Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسانعلی عالی یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: اکنون یکهزار و 780 پروژه در خراسان شمالی ناتمام است.
وی با بیان اینکه با حذف و انحلال سازمان مدیریت و برنامه ریزی در دولت دهم، نظارت بر کارها نیز کمتر و بعضا برداشته شد گفت: یکی از اهداف احیای این سازمان نظارت بر اجرای پروژه ها صیانت از بیت المال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عالی تصریح کرد: برای اجرای بهتر پروژه ها، آموزش پیمانکاران و آموزش مدیران دستگاه های اجرایی نیز در دست پیگیری است.
وی تصریح کرد: مسائل فنی، نحوه و روند هزینه کرد ها، شناسایی مسیری های انحرافی از جمله مواردی است که در اجرای پروژه ها بیشتر مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی گفت: پس از مبادله موافقتنامه ها، میزان پیشرفت فیزیکی و پیشرفت مالی باید از طرف دستگاه اجرایی گزارش داده شود و پروژه ها از بعد فنی هم بررسی و توزیع اعتبارات قانونمند می شود.
وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه اعتبارات باید با توجه به برنامه های توسعه استان توزیع شود گفت: در این استان اولویت نخستین توسعه، منابع آب است اما اعتبارات مناسبی به این بخش تخصیص نیافته است.
عالی افزود: از اشکلات در توزیع اعتبارات، توجه نکردن به نقش دستگاه های اجرایی و نبود نگاه به برنامه های توسعه استان است و برای رفع این مشکل توزیع اعتبارات بر اساس فصل، برنامه و دستگاه های اجرایی و شهرستان که از وظایف شورای برنامه ریزی و توسعه استان است.
معاون هماهنگی برنامه و بودجه سازمان مدیریت و برنامه ریزی اظهار کرد: سند توسعه هر شهرستان در برنامه ششم در حال تهیه است که مبنای اصلی توزیع اعتبار این اسناد خواهد بود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۷۰۰۱۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود

ایوب ترک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهری و رفع مشکلات و نیازهای شهروندان طرح‌ها و پروژه‌های متعددی در نقاط مختلف شهر در دست اجرا است.

وی تسریع در تکمیل پروژه‌ها را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در همین راستا با استفاده و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها، برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمران شهری از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

وی افزود: مدیریت شهری در سال جاری به طور جد امورات خدمات شهری، فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و از همه مهم‌تر زیبا سازی و توسعه مبلمان شهری را به عنوان اولویت‌های اول خود قرار داده است.

ترک‌زاده بیان کرد: نظارت کافی بر اجرا و تکمیل پروژه‌های عمرانی صورت می‌گیرد تا هم شاهد کیفیت بالای اجرای پروژه‌ها باشیم و هم سرعت بالاتری را در اجرای آن داشته باشیم.

کد خبر 6081887

دیگر خبرها

  • صرف هزینه ۱۲۵۰ میلیارد تومانی برای بیمارستان بهارستان
  • ۶۰ درصد اعتبارات ملی و استانی تخصیص یافته است
  • همسویی بی‌نظیر در توسعه اردبیل
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • دستگاه‌ها نقش خود را در تحقق شعار سال تعریف کنند
  • اصلاح ۳۲۸ کیلومتر خطوط انتقال شبکه توزیع آب در خراسان شمالی
  • رصدخانه پروژه‌های عمرانی استان آذربایجان شرقی تشکیل می‌شود
  • توسعه متوازن آذربایجان شرقی اتفاق نیفتاده است
  • تشکیل رصدخانه پروژه‌های عمرانی در آذربایجان شرقی