان های پررفت و آمد فرودگاه یاسوج، طرح ابتکاری امیرحسین بیگله، مدیرآموزش و از کنترلرهای این فرودگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی هدف از اجرای این طرح را آموزش غیرمستقیم به کارکنان و مسافران و تبدیل نکات اخلاقی و روانشناسی مفید به رفتار عنوان می کند و می گوید: در راستای استفاده از ظرفیت ذهن ناخودآگاه و اثر بخشی بیشتر مفاهیم آموزشی در حوزه های هوانوردی، فرهنگ سازمانی و روانشناسی، تلویزیون آموزشی فرودگاه را با نمایش محتواهای صوتی و تصویری راه اندازی کرده ایم.

مدیرآموزش فرودگاه یاسوج توضیح می دهد: از نگاه  روانشناسان، مغز یک ماشین حل مسئله است. برای حل مسئله باید اطلاعاتی را دریافت کرد و سپس به پردازش آن تا رسیدن به نتیجه مورد نظر پرداخت. در واقع، ما در روز به صورت خودکار یا با آگاهی به موضوعاتی توجه می‌کنیم و بر آنها متمرکز می شویم.

بیگله می افزاید: تقسیم ذهن به خودآگاه و ناخودآگاه بر مبنای این فرض است که روانکاوی به فرایندهای آسیب‌شناختی حیات روانی انسان پی می‌برد و بخش مهمی از آنچه هر فرد یاد می‌گیرد، از طریق درونی‌سازی است و مدل‌سازی ناخودآگاه یا تأثیرپذیری از محیط اطراف از عوامل مؤثر در شکل‌دهی رفتار و تفکر تعریف شده است. درونی‌سازی از طریق محیط اطراف، فرد را به تجزیه و تحلیل گفته‌ها و اعمال درون‌فکنی خود وامی‌دارد که موجب می شود، فرد نگرش‌ها، عقاید، ارزش‌ها و رفتار خود را درونی کند و تغییر دهد و خود را هرچه بیشتر به الگوی مورد نظر شبیه و همانند کند.

وی همچنین خبر داد: اخیرا دپارتمان روان شناسی فرودگاه را با همکاری یکی از مراکز تخصصی یاسوج راه اندازی کرده ایم که با استقبال خوبی همراه بوده است.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۹۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، به مناسبت هفته سلامت همایش پیاده‌روی خانوادگی در یاسوج برگزار می شود.
این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهداء جوایز ارزنده برگزار می شود.
این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه مبترکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می شود.

 

دیگر خبرها

  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی با جوایز ارزنده در یاسوج
  • (ویدئو) تلاش برای نجات ده‌ها نهنگ به گل نشسته در غرب استرالیا
  • فعالیت روانشناسان بدون پروانه اشتغال حرفه‌ای تخلف تلقی می‌شود + فیلم
  • رنگ‌ها، جهانی که غالبا از آن غافلیم!
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم، اما خدا جای حق نشسته
  • طعنه سنگین رشیدی کوچی به کریمی قدوسی: گفته بودی من نفوذی اسرائیلم اما خدا جای حق نشسته /بازم برای توجیه رفتار غلطت از رهبری هزینه کردی!!
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!
  • افتتاح ۳۷(سی و هفتمین)جایگاه سوخت استان در یاسوج