Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@08:57:25 GMT

صفحه نمایش سرفیس پرو ۴ مایکروسافت مشکل‌دار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۰۷۹۰

صفحه نمایش سرفیس پرو ۴ مایکروسافت مشکل‌دار شد

طبق گزارش‌های کاربران، سرفیس پرو ۴ مایکروسافت ظاهرا با مشکل پرش صفحه نمایش روبرو شده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت اندروید هدلاین، بسیاری از کاربران در فضای مجازی از پرش صفحه نمایش سرفیس پرو ۴ مایکروسافت گله و شکایت داشته‌اند و در انجمن‌های مجازی بسیاری از بروز چنین مشکلی ابراز نگرانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مشکل مربوطه از سال گذشته تاکنون آغاز شده و به گوش می‌رسد اما حالا شمار زیادی از کاربران از چنین معضلی گزارش داده‌اند.

این مشکل که در حال حاضر تحت عنوان Flickergate شناخته می‌شود، به گفته کاربران در مواقعی که دمای دستگاه بالا می‌رود، رخ می‌دهد و آنها به منظور کاهش دمای دستگاه باید از فریزر و یخچال استفاده کنند تا رایانه آنها دچار افزایش دما و در نتیجه نمایشگر  آن دچار پرش نشود. بسیاری از کاربران با ایجاد وب سایتی به نام مشکل مربوطه، مستقیما از شرکت مایکروسافت درخواست کرده‌اند که به مشکل رایانه‌هایشان رسیدگی کرده و در این باره پاسخ دهد.

در این وب سایت همچنین گزارش شده است که چنین مشکلی معمولا پس از پایان یافتن زمان یکساله گارانتی و ضمانت نامه محصول مذکور اتفاق میفتد و کاربران باید به منظور حل مشکل متحمل هزینه‌های گزاف و هنگفتی شوند.

در اینجا باید گفت که شرکت مایکروسافت در حال حاضر از مشکل پرش صفحه نمایش در سرفیس پرو ۴ مطلع و آگاه بوده و هم اکنون درحال بررسی علت واقعه و انجام تحقیقات جدیدی برای حل مشکل مربوطه هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۰۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرقت در اردبیل

 جلال آفاقی گفت: با انجام اقدام‌های پیشگیرانه در بحث سرقت در یک سال گذشته شاهد کاهش حدود ۲۵ درصدی وقوع این جرم در شهرستان اردبیل بودیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل با اشاره به اثربخش بودن تمهیدهای در نظر گرفته شده برای تعطیلات نوروزی، بیان کرد: همچنین نوروز امسال با تلاش‌های صورت گرفته حدود ۲۸ درصد آمار وقوع سرقت در اردبیل به نسبت مدت مشابه پارسال کاهش داشت.

بر اساس آمار نهادهای مربوطه اردبیل یکی از استان‌های امن ایران و به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل، در بحث کشف سرقت‌ها جزو سه استان برتر کشور در سال ۱۴۰۲ بوده است.

۳۳ درصد سرقت‌های به وقوع پیوسته در استان اردبیل مربوطه به واحدهای مسکونی، مغازه‌ها، مکان‌های دولتی، خودروها، موتورسیکلت‌ها و ۶۷ درصد سرقت‌های خُرد مانند سرقت قطعات خودروها، دوچرخه‌ها و جیب‌بری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • شناسایی ۱۲هزار صفحه فروش سلاح در فضای مجازی
  • هزینه‌ها کلانی که هوش مصنوعی روی دست مایکروسافت می‌گذارد
  • افشای اطلاعات جدید درباره آیفون 16
  • سفر از سبد خانوارهای ایرانی حذف شده است؟ | توضیح مرکز پژوهش‌ها درباره یک ادعا
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)
  • بن گویر، دنده‌های شکسته، بیمارستان و سرنوشت سیاه آریل شارون!
  • قیمت گوشی سامسونگ a۵۴ امروز (۹ اردیبهشت) + مشخصات و دوربین galaxy a۵۴ Samsung
  • اپل کاربران را از اپل آی دی بیرون می اندازد