Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جهاد کشاورزی اندیمشک گفت: با توجه به ظرفیت‌های گسترده شهرستان اندیمشک ایجاد ۸۹ فرصت شغلی در طرح‌های مشاغل خانگی جهاد کشاورزی این شهرستان مورد توجه قرار گرفته است. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸ استانها خوزستان نظرات

سید هدایت‌الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اندیمشک اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود امسال و در اراضی کشاورزی شهرستان اندیمشک بیش از 235 هزار تن محصول سبزی و صیفی تولید و روانه بازار مصرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان این که امسال بیش از 11 هزار هکتار از اراضی کشاورزی اندیمشک به کشت محصول  سبزی و صیفی اختصاص یافته است افزود: این محصولات در زمینه انواع  سبزی‌جات غده‌ای و میوه‌ای، سبزی‌جات برگی و  محصولات جالیزی، تولید و روانه بازار مصرف می‌شوند. 

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک با اشاره به لزوم حمایت از تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی در زمینه کشاورزی و صنایع تبدیلی آن، عنوان کرد: مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت جوان و استعدادهای شهرستان اندیمشک در این حوزه، باید جدی گرفته شود. 

وی با اشاره به این که در صورت توجه به گسترش مشاغل خانگی جهاد کشاورزی، امکان کار آفرینی با سرمایه کم و افزایش تولیدات مربوط به این حوزه وجود دارد گفت: اداره جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک از حضور سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی کشاورزی، حمایت ویژه میکند. 

موسوی با بیان این که امسال بیش از 150 درخواست در ارتباط با دریافت تسهیلات مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی کشاورزی در اندیمشک ارائه شده است، افزود: پیش‌بینی می‌شود این طرح ها با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال در شهرستان اجرایی شوند. 

وی بیان کرد: این طرح‌ها در صورت اختصاص اعتبارات بانکی اجرایی و پیش‌بینی می‌شود بیش از 89 فرصت شغلی با راه‌اندازی آن‌ها در شهرستان ایجاد و ظرفیت‌های اندیمشک در حوزه  تولیدات کشاورزی  بیش از گذشته گسترش یابد.

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان اندیمشک با اشاره به این که طرح‌های مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی کشاورزی توسط اداره تعاون و جهاد کشاورزی اندیمشک بررسی و اقدامات مورد نیاز به جهت ایجاد شغل و استفاده از ظرفیت‌های شهرستان در این حوزه به اجرا می‌رسد، گفت: گسترش اعتبارات این حوزه در حوزه روستایی اندیمشک ضروری است.

موسوی با بیان این که تاکنون بیش از 200 پرونده در حوزه مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی روستایی اندیمشک بررسی و کارشناسی شده است، عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود با اجرای این طرح‌ها، فرصت‌های شغلی مورد نیاز گروه‌های سنی 18 تا 35 در بخش‌های روستایی شهرستان تأمین و گام‌های جدی و مهمی در این حوزه برداشته شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های گسترده مسئولان شهرستان در جهت افزایش اعتبارات و تسهیلات بانکی مربوط به ایجاد مشاغل خانگی و صنایع تبدیلی کشاورزی در شهرستان اندیمشک و ایجاد زمینه مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه اشتغال و تولید، گفت: مشاغل خانگی یکی از مهم‌ترین فرصت‌های شهرستان در حوزه اشتغال و افزایش تولیدات کشاورزی بوده و در صورت توجه مسئولان و تأمین اعتبارات مورد نیاز آنها شاهد گام‌های جدی و عملیاتی در  حوزه خودکفایی و توسعه پایدار شهرستان هستیم.

انتهای پیام/ح

R41468/P1357/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۹۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است

فرماندار تایباد گفت: منطقه آزاد دوغارون بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی شهرستان تایباد است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، مهدی شیردل صبح امروز در میزگرد فرصت‌های سرمایه‌گذاری منطقه آزاد دوغارون در حوزه کشت زعفران گفت: کشت زعفران یکی از مهمترین کشت‌های شهرستان تایباد است و کشاورزان این حوزه می‌توانند با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون آشنا شوند.

وی افزود: منطقه آزاد دوغارون ظرفیتها و مزیت‌های خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و کشاورزان شهرستان می‌توانند از مزیت‌ها و ظرفیت‌های بالقوه آن استفاده کنند.

مدیر اجرایی منطقه آزاد دوغارون نیز گفت: فرصت حضور سرمایه‌گذاران برای تمام کشاورزان شهرستان در منطقه آزاد دوغارون وجود دارد.

محسن پوراحمدی افزود: یکی از مهمترین مزیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد دوغارون معافیت 25 ساله است که یک ظرفیت بسیار خوب برای سرمایه‌گذاران است.

وی گفت: همجواری با افغانستان و بازار هدف آن یک ظرفیت بالقوه برای سرمایه‌گذاران در حوزه کشاورزی به خصوص زعفران است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان تایباد نیز گفت: کشاورزی در حوزه زعفران بخشی از زندگی مردم شهرستان تایباد است.

جواد اعتضادی افزود: سطح زیر کشت زعفران در این شهرستان 8500 هکتار است که رتبه سوم تولید زعفران در خراسان رضوی را دارد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۵۰۰ فرصت شغلی در استان سمنان
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • ایجاد ۱۲ هزار و ۵۸۵ فرصت شغلی برای مددجویان لرستان
  • هدفگذاری برای ایجاد ۶۰ تعاونی با ۱۶۰۰ فرصت شغلی طی امسال
  • دوغارون؛ بهترین فرصت برای سرمایه‌گذاران حوزه کشاورزی است