Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-30@17:02:25 GMT

شفر: حسینی آماده را نمی‌توانم نادیده بگیرم!

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۷۰۰۰۹۲۹

مهدی رحمتی موفق شد دروازه خودش را در مشهد برابر پدیده بسته نگه دارد اما در دیدار با پارس جنوبی جم کاپیتان استقلال در حد یک ستاره ظاهر شد.

به گزارش شریان نیوز،رحمتی توانست ضربه پنالتی امید سینک را به زیبایی مهار کند تا به شدت مورد تشویق هواداران استقلال قرار بگیرد. سنگربان شماره یک و باتجربه استقلال در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل صنعت نفت آبادان یک گل خورد اما تیمش در نهایت به برتری ۲ بر یک رسید و به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این وجود از اردوی آبی‌ها خبر رسید در بازی روز یک‌شنبه استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان دوباره سیدحسین حسینی درون دروازه می‌ایستد.

تا بدین‌جای ماجرا را می‌دانید اما آنچه شاید در جریان نباشید، مربوط به اتمام حجت وینفرد شفر در جمع بازیکنان استقلال است. شنیدیم مرد آلمانی نزد شاگردانش گفته است: «نمی‌توانم حسین حسینی آماده را نادیده بگیرم و او مقابل ذوب‌آهن اصفهان فیکس خواهد بود!» مشابه چنین حرفی را وینفرد شفر پس از پایان مسابقه با سایپا خطاب به سیدحسین حسینی زده و گفته بود: «می‌خواهم مهدی رحمتی را در دیدار نیمه‌نهایی حذفی مقابل صنعت نفت آبادان فیکس بازی بدهم. بنابراین باید دو بازی قبل از دیدار حذفی از رحمتی استفاده کنم تا در شرایط مسابقه قرار بگیرد و...»

واکنش خفیف سیدحسین حسینی گرچه کمی روابط او با وینفرد شفر را تحت‌الشعاع قرار داد اما این رابطه با تمرینات خوب دروازه‌بان ۲۵ ساله استقلال گرم شد. حالا وینفرد شفر تصمیم گرفته است به رکورددار کلین‌شیت لیگ برتر برابر ذوب‌آهن اصفهان میدان بدهد. این در حالی است که در سال‌های اخیر تقابل مهدی رحمتی و امیر قلعه‌نویی خالق لحظات بدیع و حواشی خاصی بوده است. احتمالاً این موضوع هم به اطلاع وینفرد شفر آلمانی رسیده است!

 

 

منبع:خبرورزشی

برچسب هارحمتیرکوردشفرحسینیدروازه باناستقلال مطالب مرتبط استقلال از 24 بهمن وارد تونل وحشت می شود
کاپیتان استقلال 37 ساله شد
غایب بزرگ استقلال برای بازی با ذوب‌آهن
آخرین تمرین استقلال قبل از سفر به اصفهان
سیستم استقلال برابر ذوب آهن چیست؟
پست مشترک کاپیتان های پرسپولیس و استقلال درباره هم
معاون باشگاه استقلال: ادبیات قتل غیر عمد خوب نیست!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۰۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی، مهاجم استقلال، در بازی مقابل شمس‌آذر قزوین به ترکیب اصلی این تیم بازگشت و در این مسابقه دو گل هم به ثمر رساند.

او در بازی با شمس‌آذر جلوتر از تمام بازیکنان استقلال به عنوان مهاجمی که تمام توپ‌ها در محور حرکت او و فضایی که استارت می‌زد ارسال می‌شد ایفای نقش کرد و زوج خوبی با گوستاوو بلانکو شکل داد.

انگیزه بالا و آمادگی که محمدی در آن مسابقه نشان داد او را تبدیل به بازیکنی تاثیرگذار در بازی با تراکتور کرده و البته به چالش کشیدن خود با مدافعان باکیفیتی مانند شجاع خلیل‌زاده و عارف آقاسی، هر دو مدافع تراکتور از سرعت و بازیخوانی بالایی بهره‌مند هستند و نفوذ به قلب دفاعی این تیم کار ساده‌ای نخواهد بود.

باتوجه به خط هافبک قدرتمنی که تراکتور در اختیار دارد استقلال به احتمال زیاد در دقایقی از مسابقه رو به بازی مستقیم و حذف کردن هافبک‌ها از جریان مسابقه بپردازد و با دخالت کردن بلانکو و فرارهای ناگهانی محمدی به دنبال گلزنی در این مسابقه باشد.

محمدی در این فصل 6 گل به ثمر رسانده و در این مسابقه می‌تواند آمار گل‌های زده خود را افزایش دهد.

دیگر خبرها

  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • مهرداد با وزنه سنگین آماده بازی با تراکتور (عکس)
  • کنعانی: آمریکا با سرکوب دانشجویان حقوق‌بشر را نادیده گرفت
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس