Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر تقی زاده گفت : پروژه های افتتاح شده ،شامل افتتاح کارخانه مگامدول اول ، بهره برداری از خط 7 تولید کنستانتره ، تولید آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و افتتاح واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گل گهر می باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ناصر تقی زاده مدیر عامل گل گهر  درگفتگو با  کارگران کرمان در تشریح  طرح های افتتاح شده در سفر 2 روزه ریاست جمهوری به کرمان ،گفت:پروژه های افتتاح شده  شامل افتتاح کارخانه مگامدول اول  ، بهره برداری از خط 7 تولید کنستانتره ،  تولید آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و افتتاح واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گل گهر می باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقی زاده افزود : منطقه گل گهر با دارا بودن ۶ آنامولی معدنی، ۲۶ درصد ذخایر سنگ آهن ایران را دارد لذ ا این مجموعه تنها مجتمع کشور است که از استخراج سنگ آهن تا تولید فولاد را در یک منطقه و به صورت یکجا انجام می دهد .
وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۱۹ هزار و نفر در شرکت ها و تمامی پروژه ها منطقه گل گهر مشغول به کار هستند که از این میزان بیش از 5700 شغل در دوسال اخیر ایجاد شده است.
مهندس تقی زاده گفت: طرح انتقال آب خلیج فارس به منطقه با مشارکت شرکت گل گهر در حال اجراست که در صورت رفع مشکلات نقدینگی، این پروژه ملی ظرف ۲سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی اظهار داشت: مجموع تولیدات گل گهر از سال ۹۲ به ۹۶ افزایش ۱۲۶ درصدی پیدا کرده است که در این میان میزان تولید شرکت معدنی و صنعتی گل گهر طی این مدت بیش از ۷۰ درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت گل گهر اذعان کرد :  پروژه های افتتاح شده  شامل بهره برداری از خط 7 تولید کنستانتره ، افتتاح کارخانه مگامدول ، تولید آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر و افتتاح واحدهای گازی نیروگاه سیکل ترکیبی گل گهر می باشد

وی تصریح کرد : برای راه اندازی و ساخت خط ٧ تولید کنسانتره شرکت معدنی و صنعتی گل گهر با ظرفیت ٢ میلیون تن در سال ٧٠٠ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و  49 میلیون یورو هزینه ارزی شده است .

تقی زاده  تاکید کرد  : برای کارخانه مگامدول  آهن اسفنجی شرکت توسعه آهن و فولاد  به ظرفیت ١.٧ میلیون تن در سال ٢٧٠٠میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و ٦٣ میلیون یوروارزی شده و نیز برای واحد های گازی نیروگاه سیکل ترکیبی شرکت گهر انرژی سیرجان به ظرفیت ٣٣٢ مگاوات با ١٢٠٠ میلیارد ریال سرمایه گذاری ریالی و٢٨٠ میلیون یورو سرمایه گذاری ارزی شده است .

مدیر عامل مجتمع صنعتی گل گهر اذعان کرد : مجموع سرمایه گذاری پروژه های فعلی گل گهر با احتساب ٢٠ درصد هزینه های زیر ساخت بالغ بر ٥٥٢٠ میلیارد ریال و ٤٧٠ میلیون یورو بوده است و ضمن اینکه در مجموع این طرح ها بالغ بر ٢٢٠٠ نفر اشتغال در منطقه ایجاد کرده است و تولیدات استخراجی حاصل از  معادن گل گهر شامل گندله سنگ آهن، کنسانتره سنگ آهن  و سنگ‌دانه بندی شده می‌باشند .

 

انتهای پیام/م

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۹۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی

آریافر مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: پارسال یک‌ میلیون و ۳۵۹ هزار تن سیمان در خراسان جنوبی تولید شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل‌تر ۷ درصد افزایش داشته است.

او افزود: در کارخانه‌های سیمان استان تاکنون برای حدود ۷۰۰ نفر شغل ایجاد شده است و سیمان استان علاوه بر تأمین نیاز داخل، به کشور افغانستان نیز صادر می‌شود.

بیشتر بخوانید

 سرمایه گذاری جدید ۱۵ هزار میلیاردی/ طلا، زغال سنگ، آهن، تایر و منیزیت روی ریل توسعه قرار گرفتند

آریافر بیان کرد: پارسال ۵۰۲ هزار تن سیمان به ارزش ۱۵ میلیون دلار صادر شده است.

در سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کاری و واحد‌های نمونه خراسان جنوبی، واحد کارگری سیمان قاین به عنوان واحد نمونه استان معرفی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • آمادگی شرکت نفت مناطق مرکزی برای به راه‌اندازی کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم
  • آمادگی نفت مناطق مرکزی برای راه‌اندازی ایستگاه تقویت فشار گاز چشمه‌خوش و کارخانه ان‌جی‌ال ۳۱۰۰
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • یک‌ماه تا افتتاح بزرگترین کارخانه سرب و روی کشور
  • اشتغال ۷۰۰ نفر در کارخانه‌های سیمان خراسان جنوبی
  • پروژه «مرغ لاین» در میامی افتتاح می‌شود
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • اشتغال ۹۲ هزار نفری تعاونی‌های زنان در کشور