Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به مسائل پیش‌آمده در رابطه با خوابگاه خودگردان طرف قرارداد به این دانشگاه نامه ای ارسال کرد.

 به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شورای صنفی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی گیلان نسبت به مسائل پیش‌آمده در رابطه با خوابگاه خودگردان طرف قرارداد با این دانشگاه نامه‌ای ارسال کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر شاهرخ یوسف‌زاده چابک، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی گیلان

جناب آقای دکتر افشین شفقی، معاونت محترم فرهنگی و دانشجویی دانشگاه

جناب آقای دکتر جمشید محمدی، معاونت محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه

با سلام و احترام، ضمن آرزوی توفیق و تحیات الهی، متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد ایجاد دغدغه و نگرانی نابجا برای جمعی از دانشجویان گرامی این دانشگاه که ساکن در خوابگاه خودگردان نرگس هستند بوده‌ایم، آن هم در ایام امتحانات که لزوم تامین رفاه و آسایش دانشجویان بیش از زمان‌های دیگر اهمیت می‌یابد.

 بی‌شک از اقدامات شایسته هیات رئیسه محترم دانشگاه حمایت و مساعدت مالی مقتضی جهت اسکان دانشجویان در خوابگاه خودگردان مناسب شأن دانشجویان بوده تا از این طریق ضمن کاهش فشار مالی بر دانشجویان متقاضی خوابگاه، اطمینان از برخورداری دانشجویان از امنیت و امکانات کافی نیز به دست آید.

به‌ویژه با منظور داشتن ظرفیت بسیار پایین خوابگاه‌های ملکی این دانشگاه در مقایسه با دانشگاه‌های هم‌تراز در سطح کشورکه خود توجه مسئولین امر و نیز خیران استان را می‌طلبد.

این شورا به عنوان نمایندگان صنفیِ قانونی و رسمی دانشجویان دانشگاه و با توجه به رسالت خویش جهت حمایت و نظارت بر حفظ حقوق این صنف، بر خود لازم می‌داند موارد ذیل را به اطلاع عموم مسئولین گرامی برساند.

طبق روال هرساله، دانشجویان با معرفی‌نامه‌ای از جانب دانشگاه علوم پزشکی گیلان، قرارداد یک ساله (لغایت تیر ۹۷) با خوابگاه نرگس منعقد کرده‌اند. بدیهی‌ست امتناع دانشگاه از ادامه همکاری با این خوابگاه (آن هم در شرایطی که دانشجویان رضایت کامل از خدمات دریافتی دارند) خسارات مالی و روانی برای دانشجویان  بدنبال خواهد داشت. به جد انتظار می‌رود مسئولین امر آسایش و رضایت دانشجویان را بر هر رابطه و ضابطه‌ای ارجح بدانند.

بدیهی‌ست چنانچه تصمیمی بر تغییر خوابگاه طرف قرار داد وجود دارد می‌بایست پس از اتمام تاریخ قرارداد داخلی دانشجویان (تیر ۹۷) و آن هم با خوابگاهی هم‌کفو و نه با سطح خدمات و آمادگی قبلی پایین‌تر صورت پذیرد.

از تمامی مسئولین امر دانشگاهی و استانی دخیل در این امر تقاضا داریم، چون گذشته تامین رفاه و آسایش در شان دانشجویان علوم پزشکی گیلان را اولویت قرار داده و مانع ایجاد فشار روانی و مالی نابجا بر دانشجویان گرامی گردند. در غیر اینصورت مسئولیت تبعات احتمالی چنین تصمیماتی بر عهده‌ی مسئولین دانشگاه است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۹۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دانشجویان پرانگیزه؛ اما مسئولان همچنان در خواب غفلت!/ دل نوشته‌های دانشجویی را جدی بگیرید تا مشکلات مملکت حل شوند
  • بهترین اتوماسیون اداری برای دانشگاه های علوم پزشکی چیست؟
  • ارتقاء دانشگاه علوم پزشکی مشهد در رتبه بندی جهانی موضوعی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های زاهدان رایگان شد
  • تقدیر از ۱۵۰ فعال قرآنی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • استقبال دانشجویان و جای خالی مسئولین در اولین روز جشنواره «تیتر ۱۳» + فیلم
  • هزینه‌های درمان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی زاهدان رایگان شد
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد