Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش سوزی گسترده در منزل روستای سبب سوختن کامل منزل پیرمرد ۷۰ ساله اوچ تپه ای شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، آتش سوزی گسترده در منزل روستای سبب سوختن کامل منزل پیرمرد ۷۰ ساله اوچ تپه ای شد.

در همین رابطه مسئول روابط عمومی و خدمات ایمنی اتش نشانی بوکان عنوان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۵ بهمن ماه در ساعت ۶ صبح بنا به تماس مردمی با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که منزلی در روستای اوچ تپه طعمه حریق شده که بلافاصله ماموران آتش نشان ایستگاه ۴ اندیشه به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظاهر فیضه افزود: ماموران اعزامی پس از رسیدن به محل فورا عملیات اطفا حریق را آغاز کردند.
وی ادامه داد: حریق بر اثر استفاده از بخاری نفتی رخ داده بود که تنها اتاق محل زندگی این پیر مرد با تمام وسایل موجود در آن را به خاکستر تبدیل کرد.
فیضه تصریح کرد: حوادث آتش گرفتن بخاری نفتی و انفجار باک سوخت این نوع دستگاه ها در شهرستان بوکان هر ساله خسارات زیادی را بدنبال دارد که در ۱۱ ماهه سالجاری بیش از ۴ منزل بر اثر استفاده از بخاری در روستاهای گل بهی، رحیم خان ، ینگیجه و اوچ تپه آتش گرفته و خسارات مالی زیادی به همشهریان مان وارد شده است.
وی در پایان یاداور شد: همچنین در آذر ماه سال گذشته نیز متاسفانه جان یک نفر را گرفته و افراد زیادی را هم دچار سوختگی کرد.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۹۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،روستای ۶۰ خانواری "سویرو" در ۲۵ کیلومتری شهر بانه واقع شده ، این روستا علاوه بر اینکه روستایی در دامن جنگل های بلوط زاگرس شمالی قرار دارد، به خاطر مهاجرت سالانه لک‌لک‌ها نیز شهرت خاصی دارد.
طبیعت بکر روستای "سویرو" وجود رودخانه پایین دست این روستا و درختان بلوط همچنین همزیستی ۵۰ ساله روستاییان با لک لک های سفید باعث شده هر ساله این منطقه میزبان صدها قطعه لک‌لک مهاجر شود که از مناطق گرمسیری به این روستا مهاجرت می کنند.
مردم روستای "سویرو" از گذشته های خیلی دور شاهد بازگشت لک‌لک‌ها به این منطقه بودند و آنها را نماد صلح و خوش اقبالی در روستا می دانند.
بر اساس سرشماری سال گذشته حدود ۳۵ لانه و بیش از ۱۵۰ قطعه پرنده هر ساله به این زیستگاه باز می گردند و در هر لانه با جوجه ها حدود چهار تا پنج لک لک زندگی می کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان آخرین تعمیرات دوره‌ای واحد‌های بخاری نیروگاه شهید رجایی
  • مولدسازی دارایی‌های دولت فرصتی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام دستگاه‌ها است
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • فوران دود و خاکستر از کوه آتشفشان اندونزی + فیلم
  • روستای "سویرو" بانه شهری برای لک‌لک‌ها
  • امدادگران، پیرمرد دچار ایست قلبی در کوه‌های اطراف اشنویه را نجات دادند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • پیرمرد هتاک اصفهانی حکم محرومیت ۱۰ ساله گرفت