Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار تهران و مدیران استان تهران با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های ایشان تجدید میثاق کردند. ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰ استانها تهران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرری، محمدحسین مقیمی استاندار تهران، معاونان، مسئولان استانداری و جمعی از فرمانداران شهرستان‌های استان تهران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان ری با حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت‌کنندگان در این آئین ضمن نثار تاج گل، قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر فرزانه انقلاب تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام/ح

R7840/P1357/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ، وحید اسکندری با اشاره به اینکه اولین کاروان حج عمره مفرده پس از ۹ سال وقفه هشتم اردیبهشت ۱۴۰۳ راهی سفر حج می‌شود گفت: این کاروان ۸۵ نفره با پروازی از فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران به سفر معنوی حج عمره می‌روند.
وی همچنین با اشاره به اینکه ۵ کاروان حج تمتع نیز از گیلان سوم خرداد به عربستان اعزام می‌شوند افزود: ۲ کاروان ۹۵ نفره، یک کاروان ۱۲۰ نفره، یک کاروان ۱۳۵ نفره از فرودگاه سردار جنگل رشت و یک کاروان ۱۸۵ نفر هم هفتم خرداد از فرودگاه امام خمینی تهران به سفر حج تمتع می‌روند.

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق جامعه کارگری استان با شهیدان
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفته کارگر در بوشهر با گلباران مزار شهدا آغاز شد
  • خدمتگذاری به محرومان و یتیمان از تعالیم امام خمینی(ره) نشأت گرفته است
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • رعایت عدالت و کرامت انسانی رویکرد مدیران لرستان باشد
  • تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
  • تجدید میثاق جامعه کار و تولید کشور با آرمان‌های امام راحل
  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان