Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسقف‌ اعظم کلیسای ارتدوکس قدس ضمن اعلام مخالفت با تحمیل مالیات به کلیساها و دیگر نهادهای بین‌المللی در قدس اشغالی از سوی رژیم صهیونیستی، تاکید کرد، کلیساهای مسیحی در قدس به اسرائیل مالیات نمی‌پردازند.

به گزارش ایسنا، به نقل از الیوم السابع، عطا الله حنا، اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس قدس در دیدار با تعدادی از نمایندگان رسانه‌ها پیرامون نیت شهردار این شهر برای تحمیل مالیات سنگین بر املاک کلیساها و نهادهای بین‌المللی در قدس گفت، آنچه شهردار قدس درباره پرداخت مالیات اعلام کرده را قاطعانه رد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسقف حنا افزود، این اقدام اسرائیل به منزله تعدی به کلیساها و نهادهای وابسته به آن در قدس است.

وی ادامه داد: مقامات اشغال‌گر ابتدا اوقاف ما را هدف قرار داده و به صورت غیرقانونی دست به سرقت می‌زدند و اکنون نیز مالیات‌های سنگین بر کلیساها، اداره‌ها و نهادها در قدس تحمیل می‌کنند تا قدس، این شهر قدیمی را از نشانه‌های مسیحی تخلیه و حضور مسیحیان را در این شهر تضعیف کرده و به حاشیه ببرند.

سخنگوی شهرداری قدس روز جمعه اعلام کرده بود که شهرداری قصد دارد مالیات‌هایی را بر املاک کلیساها، واتیکان و سازمان ملل که از پرداخت مالیات در این شهر معاف شده‌اند، اعمال کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۹۹۹۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، داود منظور در فضای مجازی در ادامه تشریح ویژگی‌های ممتاز قانون بودجه ۱۴۰۳، نوشت: اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی از ۱۳۱ هزار میلیارد تومان (همت) در سال ۱۳۹۹ به ۶۳۰ همت در سال ۱۴۰۳ افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: مستمری مددجویان ۳۰ درصد افزایش یافت

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: در این مدت، متوسط پرداختی ماهانه به مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۶۱۷ هزار تومان به ۱۶۹۰ هزار تومان افزایش یافته است.
تعداد مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی از ۳.۲ میلیون خانوار به ۳.۹ میلیون خانوار افزایش یافته است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد: همچنین، در دولت سیزدهم برای کمک به تغذیه کودکان دچار سوء تغذیه، مبلغ ۸۴۰ میلیارد تومان در بودجه سال ۱۴۰۲ و مبلغ ۱۷۲۸ میلیارد تومان در بودجه ۱۴۰۳ پیش‌بینی شده است.

منظور پیش از این نیز خبر داده بود که اعتبار مورد نیاز برای پرداخت فوق‌العاده خاص کارکنان خدوم نظام سلامت با رقم ۱۰ هزار میلیارد تومان در بودجه امسال به تصویب رسید.
نگهداشت کادر درمان و ارتقاء نظام سلامت یکی از مقوم های کلیدی سرمایه اجتماعی و از جمله اولویت‌های اصلی دولت است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229484 برچسب‌ها بودجه

دیگر خبرها

  • شکست جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • بازپیرایی و مرمت محله تاریخی حسینیه اعظم سمنان
  • صندوق سرمایه‌گذاری زمین و ساختمان در قم تشکیل می‌شود
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • استقرار نیروهای صهیونیست در قدس همزمان با شنبه مقدس مسیحیان
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق(ع) برگزار می‌شود
  • حال و هوای حسینیه اعظم زنجان در ایام شهادت امام جعفرصادق(ع)
  • آلمان روسیه را به حمله سایبری به حزب صدر اعظم متهم کرد